NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity planuje dalej niż do 2012 roku

| wnp.pl, 28 sierpnia 2009 31.08.2009 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2009-08-31 08:32:28 Autor: MM
---.rzeszow.mm.pl
\"10 sztuk\" :)
2009-08-31 08:42:36 Autor: Azdu
---.ujk.edu.pl
10 lokomotyw! Dobre! Naprawcie najpierw serię EP09, z których 2/3 stoi w krzakach, a pozostałe niedługo tam trafią. A potrzeba zakupić ok. 50 nowych lokomotyw!
2009-08-31 08:49:42 Autor: td
---.icpnet.pl
Gdzie te lokomotywy???Homologacje od prawie roku robią,to chore jest!!!
2009-08-31 10:26:00 Autor: RW
---.adsl.inetia.pl
10 loków Taurus plus 20 składów zespolnych daje 30 \"lokomotyw\" plus 140 wagonów pasażerskich do szybiej jazdy. To dobra strategia - oby się z tymi składami udało (z Taurusami jak najbardziej się udało, trudno o lepszego loka, a proces homologacyjny się powoli kończy).
2009-08-31 11:11:39 Autor: @
---.centertel.pl
10 lokomotyw to naprawdę kropla w morzu potrzeb. Gdyby ten zakup obejmował 100 lokomotyw to w tedy rzeczywiście można by było zauważyć zmiany na lepsze, gdyby to było 50 składów zespolonych, i 1000 nowoczesnych wagonów pasażerskich, to także można było by się cieszyć że idzie lepsze. A tak te liczby są marne jak marna jest spółeczka PKP IC, a zarazem sama grupa PKP to jakieś dziwadło na skale europejską...
2009-08-31 11:22:57 Autor: bruno
---.kopnet.pl
A co z zapleczem - dalej IXX wiek
2009-08-31 11:51:22 Autor: obserwator
---.236.0.201
Czy Pani Czemerajda może uściślić pojęcie wagonu konwencjonalnego? Jakoś nie słyszałem o planach IC dotyczących pociągów na poduszcze magnetycznej napędzanych silnikami liniowymi, czy jakich innych pojazdów niekonwencjonalnych.
Sorry, dyrektywy UE trochę zmieniły szerzej znane pojęcia kolei niekonwencjonalnych i za takie uważają koleje dużych prędkości.
A swoją drogą - dziwne, że SIEMENSY (taurusy vel. Husarz) nie mogą otrzymać homologacji, skoro Autriacy jeżdżą nimi od 12-stu lat?
A w ogóle, czy w intercity jest ktokolwiek, kto cokolwiek by się znał na modernizacji taboru? He he. Niech Pan ze świeczką poszuka takiej osoby u siebie w spółce Panie Celiński, a jak Pan znajdzie, to - gdybym był bogaty, postawiłbym Panu cysternę Johny Walkera ,ale biorąc pod uwagę moje finanse - obskoczy wino o nazwie \"komandos\"
2009-08-31 12:35:03 Autor: młotkowy
---.internetdsl.tpnet.pl
Gdyby spółka \"stopniowo i na bieżąco\" modernizowała to Ex Słupia byłby Ex a nie D z lepszą tablicą.
2009-08-31 14:40:34 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
@obserwator: \\\"A swoją drogą - dziwne, że SIEMENSY (taurusy vel. Husarz) nie mogą otrzymać homologacji, skoro Autriacy jeżdżą nimi od 12-stu lat?\\\" A kto mówi, że nie mogą dostać? Ta lokomotywa to nie to samo, czym Austriacy jeżdżą od 12 lat. Tu nie trzeba być znawcą, żeby to wiedzieć. Jedyny problem to ilość tych nowych lokomotyw. 10 to za mało już dziś.
2009-08-31 14:59:34 Autor: obserwator
---.236.0.201
@przewoz
skoro jesteśmy w Unii, SIEMENS powinien dostać świadectwo dopuszczenia do eksploatacji na podstawie wcześniejszych badań dopuszczających w Austrii i na podstawie powiedzmy dwunastoletniego doświadczenia. Po prostu chodzi o to, by UTK miało zajęcie i zainkasowało opłatę oraz o to, by budżetowa jednostka badawcza CNTK pod światłym kierownictwem miała zajęcie i przychody.
2009-08-31 15:12:30 Autor: badworm
---.ip.netia.com.pl
@obserwator: czytałem ostatnio wypowiedź A. Massela z CNTK na temat dopuszczenia dla Taurusa. Badania wkrótce mają się zakończyć, a nie wszystkie przepisy dotyczące dopuszczeń są jednakowe w całej Unii np. w kwestii palności materiałów), stąd dosyć długi czas oczekiwania na dopuszczenie. Nie sądzę, by ktokolwiek celowo opóźniał prace bo Traxxy dla Cargo w sumie szybko przeszły badania ale to jednak sporo słabsze maszyny.
2009-08-31 16:11:41 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
\\\"skoro jesteśmy w Unii, SIEMENS powinien dostać świadectwo dopuszczenia do eksploatacji na podstawie wcześniejszych badań dopuszczających w Austrii\\\" Znasz osobę, która bez badań podpisze świadectwo dla pojazdu z całkowicie innym typem napędu (do tego przekształtnikowego), który może zakłócić pracę urządzeń przytorowych? Wiesz co by się stało, jakby - nie daj Boże - doszło do takiej sytuacji? Nikt się pod tym nie podpisze bez badań. Tu zachodzą inne zjawiska. TEn napęd jest inaczej sterowany niż na sieci OBB czy DB.
2009-08-31 17:46:18 Autor: Mika
---.adsl.inetia.pl
cho cho co to będzie? co nas czeka? ...mogących poruszać się z prędkością nawet ponad 200km/h
Jakbym czytał bajkę dla idiotów.
2009-08-31 18:03:49 Autor: mors
---.ptvk.pl
ale jaja jak IC bedzie jezdzic 200km/h to Moraczewski juz bedzie smigal 360 km/h tak tak calkiem to realne ten facet bardzo szybko dziala i to bardzo inteligentnie i skutecznie.
2009-08-31 19:45:56 Autor: RW
---.adsl.inetia.pl
Cytat @bruno

\"A co z zapleczem - dalej IXX wiek\"

Zaplecze wybuduje/wyposaży dostawca składów zespolonych. I chciałbym, aby był to Siemens, który wybudował i wyposażył zaplecze \"Sapsanów\" w Rosji.

No chybą, że jakimiś cudem kosmicznym tilt - wtedy może być Alstom.
2009-08-31 21:45:23 Autor: obserwator
---.236.0.201
@przewoz
rzeczywiście, masz rację, jeśli idzie o urządzenia przytorowe, ale z tego, co wiem, na torze w Ĺťmigrodzie powtarzane są badania, które były juz wykonywane przy dopuszczeniu TAURUSA w Austrii (oddziaływanie dynamiczne na tor, siły nacisku i prowadzące itp. itd.) Jestem przekonany, że ktoś dostał \"prikaz\", by w tej materii dać zarobić CNTK.
Chętnie z kolegą podyskutuję i wymienię doświadczenia na temat lokomotyw.
Pozdrawiam
A może Pan Ĺť. by się wypowiedział w temacie? Ale tacy, jak on, to olewają drobnych internautów.
2009-09-03 09:44:05 Autor: adolf
---.dynamic.gprs.plus.pl
heh pkp intersyfy kupiła 10 lokomotywek. no rzeczywiście jest to wydarzenie największe od 20lat w PKP. Potrzeba 100 lokomotyw, ponad 30skladów zespolonych, a o EP07 to w perspektywie 10lat trzeba myśleć o złomowaniu. A gdzie są EP09 i EP08? Coś ostatnio ich mało na szlakach
2009-09-06 02:35:21 Autor: gość
---.anon-online.org
Mało na szlakach, dużo w krzakach ;) Nie rozstrzygnęli przetargu i nie ma kto naprawiać. Podobnie z częścią wagonów. Dlatego tną połączenia - nie ma czym jeździć. PKP PR to dobry kozioł ofiarny, rozgrabili majątek, teraz nie można dopuścić, żeby podnieśli się z kolan...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5