NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP IC wysłało po pasażerów 20 taksówek

| lm/jm, Rynek Kolejowy/Gazeta Wyborcza 27.01.2014 180

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-01-27 18:18:49 Autor: Przemek IC
---.xdsl.centertel.pl

Przemek IC
"Powodem była sieci trakcyjnej"

To zdanie będzie przedmiotem badań naukowców.
2014-01-27 18:18:53 Autor: Blasius
---.172.252.209
Hehe. Ciekawe czy to była pokazówka czy od teraz faktycznie zaczną dbać o pasażerów?
2014-01-27 18:19:22 Autor: emigrant
---.111.220.053.ntlworld.ie

emigrant
no proszę można? można! Tylko czy muszą to być aż taksówki? nie! wystarczy że kolej dogada się z lokalnymi przewoźnikami autobusowymi na telefon jeśli nie chce własnych kupować.
2014-01-27 18:20:07 Autor: byly pasazer
---.dynamic.chello.pl
BRAWO PKP IC !! JEDNAK DA SIE MYSLEC KREATYWNIE!!!
2014-01-27 18:20:12 Autor: Lut
---.centertel.pl
Założę się że zaraz zacznie się ujadanie psiarni podwórkowej typu JP
2014-01-27 18:26:32 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Lut

Zanim owa, jak to nazwałeś, "psiarnia" zacznie "ujadać", to "poujadam" co nieco ja ;) PIC tak trzymać! Wysyłajcie multum taksówek, same taksówki, szybciej wylądujecie w grobie :))) Mniam :))))))))))
2014-01-27 18:28:29 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post emigrant:
"no proszę można? można! Tylko czy muszą to być aż taksówki? nie! wystarczy że kolej dogada się z lokalnymi przewoźnikami autobusowymi na telefon jeśli nie chce własnych kupować."
Musiały ! Czytanie tekstu ze zrozumieniem obowiązuje.
2014-01-27 18:31:26 Autor: istny
---.icpnet.pl
Dlaczego takich decyzji nie podejmowano w zeszłym tygodniu?

Bo Celejewski nie miał pojęcia, że oblodzenie sieci trakcyjnej może unieruchomić pociąg na kilkanaście godzin, że w Warsie (jeżeli jest) nikt nie trzyma zapasów, by wszystkich pasażerów nakarmić i napoić. Stażu na kolei nie odbywał. Teraz już wie i na łbie stanie, by Bieńkowskiej nie podpaść, bo podobnego kłamstwa o opóźnionych tylko dwóch pociągach ona ponownie nie kupi. Najważniejsze, że szybko się uczą i uczyć będą.
2014-01-27 18:39:18 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W Iławie wypadła lokomotywa lokomotywa IC pech
2014-01-27 18:40:52 Autor: Xyzz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ta cała hojność, kreatywność i troska mieści się w tym zdaniu: "Żaden z przewoźników z jakimi się kontaktowano nie wyraził zainteresowania wykonaniem usługi więc zdecydowano o wynajęciu lokalnej korporacji taksówkowej". Żeby nie było jęczenia, marudzenia i kolejnych "Sorry" doszli do wniosku, że jest blisko i tylko w taki sposób można ludzi przetransportować. Nie liczyłbym na kolejne tego typu incydenty. Jaki koszt? Proste - kilometry przejechane razy ilość i mamy tak "pi razy drzwi" koszt operacyjny.
2014-01-27 18:42:25 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post emeryt:
"W Iławie wypadła lokomotywa lokomotywa IC pech"
Wypadła jedna he he chochlik
2014-01-27 18:58:04 Autor: Kolejorz91
---.opera-mini.net
ALE JAJA! :D
2014-01-27 18:58:54 Autor: pasażer.
---.netia.pl
pokazówka.
Ale oby częściej i więcej takich pokazówek.
Tylko w ten sposób można próbować zmienić społeczny odbiór kolei.
2014-01-27 18:59:11 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Cud czy ktoś społecznie użył intelektu ? :-)
2014-01-27 19:03:08 Autor: lut2
---.adsl.inetia.pl
@ lut

A ja liczę na to, że może kiedyś takie indywidua jak ty będące największym złem opuszczą wreszcie ten świat...
2014-01-27 19:06:47 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
Az trudno uwierzyć, ze PKP IC zgadza się z moja teorią, ze taksówką jest taniej. Wole po wylądowaniu wsiąść w Taxi na Okęciu, i jechać prosto do Krakowa pod blok, pod klatkę wejściową. Jak z Okęcia czołgać się na Centralny, pilnować bagaży i dokumentów przed złodziejami. Stać w kolejce za biletami, jechać do Krakowa głównego wolnym Pendolino, z restauracyjnym jak przy budce z piwem. I targać bagaże później tramwajem na Kurdwanów. Jadąc taksówka, oszczędza się w ten sposób pieniądze na posiłki, często 14 godzinach spędzonej podróży. W czasie oczekiwania na pociąg do Krakowa. W dodatku mozna sobie wybrac taksowkę, dla palących i tych nie palacych.
2014-01-27 19:18:41 Autor: emigrant
---.111.220.053.ntlworld.ie

emigrant
W odpowiedzi na post z torów plk:
"Musiały ! Czytanie tekstu ze zrozumieniem obowiązuje."
Nie zrozumieliśmy się. Chodzi mi o to by były zawierane umowy na wypadek takich sytuacji, żeby nie szukać na gwałt u byle kogo i nie kończyło się jak w tym przypadku taksówkami. W tedy jeden telefon i po sprawie.
2014-01-27 19:28:53 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
W Niemczech to jest nic innego jak dbanie o pasazerow. Gdy pociag ma opoznienie i na przesiadke nie ma szans, a dla pasazera to byl juz ostatni pociag w tym dniu, DB wysyla go w dalsza droga Taxi.
Tak jechalem w Hannover do Bremen, 110 km.
W sumie bylo 7 pasazerow ktorzy nie mieli czy dojechac do Bremen, a byla juz to 23:00 godzina......
2014-01-27 19:31:55 Autor: metropolitan.
---.dynamic.chello.pl
" Każdą sytuację należy rozpatrywać indywidualnie " - czyli zależy gdzie pociąg się zepsuje lub dojdzie do awarii sieci - taki transport zastępczy zostanie wysłany po pasażerów. A jak skład stanie w lesie ,albo w bagnistym wokół torów terenie , bez drogi serwisowej ? - to co przyjedzie ? Pamiętam jak 10 lat temu wracałem z Katowic do Krakowa w lipcu i "kibel" stanął w połowie drogi ,jak się okazało ktoś rozsypał węgiel na tory, stanął w plantacji porzeczek , pasażerowie w oczekiwaniu na transport zastępczy chyba w życiu nie pojedli tyle owoców, ale autobusy pojawiły się szybko i nawet dowiozły ludzi do celu ,szybciej niż pociąg docelowo . Czyli nie ma tego złego ... co by na dobre nie wyszło.
2014-01-27 19:45:57 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co pytać o kasę. Prżeciez. Zapłaci za to Pradopodobnie Enegetyka lub PLK.
2014-01-27 19:49:23 Autor: Tubylec
---.158.217.49.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gratulacje za prawidlowy ruch. Szczere gratulacje.
Oby to byla jaskolka dalszych pozytywnych zmian.
2014-01-27 19:59:15 Autor: MKM
---.231.103.18
Koleje Śląskie mają rozpisany przetarg na wykonanie kursów zastępczych w razie awarii itp. W okolicach Częstochowy służbę na telefon pełni PKS Częstochowa. A teraz pytanie czy IC jest na to przygotowany? Raczej nie skoro nikt nie zgłosił się do obsługi. Bardziej bym obstawiał, że zadzwonili do jednego z większych przewoźników, ten nie ma na już kierowców i tyle w temacie. A jakby się miało gotową listę przewoźników w regionie to zawsze ktoś by się zgłosił.
Jest sukces minister Bieńkowskiej, bo wreszcie ktoś zaczął myśleć o pasażerach, a to jest juz pozytywne.
2014-01-27 20:05:09 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Prawdziwie zaskakujące posunięcie IC ,ale podziwiam taki ruch .Z miejsca awarii do Olsztyna nie było już daleko ,więc stąd taka niecodzienna ale pozytywna decyzja .S Raflewski
2014-01-27 20:07:46 Autor: dawincjusz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ciekawe czy ktoś zaproponował transport dla maszynisty i podesłał podmianę bo nie wyobrażam sobie przebywać w kabinie przy minusowej temperaturze.
2014-01-27 20:10:05 Autor: Tubylec
---.158.217.49.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda tylko, ze tak malo bylo pasazerow.
Mam nadzieje, ze jak zadziala nowa strategia taryfowo-promocyjna p. Celejewskiego gotowa juz na 1 kwietnia 2014 Roku Panskiego, to licze , ze jakies przepisy o stanie zagrozenia publicznego sprawnie uruchomia wszystkie busy, autobusy, gimbusy,moze amfibie od wojska jak utknie taki EIC Warmia na 15-17 pudlach i bedzie zagrozone zdrowie i zycie 1200-1300 pasazerow gdzies w polu pod Olsztynem....
2014-01-27 20:15:35 Autor: mmm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20 taxi X 4 osoby daje 80 pasażerów! Widać jak IC traci podróżnych.

Koszt lokomotywy spalinowej jest droższy od zamówienia najdroższej formy transportu
jakim jest taxi!!!
Lepiej niech państwo dopłaca do taxi .Będzie taniej .IC jest zbyt drogie.
2014-01-27 20:18:24 Autor: kamil20
---.gl.digi.pl
UWAGA UWAGA zawiadamia się podróżnych ze pociąg nie pojedzie dalej i zostaje przełozony na dzień jutrzejszy informujemy ponadto różnice biletu za przejazd taxa wypłaci kasa centralna PKP w warszawie po przedstawieniu biletu kolejowego oraz ostemplowanego w krakowskiej dyspozyturze PKP zyczymy szczęsliwej podrózy . I nagle podjezdza 1313 ze zmienników i zwija ich jecek żytkiewicz i dojechali szczęśliwie
2014-01-27 20:20:23 Autor: kriss
---.4web.pl
Proponuję wprowadzenie do zastosowania przenoszenia podróżnych lektyk.
2014-01-27 21:00:38 Autor: paf
---.warszawa.vectranet.pl
Brakuje mi tylko informacji, gdzie była najbliższa sprawna lokomotywa spalinowa.
2014-01-27 21:03:28 Autor: z Podlasia
---.lapy.mm.pl
@dawincjusz
"A ciekawe czy ktoś zaproponował transport dla maszynisty i podesłał podmianę bo nie wyobrażam sobie przebywać w kabinie przy minusowej temperaturze."

Wybieram się wkrótce do Gdańska TLK Pojezierze; najpewniej od Ełku do Korsz będzie przeciągany lok. manewrową. I muszę sobie wyobrazić ponad dwie godziny w nieogrzewanym wagonie. Ale ponieważ wiem, to będę spokojniejszy, jak twierdzi pani minister.
2014-01-27 21:05:59 Autor: wreszcielepsze
---.google.com
Brawo Elżbieta Bieńkowska!! To dzięki Pani.
2014-01-27 21:22:09 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post emigrant:
"Nie zrozumieliśmy się. Chodzi mi o to by były zawierane umowy na wypadek takich sytuacji, żeby nie szukać na gwałt u byle kogo i nie kończyło się jak w tym przypadku taksówkami. W tedy jeden telefon i po sprawie."
Właśnie też tego nie rozumiem. Dlaczego PIC nie ma podpisanych umów z przewoźnikami autobusowymi na takie okazje? Czy jeszcze jakiś przewoźnik w kraju jest tak nieodpowiedzialny?
2014-01-27 21:37:38 Autor: pinkdotR
---.pergole.net
Bardzo fajne rozegranie sprawy. Przez to, że było tak niekonwencjonalne i zaskakujące, echa powinny się pojawić w mediach ogólnych. W efekcie IC wyjdzie z tej akcji mocno na plus i bardzo dobrze, jeśli tak będzie.
2014-01-27 21:43:01 Autor: fj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post g0sc123:
"Właśnie też tego nie rozumiem. Dlaczego PIC nie ma podpisanych umów z przewoźnikami autobusowymi na takie okazje? Czy jeszcze jakiś przewoźnik w kraju jest tak nieodpowiedzialny?"
Musiałaby mieć podpisane umowy z przynajmniej 20-30-ma przewoźnikami (na pewno więcej, jak miast wojewódzkich w każdym razie), z każdym na dyspozycyjność przynajmniej dwóch autobusów z kierowcami (24h, czyli przynajmniej 4 kierowców). A teraz sobie to policz. Czy ktokolwiek jest tak nieodpowiedzialny? Nawet Koleje Mazowieckie nie są w stanie zorganizować komunikacji autobusowej, jak wszystko dookoła się sypie i stoi w korkach, a kolejni busiarze odmawiają. A busiarz busiarzowi też "ot tak" autobusu nie pożyczy.
2014-01-27 21:44:33 Autor: fj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post mmm:
"20 taxi X 4 osoby daje 80 pasażerów! Widać jak IC traci podróżnych.

Koszt lokomotywy spalinowej jest droższy od zamówienia najdroższej formy transportu
jakim jest taxi!!!
Lepiej niech państwo dopłaca do taxi .Będzie taniej .IC jest zbyt drogie."
Pytanie, czy w okolicy była jakakolwiek spalinowa lokomotywa, która by przeciągnęła ten skład bez szkód, czy może najpierw trzeba było podwiązać sieć na przykład?
2014-01-27 21:51:03 Autor: rp1polska
---.183.181.227.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Teraz czekamy, aż Polacy zaczną narzekać na kolejną podwyżkę cen biletów.
2014-01-27 21:56:17 Autor: Przemek IC
---.xdsl.centertel.pl

Przemek IC
Widzę, że Redakcja poprawiła błąd, Dziękuję, Niby taki drobiazg, ale jednak ważny, również z dziennikarskiego punktu widzenia.
2014-01-27 22:10:18 Autor: cityrunner
---.retsat1.com.pl
W takiej sytuacji elektrowóz Gama od Pesy z systemem maraton sprawdziłaby się idealnie. Teoretycznie 40 km na agregacie spalinowym, ale na testach przejechał dwa razy więcej.
2014-01-27 22:16:27 Autor: H.
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
"W nocy z 26 na 27 stycznia pasażerowie pociągu TLK Włókniarz z Łodzi do Warszawy przeżyli dramat. Za Żyrardowem pociąg zatrzymał się i przez dłuższy czas stał, pasażerów nikt początkowo nie informował o przyczynach postoju. Dopiero po dłuższej chwili wyjaśniło się, że zerwana została sieć trakcyjna i opóźnienie może potrwać. Jak to skwitowała gorzko pani Joanna - taki mamy klimat.

Dopiero około 23 pociąg, który planowo miał być na stacji Warszawa Centralna o 21:35, został przeciągnięty przez spalinową lokomotywę do Żyrardowa. Przed odjazdem z Żyrardowa nie poinformowano pasażerów przez głośniki (zrobiono to po odjeździe), że nie dość, że skład zostanie cofnięty do Skierniewic zatrzymując się na każdej stacji, to jeszcze do Warszawy dojedzie przez Sochaczew".

Źródło: http://www.hotmoney.pl/Dramat-pasazerow-TLK-Zrzucali-sie-na-taksowki-by-dojechac-a33117
2014-01-27 22:25:44 Autor: chaynik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to PESA ma już następny chwyt marketingowy. 25 km do Olsztyna ? Problem? Nie ! Gama odpala diesla i dojedzie. W drugą stronę też może się oblodzić. Teraz trzeba poczekać na kampanię w telewizorni.
2014-01-27 22:52:18 Autor: Q.w.e.r.t.y.
---.dynamic.gprs.plus.pl
W Grupie PKP musi powstać kolejna spółka - PKP Taxi.
2014-01-27 22:56:20 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
W odpowiedzi na post cityrunner:
"W takiej sytuacji elektrowóz Gama od Pesy z systemem maraton sprawdziłaby się idealnie. Teoretycznie 40 km na agregacie spalinowym, ale na testach przejechał dwa razy więcej."
W życiu. PIC by albo zapomniał nalać ropy, albo nie ważna by była rewizja silnika spalinowego, albo by zapomnieli naładować akumulatora do rozrusznika. PIC'em'all !
2014-01-27 22:56:48 Autor: piotr 1234
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan Celejewski serwując TAXI na koszt podatnika chciał zrobić dobre wraźenie na pani premier Bienkowskiej żeby go za wczasu noe zdymisionowała
2014-01-27 23:02:27 Autor: Sentinel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawa dla decyzji PKP ICC. Co prawda jaskółka wiosny nie czyni ale jak najbardziej słuszna decyzja. To są właśnie elementy realizacji jakie powinny być wdrażane w ramach systemu zarządzania ciągłością działania. Na pewno pozytywnie wpłynie to na wizerunek firmy i zostanie odnotowane.

Nie zmienia to faktu, iż przydał by się profesjonalny system zarządzania ciągłością działania oparty o sprawdzone międzynarodowe normy, nie koniecznie potwierdzony certyfikatem ale przynajmniej zapisany cel w strategii firmy, zbudowany, nadzorowany, audytowany i testowany regularnie z czasem dopracowany został by do bardzo zadowalającego poziomu co skutecznie poprawiło by wizerunek firmy. Samymi wagonami, Pendolino sprawy się nie załatwi.

Mimo wszystko dobra decyzja i dobry czas reakcji.
2014-01-27 23:13:42 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post fj:
"Musiałaby mieć podpisane umowy z przynajmniej 20-30-ma przewoźnikami (na pewno więcej, jak miast wojewódzkich w każdym razie), z każdym na dyspozycyjność przynajmniej dwóch autobusów z kierowcami (24h, czyli przynajmniej 4 kierowców). A teraz sobie to policz. Czy ktokolwiek jest tak nieodpowiedzialny? Nawet Koleje Mazowieckie nie są w stanie zorganizować komunikacji autobusowej, jak wszystko dookoła się sypie i stoi w korkach, a kolejni busiarze odmawiają. A busiarz busiarzowi też "ot tak" autobusu nie pożyczy."
Otóż to. A poza tym, tłumy już nie jeżdżą koleją. Miło jednak widzieć, że PKP IC zadziałało w ogóle, a do tego trafnie i na serio szybko. No, o to chodzi!

P.S.
Pewnie jak Worach w więzieniu ogląda te TAXI, to przypomniała mu się KKA na Ligocie i VW Passat TAXI Bus :D.
2014-01-27 23:16:04 Autor: trepan
---.bb.dnainternet.fi
Zgadzam się z większością. To był dobry ruch ze strony PICu.
2014-01-28 00:28:13 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla firmy to żadna pociecha. Jakby kolej była zintegrowana z komunikacją autobusową to mając własny potencjał przewozowy wykraczający po za stare złomy od Heńka-spawacza z Dupnej Wólki, to by sobie w ramach grupy podesłała autobusy.

20 taksówek, no, no. Nic jak patrzeć na zaradnych taksiarzy co to "zamówią" zerwanie sieci.
2014-01-28 02:30:37 Autor: konradzet
---.play-internet.pl
A gdzie ci wszyscy ujadacze co szczekali na Arrive, że jeździ spalinowymi pod drutem? Ciekawe ile pociągów Arrivy nie dojechało lub doznało znacznych opóźnień tej zimy?
2014-01-28 07:30:44 Autor:
---.tktelekom.pl
Teraz za każdym razem podróżni domagać będą się taxi. Super.
2014-01-28 07:37:23 Autor: Lut
---.centertel.pl
Miałem jednak rację, 90% psiarni..
2014-01-28 08:05:23 Autor: rychu
---.hsd1.il.comcast.net
więc zespół dyżurujący tej nocy pod jął decyzję

hahahaha pod.....jal
2014-01-28 08:35:55 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Z jednej strony świetnie, że w końcu coś zadziałało w sytuacji awaryjnej, że ktoś podjął decyzję. Z drugiej strony trochę wstyd, że tak się kolejarze baby boją.
2014-01-28 09:31:06 Autor: smyk
---.kaskada.net
sa lokomotywy 2 systemowe spal/elektr.jedno popsute jest drugie .niech wprowadzaw okresie zimy
2014-01-28 11:57:16 Autor: lk
---.147.159.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post chaynik:
"No to PESA ma już następny chwyt marketingowy. 25 km do Olsztyna ? Problem? Nie ! Gama odpala diesla i dojedzie. W drugą stronę też może się oblodzić. Teraz trzeba poczekać na kampanię w telewizorni."
W Gamie nie do końca to tak działa.

Najpierw trzeba nagrzać diesla na biegu jałowym. To trwa. W tych warunkach (ile było tam na minusie?) to ze 20-30 minut. Dopiero potem można jechać i to dopiero wtedy, jak pociąg nie jest zaplątany w sieć trakcyjną, ani sieć nie wisi niebezpiecznie nisko. Inaczej nawet super lokomotywa spalinowa na nic się nie przyda.
2014-01-28 12:06:08 Autor: Kflik
---.60.129.178
Wszystko pieknie...
tylko do jednego można się przyczepić:
że 20 taksówek wystarczyło na cały pociąg....
2014-01-28 12:45:57 Autor: Ziuta
---.dynamic.chello.pl
Ile zapłacili ? Zapewne nie wiele, gdyż takie kursy odbywają się na zasadzie specjalnej umowy jak i specjalnej taryfy. Idę o zakład że Korporacja udzieliła około 50 % rabatu na kurs.
2014-01-28 20:19:28 Autor: Q.w.e.r.t.y.
---.dynamic.gprs.plus.pl
To jest innowacyjny (sic!) model biznesowy, który teraz w PKP IC być może będzie praktykowany. Przed wyjazdem pociągu okazuje się że wystarczy wszystkich pasażerów zmieścić w 20 taksówkach i... pociąg nie jest podstawiany. Bileciki sprawdzi się na peronie, da każdemu po soczku i wio z Warszawy do Gdańska czy innej Bydgoszczy!
2014-01-29 11:09:45 Autor: kovaL - Michał Kowalski
---.253.185.132
Standardowa praktyka na DB, zwłaszcza w przypadku ostatnich połączeń w dobie albo takich przypadków jak ten (linia jendotorowa).
2014-01-29 13:34:40 Autor: dekolt
---.dynamic.chello.pl
Maszynista jest dzisiaj traktowany jak szmata...dla bankomatów liczą się słupki.
2014-02-05 15:48:42 Autor: clips
---.free.aero2.net.pl
mundurowi też mają autobusy i wystarczyłoby może współdziałając z Centrum antykryzysowym zwrócić za paliwo, jeśli przyczyna była niezależna od PKP - jednostki -co by o niej nie mówić- pożytku publicznego . A tak zapłacą za to przyszli pasażerowie.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5