Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PLK poszukuje wykonawcy projektu i nadzorcy inwestycji na linii S-Ł

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
06-08-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PLK poszukuje wykonawcy projektu i nadzorcy inwestycji na linii S-Ł
fot. Andrzej Błaszczak, lic. CC BY-SA 4.0 WikimediPrzystanek kolejowy Grzegorzewice na linii S-Ł
Polskie Linie Kolejowe rozpisały przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej i późniejszy nadzór nad wykonaniem inwestycji pod nazwą „Prace na linii kolejowej nr 12 Skierniewice – Łuków (C-E 20)”.

Wstępnie PLK oszacowała kosz projektu i nadzoru prac na tej towarowej obwodnicy Warszawy na 46,2 mln zł netto. Głównym założeniem późniejszych robót będzie podniesienie prędkości szlakowej do prędkości konstrukcyjnej dla linii, wynoszącej 100 km/h 120 km/h.

Co ciekawe, PLK zaznacza w przetargu, że pełnienie nadzoru autorskiego zostanie zrealizowane przez Wykonawcę w przypadku uzyskania przez Zamawiającego źródeł finansowania na wykonanie robót budowlanych. Dlatego nadzór znalazł się w opcji zamówienia.

Dokumentacja na przebudowę ma zawierać m.in.:

• Koncepcję programowo-przestrzenną;
• Wniosek o uzyskanie decyzji lokalizacyjnej (decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej i/lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) wraz z uzyskaniem decyzji;
• Geodezyjną dokumentację do celów projektowych:
• Raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko;
• Projekty budowlane wraz z dokumentacją geotechniczną i geologiczno-inżynierską;
• Wizualizacje wybranych obiektów;
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie;
• Materiały przetargowe. 

Szacuje się, że inwestycja w modernizację linii S-Ł może zakończyć się w 2025 roku. Dokumentacja inwestycji ma być finansowana ze środków krajowych. Skąd będzie pochodzić finansowanie prac budowlanych, jeszcze nie ustalono.

PLK oceni oferty z uwzględnieniem kryterium: całkowitej ceny brutto (60%), terminu wykonania zamówienia (10%), doświadczenia kluczowego personelu (25%) i aspektu społecznego (5%). Oferty w przetargu można składać do 7 września 2018.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Infrastruktura

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Roman Czubiński 05 sierpnia 2025

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Infrastruktura

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Roman Czubiński 01 sierpnia 2025

 Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

inf. pras. PKP PLK 08 lipca 2025

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

Biznes

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

inf. pras. PKP PLK, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Zobacz również:

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Infrastruktura

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Roman Czubiński 05 sierpnia 2025

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Infrastruktura

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Roman Czubiński 01 sierpnia 2025

 Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

inf. pras. PKP PLK 08 lipca 2025

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

Biznes

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

inf. pras. PKP PLK, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij