NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PLK przebudują stacje w Terespolu, Białej Podlaskiej i Małaszewiczach

| Martyn Janduła 29.12.2016 3

PLK przebudują stacje w Terespolu, Białej Podlaskiej i Małaszewiczach
Stacja MałaszewiczeFot. Grzegorz W. Tężycki, GFDL
PKP PLK rozpoczęły przetarg na trzeci już etap prac na linii kolejowej nr 2 (E 20) na odcinku Siedlce – Terespol. Tym razem prace przewidziano w obrębie lokalnego centrum sterowania w Terespolu. W ramach inwestycji , poza stacją w Terespolu, zostaną przebudowane stacje w Białej Podlaskiej i w Małaszewiczach.
W ramach pierwszego etapu projektu PKP PLK zmodernizowały odcinki szlakowe na linii Siedlce – Terespol. Drugi etap objął budowę lokalnego centrum sterowania w Łukowie (również z przebudową stacji w Siedlcach i Międzyrzecu Podlaskim).

Zaplanowane w ramach trzeciego etapu prace obejmują m.in.: przebudowę układów torowych wraz z podtorzem, przebudowę sieci trakcyjnej, modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym, przebudowę obiektów inżynieryjnych, przebudowę układów drogowych, budowę peronów i wyposażenie ich w elementy małej architektury, budowę nastawni, a także demontaż zbędnych elementów infrastruktury. W efekcie zrealizowanego projektu, prędkość pociągów na całym odcinku z Siedlec do Terespola zostanie podniesiona do 160 km/h.

Na realizację trzeciego zadania PKP PLK rozpisały właśnie przetarg w formule „projektuj i wybuduj”. To już ostatni etap modernizacji międzynarodowej magistrali E20 między Siedlcami a granicą z Białorusią. Wykonawca najpierw będzie musiał wykonać dokumentację projektową i zdobyć niezbędne pozwolenia na budowę. Przewidziano na to 10 miesięcy. Z kolei zakończenie wszystkich prac planuje się w przeciągu od 36 do 40 miesięcy od momentu podpisania umowy.

Składanie ofert w przetargu ustalono do 3 lutego 2017 roku. Zamawiający ustalił aż cztery kryteria ocen. Cena stanowi 60% oceny przetargowej. Doświadczenie personelu – 15%, z czego na wagę kryterium składają się wagi przypisane do poszczególnych członków personelu. W specyfikacji wyszczególniono doświadczenie kierownika budowy (6%) oraz doświadczenie kierownika robót sterowania ruchem kolejowym (9%). Ostatnie dwa kryteria ocen to termin realizacji – waga 10% oraz dostępność linii kolejowej liczona niezbędnym czasem zamknięć torowych – waga 15%.

PKP PLK w planach ma zakończenie tego projektu do roku 2020.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Terespol (23)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Terespol (23)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5