NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity chce kupić 10 lokomotyw spalinowych. Pojadą w Bieszczady?

| jm, Rynek Kolejowy 24.07.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-07-24 17:12:24 Autor: Woojtek
---.internetdsl.tpnet.pl
Nie taniej by było się wymienić się z przewozami Regionalnymi - spalninówka za elektryczną. Cyba że PR sprzedały wszystkie niepotrzebne na złom.
2012-07-24 17:15:38 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Nareszcie!
Tylko właśnie, czy nie prościej się zamienić z PR? Przecież i tak nie potrzeba wyższych prędkości jak 120 km/h.
2012-07-24 17:17:13 Autor: bozia
---.range86-183.btcentralplus.com
Widać, że unikają SU45 jak ognia, może i dobrze, żre to jak smok...
2012-07-24 17:18:13 Autor: Gorzowianin...
---.adsl.inetia.pl
A Gorzów? :(
2012-07-24 17:22:39 Autor: kamelos
---.xdsl.centertel.pl
A Kościerzyna, a Chojnice, a GRUDZIĄDZ?
2012-07-24 17:27:31 Autor: Mar-IŁ
---.opera-mini.net
Super pomysł, pociągi na mazury z lokami spalinowymi SM42. A może by tak też loko SP32. I tak do Ełku podruże.
2012-07-24 17:32:19 Autor: Mar-IŁ
---.opera-mini.net
Do Kościeżyny, Chojnib oraz do Grudziądza pociągami IC? Chyba że kategori TLK. Ależ to wątpliwe by IC wpuściło na tamte trasy swoje pociągi. Do Grudziądza przędzej to już PR-y mogły by jeździc.
2012-07-24 17:50:05 Autor: tomasz
---.182.35.124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
....az sie wierzyc nie chce....wreszcie cos sie dzieje....no i ten rozmach IC , tyle projektow...
2012-07-24 17:55:52 Autor: kris kross
---.140.137.137
Nowe loki sa bardziej eko-nomiczne i -logiczne. Brawo. Moze polskiej produkcji? Fajnie by bylo.

A swoja droga, czy to oby nie propaganda przedwyborcza?
2012-07-24 17:59:40 Autor: leemc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

leemc
Co z Grudziądzem i Chojnicami u licha? Naprawdę tak trudno choć o jedną parę dziennie np. Warszawa-Działdowo-Jabłonowo-Grudziądz-Laskowice-Chojnice-Szczecinek-Koszalin?????
2012-07-24 18:12:11 Autor: leemc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

leemc
Po skończeniu E-65 i dobrym wytrasowaniu dałoby radę wyciągnąć około 3h15 do Grudziądza, 5h do Chojnic i 7h do Koszalina.
2012-07-24 18:13:20 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Wszędzie może dojechać dalekobieżny tylko trzeba łączyć funkcje:
Na końcowym odcinku jedzie jako regionalny.
No i trzeba nie bać się manewrów w stylu dołączamy wagon do odpowiednio silnego szynobusu.
2012-07-24 18:15:04 Autor: Mar-IŁ
---.opera-mini.net
Do leemc

Jeśli chodziłoby o trase warszawa-koszalin przez działdowo jabłonowo, lecz przez iławę, bo jak przez brodnicę to nieda rady, ponieważ działdowo-brodnica linia jest zamknięta i zapewne zarośnięte.
2012-07-24 18:17:47 Autor: stan
---.21-109-161.tkchopin.pl
Ludzie nie spuszczajcie sie nad Grudziadzem i Szczecinkiem... W tej chwili jest 27 st C a na Hel Jantar z wagonami klim jezdzi z SM42 i to jest problem. IC przez swoje pazerniactwo uwstecznilo jazde na liniach bez druta. Starczylo wypozyczyc SU46 od Cargo i byloby po sprawie. Dlaczego nie modernizuja SU45 tak jak Cargo, ale z agregatem grzewczym?
2012-07-24 18:20:10 Autor: kazik76
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pociąg na Mazury i Pojezierze Augustowskie.?

Nie chce mi się wierzyć???? Z Górnego Sląska????
Prezes Malinowski czyta Rynek Kolejowy?
2012-07-24 18:23:34 Autor: tomasz
---.182.35.124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ kazik 76

nie tylko On czyta .
2012-07-24 18:25:23 Autor: leemc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

leemc
@Mar-IŁ
208 na odc. Działdowo-Brodnica nadal jest otwarta i o dziwo jest w całkiem niezłym stanie. Od czasu do czasu leci tam cargo.
2012-07-24 18:31:54 Autor: Paweł Ciupak
---.adsl.inetia.pl

Paweł Ciupak
\"A Kościerzyna, a Chojnice, a GRUDZIĄDZ?\"

Takie miasta ich nie obchodzą, w końcu polska kolej ma docelowo służyć do trzech rzeczy:

1. Wożenia mieszkańców wielkich miast do innych wielkich miast.
2. Wożenia mieszkańców wielkich miast na wakacje.
3. Wożenia mieszkańców wielkich miast na lotniska.

A resztę można zaorać.
2012-07-24 18:32:45 Autor: Mar-IŁ
---.opera-mini.net
Do leemc

Tak, ale na tej trasie pasażerskie pociągi chyba nie kursują, chodźby arriva.
2012-07-24 18:35:04 Autor: Mar-IŁ
---.opera-mini.net
Do Paweł Ciupka

Sam się zaoraj
2012-07-24 18:45:32 Autor: woj-tek
---.ssp.dialog.net.pl
A co ze Zgorzelcem? Linia zmodernizowana pod 160 km\\h! A Cottbus, Ĺťary, Ĺťagań?
2012-07-24 18:53:14 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Niech kupią loki spalinowe z patykami - odpadnie przepinka, a i zapleczy nie trzeba utrzymywać...
2012-07-24 19:21:41 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Wiesz ile takie loki kosztują i ile ważą?
2012-07-24 19:49:22 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Leemc masz kolego 100 procent racji ,widzę że co do tej kwestii zupełnie się zgadzamy .Grudziądz to 100 tyś miasto a nie jakaś wiocha
2012-07-24 19:51:15 Autor: Piotr.
---.imir.agh.edu.pl
Marzyciele, do czasu przywrócenia cywilizowanych prędkości na 108 nikt w Bieszczady nie pojedzie. Reaktywacje na siłę to głupota. Lepiej te pieniądze spożytkować na remonty infry. To samo 14 do Forst p. Głogów - Ĺťagań. Przydałaby się sezonowa albo weekendowa Białowieża - ale to samo - infra.
Reszta, czyli pojezierze Brodnickie, Chojnice-Szczecinek, Grudziądz, Gorzów to kwestia kasy. Tym bardziej że nowoczesny tabor może okazać się tańszy w eksplaotacji niż EU. A jak będą tanie loki to będzie jazda. SU45 to już historia, i mam nadzieję że trafią szybko do muzeum.
2012-07-24 20:00:13 Autor: BarteS
---.internetdsl.tpnet.pl
Jak ma być to współfinansowane z POIŚ to niech już kupią coś NOWEGO. Może pojawi się wreszcie jakaś nowa jakość jeśli chodzi o diesle zdolne do prowadzenia pociągów pasażerskich. Natomiast jeśli cena jednak gra rolę i PKP IC zależy na czasie, to niech zamienią z PR 10 EU07 na 10 SP32-20x. Te maszyny są na prawdę tego warte!
2012-07-24 20:21:42 Autor: KKK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Piotr. to jest F....K!!!
2012-07-24 20:28:19 Autor: Pako
---.via.zamek.net.pl
Powinni SM42 modernizować do wersji SU42 (6Dg- z przewodem WN) tak by na wakacyjne kursy ( Hel Łeba) można je było odsuwać do pracy pociągowej w celu wzmocnienia wakacyjnego ilostanu lokomotyw liniowych. Tak by na sezon było 20 sztuk SM/U 42 i 10 np:EuroRunner Simensa ( pomarzyć można)
2012-07-24 21:00:37 Autor: podróżna
---.132.246.94.ip4.artcom.pl
W dniu 10.07.2012r. jechałam pociągiem nr 85104 relacji Katowice - Ustka - wyjazd pociągu z Katowic godz. 5:14 przyjazd do Słupska godzina 20:46. Między Piłą a Poznaniem dokładnie w Obornikach pociąg jadący w przeciwnym kierunku zerwał trakcję. To przyczyniło się do opóźnienia pociągu o 210 minut. Przed samym Słupskiem kierownik pociągu powiadomił podróżnych, że pociąg do Ustki nie pojedzie, gdyż zostaje odwołany. Mimo to, że kupując bilet każdy myślał, że dojedzie do Ustki. Poza tym Pani kierownik pociągu przy wystawianiu poświadczenia o opóźnieniu pociągu musiała pomyli się w numerze biletu. Ta kolej to jakaś masakra. Podróż nad morze miała trwac 12 godzin a w rzeczywistości trwała prawie 17 godzin. Tylko i wyłącznie pogratulowac przewoźnikowi rzetelnego świadczenia usług! To jest jakaś masakra ponieważ na tym odcinku jest tylko jeden czynny tor, wiec jak się coś wydarzy na tym odcinku następuje paraliż na kolei.
2012-07-24 21:09:32 Autor: anty(/)prywatyzacja
---.miechow.com
a co z tymi suczkami co na grochowie stoją-szrot? złom?
2012-07-24 21:10:41 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl

umbra
@podróżna
setki osób dziennie są tak obsługiwane
2012-07-24 21:14:59 Autor: Bardi78
---.oswiecim.vectranet.pl
Nowe loki spalinowe do przewozów pasażerskich i lekkich towarówek?
Jak byk strzelił nowa lokomotywa z Newagu która ukaże może jeszcze w tym roku była by w sam raz.(oczywiście dochodzi jeszcze okres testów)
Chociaż tak naprawdę świat idzie w kierunku lokomotyw spalinowo-elektrycznych np.Bombardier -nie pamiętam modelu-160 na drucie i 140 na spalinach...
2012-07-24 21:22:32 Autor: mlyniu
---.play-internet.pl
Co do Grudziądza to bardziej realne byłoby uruchomienie TLK Gdynia-Toruń przez Malbork-Kwidzyn-Grudziądz, coś na wzór dawnych Liwy i Bursztyna... I to by bylo dobre polączenie, tylko pewnie nikt w IC o tym nie myśli, bo przecież linia spalinowa od Malborka... :(
2012-07-24 21:29:18 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl

umbra
KUDOWA
2012-07-24 21:30:24 Autor: maaaax
---.play-internet.pl
bezsens. Powinni kupić 5-10lokomotyw, ale elektryczno/spalinowych. po chu. przepinać np loka na stacjach, jak można zrobic cała relacje 1 lokiem.
2012-07-24 21:30:54 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
@ sphinx1

A ile ważą 2 patyki, wyłącznik szybki i falowniki?
2012-07-24 21:31:04 Autor: antyfantasta
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak mają kupić nowe to do 0,5 roku potrwa przetarg a później z 2 lata pewnie będzie trzeba czekać na dostawę pierwszej sztuki więc nie podniecajcie się. KM też ze 2 lata czekały na pierwszego Traxx-a i chyba Lotos też na pierwszego diesla Traxx-a. A SU45 to już historia bo po co lok, który ma zakaz wjazdu na Hel - chyba że można to zmodernizować.
2012-07-24 21:32:54 Autor: antyfantasta
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I za nim ogłoszą przetarg to jeszcze kasę muszą zorganizować więc może za 3 lata będzie dostawa.
2012-07-24 21:33:10 Autor: antyfantasta
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I za nim ogłoszą przetarg to jeszcze kasę muszą zorganizować więc może za 3 lata będzie dostawa.
2012-07-24 21:39:27 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne lokomotywy spalinowe posiada Lotos Kolej model TraxxF1140DE które notabene od prawie roku kursują właśnie na linii 208
2012-07-24 21:40:29 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne lokomotywy spalinowe posiada Lotos Kolej model TraxxF1 140DE które notabene od prawie roku kursują właśnie na linii 208
2012-07-24 21:40:52 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne lokomotywy spalinowe posiada Lotos Kolej model TraxxF1 140DE które notabene od prawie roku kursują właśnie na linii 208
2012-07-24 21:41:12 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne lokomotywy spalinowe posiada Lotos Kolej model TraxxF1 140DE które notabene od prawie roku kursują właśnie na linii 208
2012-07-24 21:42:01 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne lokomotywy spalinowe posiada Lotos Kolej model TraxxF1 140DE które notabene od prawie roku kursują właśnie na linii 208
2012-07-24 21:42:24 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowoczesne lokomotywy spalinowe posiada Lotos Kolej model TraxxF1 140DE które notabene od prawie roku kursują właśnie na linii 208
2012-07-24 21:43:32 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Poza tym nowoczesne spalinówki i tak mają \"po drodze\" prąd stały, więc w sumie wystarczy 1 chopper.
2012-07-24 21:46:00 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Co tu jakaś awaria była?Ja tylko jeden post wysłałem
























2012-07-25 00:22:58 Autor: gośc342
---.dynamic.mm.pl
>>TraxxF1 140DE

Ta lokomotywa nie nadaje sie do pociągów osobowych, jesli kogoś interesuje dlaczego to gdzies to jest wyjasnione, Bombardier ma w portfelu kontrakt na ponad 200 szt spalinówek dla DB, i pewnie pójdzie dłuzsza seria http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/3899/DB-Regio-AG-kupi-200-lokomotyw-Bombardiera.html
2012-07-25 00:23:15 Autor: gośc342
---.dynamic.mm.pl
>>TraxxF1 140DE

Ta lokomotywa nie nadaje sie do pociągów osobowych, jesli kogoś interesuje dlaczego to gdzies to jest wyjasnione, Bombardier ma w portfelu kontrakt na ponad 200 szt spalinówek dla DB, i pewnie pójdzie dłuzsza seria http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/3899/DB-Regio-AG-kupi-200-lokomotyw-Bombardiera.html
2012-07-25 00:25:07 Autor: gosciu234
---.dynamic.mm.pl
>>TraxxF1 140DE

Ta lokomotywa nie nadaje sie do pociągów osobowych, jesli kogoś interesuje dlaczego to gdzies to jest wyjasnione, Bombardier ma w portfelu kontrakt na ponad 200 szt spalinówek dla DB, i pewnie pójdzie dłuzsza seria http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/3899/DB-Regio-AG-kupi-200-lokomotyw-Bombardiera.html
2012-07-25 00:31:40 Autor: kolfan
---.internetia.net.pl
Co komu po nowych lokach jak nie będzie po czym jeździć...Będą na siłę wysyłane żeby nie zeszrocieć na bocznicach...U nas kolejność jest odwrócona jak zwykle....Nowy tabor, nowy tabor......i stare trasy...
To tak jakby ferrari jeździć po polskich drogach....Można, ale chyba szkoda sprzętu...
Niemniej pomysł dobry...Ale przy obecnej infrastrukturze lepiej by PIC dokonał zamiany z PR lub Cargo...

2012-07-25 00:32:51 Autor: kolfan
---.internetia.net.pl
Co komu po nowych lokach jak nie będzie po czym jeździć...Będą na siłę wysyłane żeby nie zeszrocieć na bocznicach...U nas kolejność jest odwrócona jak zwykle....Nowy tabor, nowy tabor......i stare trasy...
To tak jakby ferrari jeździć po polskich drogach....Można, ale chyba szkoda sprzętu...
Niemniej pomysł dobry...Ale przy obecnej infrastrukturze lepiej by PIC dokonał zamiany z PR lub Cargo...

2012-07-25 05:15:51 Autor: aron medrzec parczewski
---.paradowski.pl
przecież na linii do Zagórza szynobus nie zarobi nawet na paliwo, a co dopiero SU45. Naprawdę musiało tam na górze komuś przygrzać słońce
2012-07-25 05:16:00 Autor: aron medrzec parczewski
---.paradowski.pl
przecież na linii do Zagórza szynobus nie zarobi nawet na paliwo, a co dopiero SU45. Naprawdę musiało tam na górze komuś przygrzać słońce
2012-07-25 06:59:29 Autor: lolo
---.internetia.net.pl
kupcie od szenkera jt42cwr i tak nic nie wożą
2012-07-25 07:31:59 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
PR posiadają ,,Polsaty ,,lub Sp-32 które stoją odstawione zrobić ,,machniom ,,za 07,,
2012-07-25 08:21:29 Autor: asad
---.251.119.198
@Bardi78

No fajnie by sie zlozylo jak Newag zdazylby z opracowaniem takiej lokomotywy a przetarg dopuszczal nowe konstrukcje, po co transferowac pieniadze za granice jak ich czesc moze zostac w kraju
2012-07-25 09:07:56 Autor: przewoz
---.play-internet.pl
arrivederci - ile to waży? Z dławikami, samą skrzynią etc - raptem kilkaset kg, ale w cholerę miejsca, którego na normalnej lokomotywie nie ma, więc trzeba wszystko ładnie upchnąć. na razie ciężko idą takie projekty, nawet bombardierowi.
2012-07-25 09:10:15 Autor: przewoz
---.play-internet.pl
Tak na prawdę ICkom potrzeba ruszyć głową i na okres wakacyjny wynajmować SUxx, byle tylko z wagonów z klimą nie robiła się sauna i żeby dawały radę pojechać stówą przy załączonym grzaniu.
2012-07-25 09:42:58 Autor: inzynier
---.200.225.99
A co z nowym lokiem spalinowym Newag+GE?
2012-07-25 10:17:07 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
20 lokomotyw do manewrów a tylko 10 na szlak? Komu takie bujdy... nam?:D No, to wiadomo, jakie maszyny będą de facto targać te pociągi;)
2012-07-25 10:17:29 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
20 lokomotyw do manewrów a tylko 10 na szlak? Komu takie bujdy... nam?:D No, to wiadomo, jakie maszyny będą de facto targać te pociągi;)
2012-07-25 10:18:28 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
20 lokomotyw do manewrów a tylko 10 na szlak? Komu takie bujdy... nam?:D No, to wiadomo, jakie maszyny będą de facto targać te pociągi;)
2012-07-25 10:24:05 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
@leemc: Cargo na Działdowo - Brodnica? Kiedy tam takie coś widziałeś? Chyba, że mówisz o wahadełkach do Lidzbarka (o ile jeszcze tam się kulają z gruszkami).
2012-07-25 10:57:44 Autor: stefan
---.tktelekom.pl
Panie Prezesie, chwalic, chwalic , chwalic i jeszcze raz chwalic za pomysł ze spalinowkami, ale pomyśl pan o wagonach, zamiast złomowac to modernizowac co?

ps. oczywiście mowa o wagonach przejętych za darmo w 2008 roku i odstawionych w krzaki po dzis dzień...
2012-07-25 11:31:40 Autor: Hubert
---.play-internet.pl
A czy ktos pamięta pośpieszny Warszawa-Kołobrzeg przez Nasielsk,Płońsk,Raciąż,Sierpc,Toruń itd? Na tej lini miała być elekrtyfikacja,ale jednak nie zrobili.Szkoda.Dobry skrót na pomorze.
2012-07-25 12:13:49 Autor: Legato
---.internetdsl.tpnet.pl
Nareszcie jakieś dobre wieści o planach przywrócenia połączeń w Bieszczady (Zagórz). Na liniach 106 i 108 trwają przecież prace rewitalizacyjne - mają się skończyć w 2013. Były kiedyś plany zakupu przez IC używanych lokomotyw SU46 do obsługi tych linii. Kiedyś te lokomotywy nieźle sprawdzały się na podobnej linii z Tarnowa do Krynicy.
2012-07-25 12:14:15 Autor: Legato
---.internetdsl.tpnet.pl
Nareszcie jakieś dobre wieści o planach przywrócenia połączeń w Bieszczady (Zagórz). Na liniach 106 i 108 trwają przecież prace rewitalizacyjne - mają się skończyć w 2013. Były kiedyś plany zakupu przez IC używanych lokomotyw SU46 do obsługi tych linii. Kiedyś te lokomotywy nieźle sprawdzały się na podobnej linii z Tarnowa do Krynicy.
2012-07-25 12:14:26 Autor: Legato
---.internetdsl.tpnet.pl
Nareszcie jakieś dobre wieści o planach przywrócenia połączeń w Bieszczady (Zagórz). Na liniach 106 i 108 trwają przecież prace rewitalizacyjne - mają się skończyć w 2013. Były kiedyś plany zakupu przez IC używanych lokomotyw SU46 do obsługi tych linii. Kiedyś te lokomotywy nieźle sprawdzały się na podobnej linii z Tarnowa do Krynicy.
2012-07-25 12:14:41 Autor: Legato
---.internetdsl.tpnet.pl
Nareszcie jakieś dobre wieści o planach przywrócenia połączeń w Bieszczady (Zagórz). Na liniach 106 i 108 trwają przecież prace rewitalizacyjne - mają się skończyć w 2013. Były kiedyś plany zakupu przez IC używanych lokomotyw SU46 do obsługi tych linii. Kiedyś te lokomotywy nieźle sprawdzały się na podobnej linii z Tarnowa do Krynicy.
2012-07-25 12:14:53 Autor: Legato
---.internetdsl.tpnet.pl
Nareszcie jakieś dobre wieści o planach przywrócenia połączeń w Bieszczady (Zagórz). Na liniach 106 i 108 trwają przecież prace rewitalizacyjne - mają się skończyć w 2013. Były kiedyś plany zakupu przez IC używanych lokomotyw SU46 do obsługi tych linii. Kiedyś te lokomotywy nieźle sprawdzały się na podobnej linii z Tarnowa do Krynicy.
2012-07-25 13:37:54 Autor: mk
---.play-internet.pl
Bardzo silnie pracujemy nad projektem pozyskania lokomotyw liniowych spalinowych. Chcemy jeździć w Bieszczady, na Hel własnymi lokomotywami i musimy pozyskać 5-10 lokomotyw spalinowych – mówił w lutym \\\"Rynkowi Kolejowemu\\\" prezes PKP Intercity Janusz Malinowski - MOĹťE TRZEBA PRZESTAĆ CIĄĆ SU45 Z OLSZYNKI???? BO OSTATNIO UBYŁO TAM SPRZĘTU. MOĹťE TRZEBA JE ZMODERNIZOWAĆ PANIE PREZESIE??? NA HEL JEST 60-80KM/H A MA BYĆ 100KM/H SU45 WYSTARCZY ZMODERNIZOWAĆ JEST NEWAG JEST PESA. PO CO KUPOWAĆ ZA DUĹťO PIENIĘDZY MA PKP IC??? PO CO NAM SPALINÓWKI NA 120KM/H JAK WIĘKSZOŚÄ† POLSKICH TORÓW JEST W GRANICACH 60-100KM/H.
2012-07-25 15:08:03 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Linia Działdowo Chojnice na odcinku Działdowo Brodnica jest obsługiwana przez PKP Cargo do stacji Lidzbark.Szkoda odcinka do Brodnicy arriva PR mają to w głębokim poważaniu.Po ukończonej modernizacji można by było dopasować połączenia ale kogo to obchodzi?Linia jest w dobrym stanie technicznym i te v-80 km/godz. by wystarczyło
2012-07-25 17:23:30 Autor: mlyniu
---.play-internet.pl
\"Szkoda odcinka do Brodnicy arriva PR mają to w głębokim poważaniu\"
Już kiedyś, z tego co wiem, był poruszany temat połączeń Arrivy z Brodnicy do Działdowa. Trwały rozmowy i samorząd województwa kujawsko-pomorskiego był ponoć gotów na pokrycie większości dofinansowania do pociągów Arrivy. To województwo wamińsko-mazurskie miało to wtedy w \"głębokim poważaniu... \"
Co do samych lokomotyw to na pewno, tak jak pisze powyżej MK, można zmodernizować np. SU45 do standardu ST45 i też będą śmigać. Na te mniej ważne linie na pewno takie lokomotywy by starczyły :)
2012-07-25 20:24:52 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
stefan. Nudzisz od dawna z tym tematem i od dawna nie jesteś na bieżąco. Spójrz np. na arty dotyczące przetargu na modernizacje wagonów dla relacji Przemyśl - Szczecin.
2012-07-25 20:38:58 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
stefan. Nudzisz od dawna z tym tematem i od dawna nie jesteś na bieżąco. Spójrz np. na arty dotyczące przetargu na modernizacje wagonów dla relacji Przemyśl - Szczecin.
2012-07-26 00:23:56 Autor: bobek
---.internetia.net.pl
Wszyscy tu ładnie piszecie, połaczenia w bieszczady. na mazury ,na hel. Ale dopóki nikt nie rozgoni
marketingu w tej spółce to niema oczym mażyć.Marketing to najgorsze zło co działa na szkode
spółki
2012-07-26 00:24:20 Autor: bobek
---.internetia.net.pl
Wszyscy tu ładnie piszecie, połaczenia w bieszczady. na mazury ,na hel. Ale dopóki nikt nie rozgoni
marketingu w tej spółce to niema oczym mażyć.Marketing to najgorsze zło co działa na szkode
spółki
2012-07-26 00:34:04 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Zakup nowych lokomotyw spalinowych ze strony PKP IC to dobry ruch , ale 10 sztuk to za mało . Aby wykorzystać wszystkie możliwości w ruchu dalekobieżnym , jakie w naszym kraju są wykonalne , potrzeba , aby stale czynnych lokomotyw spalinowych , na stanie PKP IC było 50 , albo nawet 60. I taka liczba powinna być z wyłączeniem manewrówek , a więc same pasażerskie i tylko pasażerskie.
Lublin , Białystok , Stalowa Wola , Zamość , Tarnobrzeg , Hrubieszów , Mielec , Gorzów Wielkopolski , Szczecin , Bydgoszcz , Gdynia , Poznań , Suwałki , Ełk , Olsztyn , Skarżysko Kamienna ... Wymienienie tych miast chyba wystarczy za odpowiedź - dlaczego. W Polsce jest sporo linii bez druta , gdzie prędkość szlakowa jest nie mniejsza niż 80km/h , a taka prędkość szlakowa oznacza , że prowadzenie pasażerskiego ruchu dalekobieżnego ma sens. SU45 już kończą swoją żywotność , zważywszy ich wiek . Dobrze się nam zasłużyły , trzeba więc zachować kilka muzealnych egzemplarzy - do normalnej służby potrzeba lokomotywy nowoczesnej , ale o prędkości max podobnej , jak SU45 , najlepiej nieco silniejszej niż SU45...
2012-07-26 00:34:11 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Zakup nowych lokomotyw spalinowych ze strony PKP IC to dobry ruch , ale 10 sztuk to za mało . Aby wykorzystać wszystkie możliwości w ruchu dalekobieżnym , jakie w naszym kraju są wykonalne , potrzeba , aby stale czynnych lokomotyw spalinowych , na stanie PKP IC było 50 , albo nawet 60. I taka liczba powinna być z wyłączeniem manewrówek , a więc same pasażerskie i tylko pasażerskie.
Lublin , Białystok , Stalowa Wola , Zamość , Tarnobrzeg , Hrubieszów , Mielec , Gorzów Wielkopolski , Szczecin , Bydgoszcz , Gdynia , Poznań , Suwałki , Ełk , Olsztyn , Skarżysko Kamienna ... Wymienienie tych miast chyba wystarczy za odpowiedź - dlaczego. W Polsce jest sporo linii bez druta , gdzie prędkość szlakowa jest nie mniejsza niż 80km/h , a taka prędkość szlakowa oznacza , że prowadzenie pasażerskiego ruchu dalekobieżnego ma sens. SU45 już kończą swoją żywotność , zważywszy ich wiek . Dobrze się nam zasłużyły , trzeba więc zachować kilka muzealnych egzemplarzy - do normalnej służby potrzeba lokomotywy nowoczesnej , ale o prędkości max podobnej , jak SU45 , najlepiej nieco silniejszej niż SU45...
2012-07-26 00:34:25 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Zakup nowych lokomotyw spalinowych ze strony PKP IC to dobry ruch , ale 10 sztuk to za mało . Aby wykorzystać wszystkie możliwości w ruchu dalekobieżnym , jakie w naszym kraju są wykonalne , potrzeba , aby stale czynnych lokomotyw spalinowych , na stanie PKP IC było 50 , albo nawet 60. I taka liczba powinna być z wyłączeniem manewrówek , a więc same pasażerskie i tylko pasażerskie.
Lublin , Białystok , Stalowa Wola , Zamość , Tarnobrzeg , Hrubieszów , Mielec , Gorzów Wielkopolski , Szczecin , Bydgoszcz , Gdynia , Poznań , Suwałki , Ełk , Olsztyn , Skarżysko Kamienna ... Wymienienie tych miast chyba wystarczy za odpowiedź - dlaczego. W Polsce jest sporo linii bez druta , gdzie prędkość szlakowa jest nie mniejsza niż 80km/h , a taka prędkość szlakowa oznacza , że prowadzenie pasażerskiego ruchu dalekobieżnego ma sens. SU45 już kończą swoją żywotność , zważywszy ich wiek . Dobrze się nam zasłużyły , trzeba więc zachować kilka muzealnych egzemplarzy - do normalnej służby potrzeba lokomotywy nowoczesnej , ale o prędkości max podobnej , jak SU45 , najlepiej nieco silniejszej niż SU45...
2012-07-26 11:05:54 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
@emeryt: czyli jest z tymi towarami tutaj tak, jak było. Nihil novi zatem.
2012-07-26 19:40:26 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Pomysł z 6Dg czy 6Dk z opcją grzania jest dobry. Koszt moderny to koło 3 baniek, pewnie z grzaniem będzie więcej, ale na Bieszczady czy Hel taki lok spokojnie wystarczy. Co do SU45 to moderna ST45 jest jednym z wariantów, możliwośc dodania instalacji grzewczej jest. PIC powinien zrobić machniom z PeeRami - siódemki do remontu w zamian za fiaty do remontu. Jedni i drudzy zmodernizują i na parę lat będzie. A na nowe loki przygotować przetarg na kontrakt na kilka - kilkanaście lat na spalinowe i elektryczne.
2012-07-29 08:34:01 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Intersyf potrzebuje spalinówek.... no i co? na co było niszczyć te które mają....? Nie lepiej było je zmodernizować?! Znowu będą mieli straty i z tych pięknych planów nici zostaną.
2012-07-29 08:34:07 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Intersyf potrzebuje spalinówek.... no i co? na co było niszczyć te które mają....? Nie lepiej było je zmodernizować?! Znowu będą mieli straty i z tych pięknych planów nici zostaną.
2012-07-29 08:34:11 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Intersyf potrzebuje spalinówek.... no i co? na co było niszczyć te które mają....? Nie lepiej było je zmodernizować?! Znowu będą mieli straty i z tych pięknych planów nici zostaną.
2012-07-29 08:34:16 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Intersyf potrzebuje spalinówek.... no i co? na co było niszczyć te które mają....? Nie lepiej było je zmodernizować?! Znowu będą mieli straty i z tych pięknych planów nici zostaną.
2012-07-30 00:36:36 Autor: MrCiechu
---.hispeed.pl
Fiaty odpadają.....jeśli chodzi o Hel i to każdy wie...chyba że wózki zrobią...ale nie, niech kupią nowe loki tak że w końcu na Jantara czy Mierzeje będzie porządny lok a nie SM42, to jest za słabe....linie na Hel to linia nad morze, ale sorry, na odcinku Reda- Władysławowo ta linia ma profil typowo górski, podjazdy do mrzezina, na kępę swarzewską......
2012-07-30 00:36:41 Autor: MrCiechu
---.hispeed.pl
Fiaty odpadają.....jeśli chodzi o Hel i to każdy wie...chyba że wózki zrobią...ale nie, niech kupią nowe loki tak że w końcu na Jantara czy Mierzeje będzie porządny lok a nie SM42, to jest za słabe....linie na Hel to linia nad morze, ale sorry, na odcinku Reda- Władysławowo ta linia ma profil typowo górski, podjazdy do mrzezina, na kępę swarzewską......
2012-07-30 00:36:46 Autor: MrCiechu
---.hispeed.pl
Fiaty odpadają.....jeśli chodzi o Hel i to każdy wie...chyba że wózki zrobią...ale nie, niech kupią nowe loki tak że w końcu na Jantara czy Mierzeje będzie porządny lok a nie SM42, to jest za słabe....linie na Hel to linia nad morze, ale sorry, na odcinku Reda- Władysławowo ta linia ma profil typowo górski, podjazdy do mrzezina, na kępę swarzewską......
2012-07-30 00:36:59 Autor: MrCiechu
---.hispeed.pl
Fiaty odpadają.....jeśli chodzi o Hel i to każdy wie...chyba że wózki zrobią...ale nie, niech kupią nowe loki tak że w końcu na Jantara czy Mierzeje będzie porządny lok a nie SM42, to jest za słabe....linie na Hel to linia nad morze, ale sorry, na odcinku Reda- Władysławowo ta linia ma profil typowo górski, podjazdy do mrzezina, na kępę swarzewską......
2012-07-30 00:37:15 Autor: MrCiechu
---.hispeed.pl
Fiaty odpadają.....jeśli chodzi o Hel i to każdy wie...chyba że wózki zrobią...ale nie, niech kupią nowe loki tak że w końcu na Jantara czy Mierzeje będzie porządny lok a nie SM42, to jest za słabe....linie na Hel to linia nad morze, ale sorry, na odcinku Reda- Władysławowo ta linia ma profil typowo górski, podjazdy do mrzezina, na kępę swarzewską......
2012-07-30 20:25:03 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@MrCiechu SM42 6Dg jest wzmocniona (700 koni). Poza tym PESA robi dobre modernizacje FIATów obu serii.
2012-08-21 19:40:28 Autor: .....
---.18-79-r.retail.telecomitalia.it
Ja chciałbym się zapytać jakie modernizacje??????????? po co??? tylko nowe loki a nie uzdrawiać trupy które powinny dawno być pocięte....jedna dwie sztuki do muzeum a reszta na złom.... kupować tylko nowe sprawdzone lokomotywy...... nie ma kasy? to upier....ić prezesom nagrody i pensje i będzie kasa na nowe!!!!!!! szlag mnie trafia jak czytam co piszą te pojeby ----modernizować modernizować....skończyły się czasy SU,SP i tym podobne..... tak jak napisałem jedna dwie do muzeum a reszta na złom......
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS