NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP PLK przygotowują się do kontraktu wieloletniego z MIR

| PKP PLK 14.08.2015 78

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-14 09:50:27 Autor: Kflik
---.60.129.178
Ogólnie to krok w dobra stronę.

choć powinno być więcej zmian: MIR powinno zmienić przepisy dotyczace ustalania stawek pobieranych przez PLK od przewoźników (pasażerskich). Magistrale od biedy mogą zostać po staremu, ale wszystkie słabsze linie powinny mieć opcję rozliczania ryczałtem.

Poza tym za KLUCZOWE uważam zobowiązanie PLK (i usunięcie wszelkich przeszkód prawnych jakie mogą występować) by publicznie prezentowała koszty utrzymania danej linii kolejowej (między stacjami węzłowymi, stacje węzłowe wliczane do linii przez które dana stacja istnieje).
Rozliczanie ryczałtem ma umożliwić samorzadowi pokrywanie strat PLK na utrzymanie linii typu Opole - Kluczbork w zamian za uruchamianie dowolnej ilości (wskazanych przez samorząd jako potrzebne) połączeń (w ramach godzin otwarcia linii kolejowej)

Należy skończyć z zasadą wielkiego wora, gdzie nikt łącznie z samorządem (a i podatnikami!) nie wie na co właściwie idzie jego kasa. Przez takie rzeczy (wielki wór) spada poparcia dla transportu kolejowego w społeczeństwie.
2015-08-14 14:14:33 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Czy to przyniesie skutek w postaci odbudowy części zlikwidowanych linii kolejowych , choćby dla przerzucenia na nie części ruchu towarowego ?
2015-08-14 21:25:35 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Maciek z Lublina:
"Czy to przyniesie skutek w postaci odbudowy części zlikwidowanych linii kolejowych , choćby dla przerzucenia na nie części ruchu towarowego ?"
NIE !
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5