Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK prowadzi przetarg na remont linii z Radzic do Radomia

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
15-11-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK prowadzi przetarg na remont linii z Radzic do Radomia
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plPrzystanek kolejowy w Bielinach Opoczyńskich na linii 22
Zarządca infrastruktury rozpisał przetarg na wykonanie projektu i prac budowlanych fragmentu linii kolejowej nr 22 na odcinku Radzice – Radom. Inwestycja ta będzie już drugim etapem większego programu inwestycji.

Fragment linii nr 22, którego będą dotyczyć prace budowlane, leży na terenie dwóch województw. Odcinek Radzice – Drzewica leży na terenie województwa łódzkiego, a odcinek Drzewica – Radom Krychnowice, leży na terenie województwa mazowieckiego.

Linia nr 22 jest linią zelektryfikowaną, a na fragmencie od 29 do 80 km także linią dwutorową. Stan podkładów na linii PKP PLK w wielu fragmentach określany jest jako zły. Pociągi jeżdżą tutaj z prędkością pomiędzy 80 a 60 km/h. Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy na niektórych odcinkach pojawia się ograniczenie prędkości do 40 km/h.

Zakres prac

Do zadań przyszłego wykonawcy należeć będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Prace na linii kolejowej nr 22 na odcinku Radzice I – Radom Etap II”. Prace te realizowane będą w ramach większego projektu „Prace na linii kolejowej nr 22 i 25 na odcinku Gałkówek – Tomaszów Mazowiecki – Radom oraz na przyległych łącznicach”.

Prace prowadzone będą w systemie „projektuj i wybuduj”. Wykonawca będzie musiał sporządzić dokumentację projektową niezbędną do prawidłowego wykonania wszystkich wymaganych robót i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, decyzji i pozwoleń. W kolejnej fazie, zwycięska firma będzie musiała wykonać roboty budowlane zgodnie z własnym opracowaniem.

W myśl założeń, linia 22 realizowana ma być według założeń Standardów Technicznych M120. Oznacza to, że maksymalna prędkość pociągów pasażerskich na tej trasie będzie wynosić do 120 km/h, a towarowych – 80 km/h. Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej wymiany wszystkich elementów torowiska. Wymiany zwyczajnych rozjazdów na typ 60E1 na podrozjazdnicach strunobetonowych. Wykonawca przebuduje także wewnętrzne i zewnętrzne urządzenia srk z dostosowaniem do zmienionego układu torowego na stacji Drzewica. W związku z przebudową układu torowego stacji i zastąpieniem starych rozjazdów nowymi, wykonawca dokona także przewieszenia sieci trakcyjnej. Mosty, wiadukty i przepusty nie są objęte zakresem inwestycji.

Koniec inwestycji za rok

PKP PLK przewidziały aż osiem etapów inwestycji: Etap pierwszy dotyczy opracowania dokumentacji projektowej umożliwiającej rozpoczęcie robót do dnia 20 marca 2017 r. Etap drugi – wykonanie robót budowlanych na torze nr 1 na odcinku Radzice – Drzewica do dnia 20 kwietnia 2017 r. Etap trzeci – wykonanie robót budowlanych w stacji Drzewica do dnia 16 czerwca 2017 r. Etap czwarty – Wykonanie robót budowlanych w stacji Przysucha do dnia 3 lipca 2017 r. Etap piąty – wykonanie robót budowlanych na odcinku Przysucha – Wolanów do dnia 3 września 2017 r. Etap szósty – wykonanie robót budowlanych w stacji Wolanów do dnia 25 września 2017 r. Etap siódmy – wykonanie robót budowlanych na odcinku Wolanów – Radom Krychnowice do dnia 25 września 2017 r. Etap ósmy – opracowanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu zamówienia, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej do dnia 15 listopada 2017 r.

Całość inwestycji zakończyć ma się do 30 listopada 2017 roku. Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia. Stanowi ona 60% oceny przetargowej. Z kolei 40% punktów można uzyskać za deklarację okresu gwarancji na wykonane prace. Zarządca infrastruktury zastrzegł jednak, że nie może on być krótszy niż 48 miesięcy.

Składanie ofert w przetargu trwa do 22 grudnia do godziny 10.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5