NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Nie było chętnych na przebudowę srk między Radomiem a Kielcami

| Jakub Madrjas 07.08.2018 33

Nie było chętnych na przebudowę srk między Radomiem a Kielcami
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl (zdjęcie ilustracyjne)
PKP PLK unieważniła przetarg na wybór projektanta i wykonawcy robót budowlanych związanych z systemami sterowania ruchem kolejowym na linii nr 8, na odcinku Różki – Łączna.
Pod koniec czerwca PKP PLK ogłosiła przetarg na wybór projektanta i wykonawcy robót budowlanych związanych z systemami sterowania ruchem kolejowym na linii nr 8, na odcinku Różki – Łączna. Prace miały być wykonane w ramach zadania: „Modernizacja linii kolejowej nr 8 Radom – Kielce”. Inwestycja warta 15,3 mln złotych dotyczyć miała urządzeń srk i niektórych budynków na stacji Różki, na posterunku odstępowym Ruda Wielka, stacji Jastrząb i na stacji Szydłowiec, a także przejazdu w km 155,043 linii nr 8. 

Według informacji z platformy przetargowej PKP PLK, przed otwarciem ofert jeden z potencjalnych wykonawców zapytał, czy inwestor może nieco obniżyć wymagania dotyczące doświadczenia kierownika budowy. PLK nie wyraziła na to zgody. Ostatecznie do 1 sierpnia, kiedy upłynął termin zgłoszeń, PKP PLK nie otrzymała żadnej oferty. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione. 

Warto przypomnieć, że 22 czerwca Ministerstwo Infrastruktury poinformowało o realizacji kolejnego etapu projektu, związanego z modernizacją linii 8, na odcinku między Warką a Radomiem. Można o tym przeczytać tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Świętokrzyskie (143)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Świętokrzyskie (143)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5