NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP IC: Nowymi lokomotywami wrócimy w Bieszczady

| dl, Rynek Kolejowy 08.02.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-02-08 14:25:38 Autor: ppp
---.adsl.inetia.pl
\"Lokomotywy te pozwolą nam na prowadzenie pociągów na liniach niezelektryfikowanych nr 106 Rzeszów ? Jasło oraz 108 Jasło ? Zagórz ? powiedziała w komentarzy dla ?Rynku Kolejowego? Beata Czemerajda\"

Odcinek Jasło - Zagórz jest tylko fragmentem linii nr 108 Stróże - Krościenko.
Ponadto stwierdzenie, że linia 108 jest niezelektryfikowana nie do końca jest zgodne z prawdą, ponieważ posiada sieć trakcyjną między Stróżami a Jasłem (też element postulowanego przez Gorliczan połączenia w Bieszczady).
2013-02-08 14:28:41 Autor: wdr
---.dynamic.gprs.plus.pl

wdr
jazda z krakowa w bieszczady przez rzeszów nie ma sensu (bez skrótu do krosna z pominięciem jasła). najszybsze połączenie jest przez Stróże (o ile pamiętem to tam jest łącznica) i tak kiedyś się jeździło
2013-02-08 14:34:19 Autor: yoozek
---.extreme-net.one.pl
Fajnie że zdjęcie jest z Kryniczanki - dokładnie p.o. Wierchomla.
2013-02-08 14:34:26 Autor: oko
---.home.aster.pl
Przede wszystkim musi być dobra oferta biletowa. Połączenia raczej nocne więc dostępne tanie kuszetki, bilet coś w rodzaju regiokarnetu, żadnych problemów z zabraniem roweru, rezerwacja miejsc też by się przydała...
2013-02-08 14:45:11 Autor: FD
---.internetia.net.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"jazda z krakowa w bieszczady przez rzeszów nie ma sensu (bez skrótu do krosna z pominięciem jasła). najszybsze połączenie jest przez Stróże (o ile pamiętem to tam jest łącznica) i tak kiedyś się jeździło"
Nie trzeba jechać przez Jasło...Za Jasłem Towarowym jest łącznica omijająca stację Jasło \"Główne\" (że tak to napiszę)....Tylko że nie zaszkodziłoby gdyby na Jaśle Towarowym dać przystanek do którego dojeżdżałby szynobus (coś podobnego jak planują zrobić w Suchej Beskidzkiej) np. z Gorlic , a i zabierałby przy okazji ludzi z Jasła. Tańsze i szybsze rozwiązanie niż zmiana czoła w Jaśle.
2013-02-08 14:45:59 Autor: ppp
---.adsl.inetia.pl
\"Uczestnicy akcji społecznej z Gorlic uważają, że skierowanie składu jadącego przez Kraków nie do Rzeszowa a do Tarnowa ...\"

Skierowanie składu jadącego przez Kraków do Rzeszowa bez jednoczesnego skierowania go do Tarnowa?
- teoretycznie możliwe nawet dwa rozwiązania;
- praktycznie oba rozwiązania bez sensu.
2013-02-08 14:47:13 Autor: Kostkowny
---.dynamic.chello.pl
Jaki problem uruchomić dwa składy? Jeden TLK z Centralnej Polski przez Rzeszów a drugi Express z Warszawy, CMK, Kraków, Tarnów, Gorlice, Jasło.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile w bieszczadzkich lasach domów i willi z basenami bogaczy z stolicy, Wrocławia czy Trójmiasta.

Wystarczy zobaczyć na wikipedię i wskaźniki przyrostu ludności. Mieszkanie na peryferiach po prostu się opłaca.
2013-02-08 14:51:09 Autor: POLANA
---.29.133.109
dokładnie tak ... wierchomla w strone żegiestowa
2013-02-08 14:57:19 Autor: Kryniczanin
---.180.60.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Z Krakowa/Śląska do Zagórz p. Rzeszów...No to powodzenia skończy się tym co z ś.p. pośpiechem Bieszczady zrobiły PR czyli pociąg bez uzasadnienia ekonomicznego. Zero uzasadnienia dla jazdy z zachodu kraju p. Rzeszów.
2013-02-08 15:17:56 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Nauczyli już ludzi korzystać z przewoźników drogowych -> nie będzie łatwo wrócić.
2013-02-08 15:21:07 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Jeśli tylko Jasło - Zagórz byłoby robione dieslem to chyba słaba byłaby efektywność wykorzystania tego - nowego przecież - taboru. On się będzie musiał zamortyzować wiec dobrze by było gdyby mu tak obiegi ułożyć, by jeździł jak najwięcej. Jak zrobi max dwa kursy dziennie Z Jasła do Zagórza (4x70=280km) to zaraz pojawi się odwieczny argument, że \" się nie opłaca się\". A nie zrobią też nie wiadomo ilu pociągów od razu.

Tak więc jak trzeba by się decydować to lepiej jakby to od Rzeszowa jeździło dieslami.
2013-02-08 15:28:27 Autor: ppp
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post FD:
"Nie trzeba jechać przez Jasło...Za Jasłem Towarowym jest łącznica omijająca stację Jasło \"Główne\" (że tak to napiszę)....Tylko że nie zaszkodziłoby gdyby na Jaśle Towarowym dać przystanek do którego dojeżdżałby szynobus (coś podobnego jak planują zrobić w Suchej Beskidzkiej) np. z Gorlic , a i zabierałby przy okazji ludzi z Jasła. Tańsze i szybsze rozwiązanie niż zmiana czoła w Jaśle."
Idąc dalej tym tropem, zaproponować by można ominięcie stacji Rzeszów Główny łącznicą (zelektryfikowaną) Rzeszów Zachodni - Rzeszów Staroniwa, z jednoczesnym wykorzystaniem postoju na Staroniwie (też blisko centrum) na odprawę podróżnych i zmianę trakcji na spalinową.
W ten sposób z Krakowa do Zagórza dojechać można bez zmiany kierunku jazdy.
2013-02-08 15:31:33 Autor: ppp
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"jazda z krakowa w bieszczady przez rzeszów nie ma sensu (bez skrótu do krosna z pominięciem jasła). najszybsze połączenie jest przez Stróże (o ile pamiętem to tam jest łącznica) i tak kiedyś się jeździło"
Tylko czy lobby ze Str (czyt. z Kogutowa) pozwoli na to, by pocigi omijay stacj Stre po cznicy?
2013-02-08 15:32:51 Autor: ppp
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"jazda z krakowa w bieszczady przez rzeszów nie ma sensu (bez skrótu do krosna z pominięciem jasła). najszybsze połączenie jest przez Stróże (o ile pamiętem to tam jest łącznica) i tak kiedyś się jeździło"
Tylko czy lobby ze Stróż (czyt. z Kogutowa) pozwoli na to, by pociągi omijały stację Stróże po łącznicy?
2013-02-08 15:34:57 Autor: Kryniczanin
---.180.60.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post ppp:
"Tylko czy lobby ze Stróż (czyt. z Kogutowa) pozwoli na to, by pociągi omijały stację Stróże po łącznicy?"
Ĺťycie uczy że nie.
2013-02-08 15:44:25 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
@ppp: skoro w Rzeszowie i tak konieczna będzie zmiana lokomotywy - to szybciej zrobi się to ze zmianą czoła na Głównym niż bez zmiany czoła na Staroniwie (można podczepić lokomotywę spalinową nie czekając aż odjedzie elektryczna i zwolni tor).. Nie ma zatem najmniejszego sensu omijać Rzeszowa Głównego.
2013-02-08 15:50:29 Autor: Stróż
---.tktelekom.pl
\"Ĺťycie uczy że nie.\" - Co masz na myśli? Na pewno szkoda by było gdyby taki pociąg nie wjeżdżał do st. Stróże, ale to sie wiąże ze zmianą czoła pociągu. Kompromisem byłby prosty przystanek na łącznicy ;)
Ale jak ja znam życie to taki pociąg nie pojedzie, wiec możemy gdybać...
2013-02-08 16:03:33 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Park lokomotyw spalinowych ma powiększyć się o 10 szt (nowych) Do Helu tylko w sezonie ,przypuśćmy że w Bieszczady całorocznie Mazury to tylko odcinek Korsze -Ełk .więc gdzie będą jeszcze wykorzystywane te nowe lokomotywy w ruchu pasażerskim ?Jak zwykle chodzi mi o Grudziądz ale redakcja RK jakoś tego tematu nigdy nie porusza .Trzeba było zadać Pani rzecznik gdzie jeszcze poza w/w regionami będą wykorzystywane nowe lokomotywy spalinowe czy to takie trudne?
2013-02-08 16:12:06 Autor: MichałM
---.dynamic.chello.pl
Pewnie Pesa wystartuje z Gamą.
2013-02-08 16:18:41 Autor: tomasz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pamietam jak wsiadalem do \"Wisłoka\" , ktory wracal z Zagorza do Warszawy Zach. ile tam bylo zawsze turystow...z kijkami, plecakami.
Tylko PKP Intercity musi pamietac o tym ze puszczajac taki nocny pociag np do Zagorza lub \" z\" zeby dac proste , niezbyt eleganckie wagony bo beda niestety mocno zanieczyszczane przez wesola brac studencka i innych turystow.
Ale powrot IC w bieszczady to swietny zabieg i marketingowy a ludziom otworzy nowe mozliwosci wypadu za miasto....i to gdzie....w samo serce Bieszczad !
Moze choc jeden pociag IC zostanie wytrasowany z Warszawy przez Deblin i Lublin ( lublin 350 tys + swidnik 40 tys mieszkancow plus ponad 100 tys studentow ) Rzeszow w Bieszczady. Wystarczyloby przedluzyc te dwa obecne TLK-a .
2013-02-08 16:18:45 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Część lokomotyw pewnie będzie zapasowa. Poza tym nie wiem jak jest w SIWS - czy wszystkie będą dostarczone naraz, czy etapami? Bo jeśli na początku przyjadą np. 3 to problem z głowy;]
2013-02-08 16:20:14 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
Można połączyć \"ogień\" tj. Kogutowo i \"wodę\" czyli jazdę dieslem.
Jeżeli byłby to pociąg nocny to można wjechać do Stróż i zmienić czoło z dieslem już od Stróż ( a nie od Jasła).
Natomiast w przypadku połączenia dziennego to jednak łącznicą 619 - będzie szybciej
2013-02-08 16:26:43 Autor: .Piotr
---.g-net.pl
@wdr: Jest łącznica Stróż (linia 619 w wykazie D29)

Reszta komentujacych - powtórzę za Kryniczaninem: relacje do Zagórza z Kierunku Śląsk/Kraków - tylko linią 96 i łącznicą Stróż p. Gorlice Zagórzany do Jasła pod drutem, a dalej do Zagórza.
Relacje z Warszawy - przez Skarżysko - Rzeszów. Tak było, to działało przez lata.

Lobby drobiarskim (łącznica) nie przejmować się. Upadek Wetliny zaczął się od jazdy przez Stróże (dodatkowe 15 minut) a potem przez przetrasowanie przez Rzeszów. Metropolię w Stróżach obsługiwały składy krynickie, i tak powinno być nadal. Chyba że łączymy relacje Krynica/Zagórz w Polskę. Ale tylko nocne śpiochy, bo w dzień nikt czasu nie chce tracić.
Aha - jaki przystanek na łącznicy? Pociąg zatrzymuje się kilka km od Stróż na stacji Bobowa miasto. Wystarczy.

Dla tych co marudzą że bez druta diesle mają mały przebieg (Jasło-Zagórz to 69 km): proszę zajrzeć do cegły sprzed 15 lat ile tam jeździło składów dalekobieżnych. Jeśli ICki mówią o jednym pociągu gdzieś tam włączanym, to niech go sobie w ciemną d...ę wetkną. To jest prosta droga do uwalenia każdej reaktywacji - chyba że o to właśnie chodzi.
Aha, na odcinku linii 108 od Nowego Zagórza do Ustrzyk jest 20/30 km/h. I ktoś chce tam jechać? Po co? Najpierw remont.
2013-02-08 17:04:29 Autor: Kuku
---.dynamic.chello.pl
@Piotr: Może dlatego do Ustrzyk, że to tam są jedyne sensowne stacje narciarskie w Bieszczadach (Laworta i Gromadzyń). A remont tej trasy to oczywiście, że by się przydał. Szczególnie, że to linia międzynarodowa na Ukrainę.
2013-02-08 17:12:17 Autor: rcl
---.play-internet.pl
Czyli jest szansa by było czym pytanie czy będzie po czym.
Wątpię by wróciły takie pociągi jak \"Wigry\" Gliwice/Bielsko - Suwałki czy \"Pogoria\" Racibórz - Iława (od Olsztyna jako osobowy co absolutnie nie przeszkadzało) - Pisz - Ełk - Suwałki, podobnie z połączeniami z Zagórzem. Ech...
2013-02-08 17:22:46 Autor: Kryniczanin
---.158.216.94.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Stróż:
"\"Ĺťycie uczy że nie.\" - Co masz na myśli? Na pewno szkoda by było gdyby taki pociąg nie wjeżdżał do st. Stróże, ale to sie wiąże ze zmianą czoła pociągu. Kompromisem byłby prosty przystanek na łącznicy ;)
Ale jak ja znam życie to taki pociąg nie pojedzie, wiec możemy gdybać..."
O tak tak tak na pewno.

Zatrzymanie w Bobowej Miasto w mieście mającym prawa miejskie i łącznicą na Jasło. Dość od kiedy to miasto (Bobowa) ma jeździć na wieś (Stróże ) na pociąg?
2013-02-08 17:24:48 Autor: Kryniczanin
---.158.216.94.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post .Piotr:
"@wdr: Jest łącznica Stróż (linia 619 w wykazie D29)

Reszta komentujacych - powtórzę za Kryniczaninem: relacje do Zagórza z Kierunku Śląsk/Kraków - tylko linią 96 i łącznicą Stróż p. Gorlice Zagórzany do Jasła pod drutem, a dalej do Zagórza.
Relacje z Warszawy - przez Skarżysko - Rzeszów. Tak było, to działało przez lata.

Lobby drobiarskim (łącznica) nie przejmować się. Upadek Wetliny zaczął się od jazdy przez Stróże (dodatkowe 15 minut) a potem przez przetrasowanie przez Rzeszów. Metropolię w Stróżach obsługiwały składy krynickie, i tak powinno być nadal. Chyba że łączymy relacje Krynica/Zagórz w Polskę. Ale tylko nocne śpiochy, bo w dzień nikt czasu nie chce tracić.
Aha - jaki przystanek na łącznicy? Pociąg zatrzymuje się kilka km od Stróż na stacji Bobowa miasto. Wystarczy.

Dla tych co marudzą że bez druta diesle mają mały przebieg (Jasło-Zagórz to 69 km): proszę zajrzeć do cegły sprzed 15 lat ile tam jeździło składów dalekobieżnych. Jeśli ICki mówią o jednym pociągu gdzieś tam włączanym, to niech go sobie w ciemną d...ę wetkną. To jest prosta droga do uwalenia każdej reaktywacji - chyba że o to właśnie chodzi.
Aha, na odcinku linii 108 od Nowego Zagórza do Ustrzyk jest 20/30 km/h. I ktoś chce tam jechać? Po co? Najpierw remont."
Dokadnie jak piszesz byo. cznica i koniec.
2013-02-08 18:03:05 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
ja to i tak bardziej widzę jako dołączenie wagonów do (odpowiednie silnego) SZT niż jako składy wagonowe z lokiem....
2013-02-08 18:03:35 Autor: pomorzak
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post gryff:
"Park lokomotyw spalinowych ma powiększyć się o 10 szt (nowych) Do Helu tylko w sezonie ,przypuśćmy że w Bieszczady całorocznie Mazury to tylko odcinek Korsze -Ełk .więc gdzie będą jeszcze wykorzystywane te nowe lokomotywy w ruchu pasażerskim ?Jak zwykle chodzi mi o Grudziądz ale redakcja RK jakoś tego tematu nigdy nie porusza .Trzeba było zadać Pani rzecznik gdzie jeszcze poza w/w regionami będą wykorzystywane nowe lokomotywy spalinowe czy to takie trudne?"
W SIWZ jest wszystko napisane, nawet mapka jest.
2013-02-08 18:10:35 Autor: FD
---.internetia.net.pl
\"...Dla tych co marudzą że bez druta diesle mają mały przebieg (Jasło-Zagórz to 69 km): proszę zajrzeć
do cegły sprzed 15 lat ile tam jeździło składów dalekobieżnych. Jeśli ICki mówią o jednym pociągu
gdzieś tam włączanym, to niech go sobie w ciemną d...ę wetkną. To jest prosta droga do uwalenia
każdej reaktywacji - chyba że o to właśnie chodzi.
Aha, na odcinku linii 108 od Nowego Zagórza do Ustrzyk jest 20/30 km/h. I ktoś chce tam jechać? Po
co? Najpierw remont. ...\"


Jeśli pociąg będzie jechał przez Przeworsk lub Tarnów, to zmiana loka w Rzeszowie...Jeśli przez Kolbuszową to na dobre można zmienić loka w Skarżysku(bo zmiana czoła) i będzie efektywniejsze wykorzystanie Diesla. Swoją drogą zostaje jeszcze relacja Rzeszów-Lublin-Warszawa i tam Diesel będzie potrzebny. Więc się zdąży zamortyzować :)
2013-02-08 18:15:48 Autor: FD
---.internetia.net.pl
@gryff

A jeszcze jest Gorzów Wielkopolski, no i odcinek Forst-Ĺťary-Węgliniec/Legnica... Coś w końcu wafle ciągnąć musi... A może doczekamy się TLK Szczecin-Płoty-Łokobrzeg :)
No i coś pojedzie przez ten nieszczęsny Grudziądz :)
2013-02-08 18:29:23 Autor: wdr
---.dynamic.gprs.plus.pl

wdr
@FD
przecież od strony Tarnowa w bieszczady to tylko przez Gorlice a nie Rzeszów. zawsze tak było szybciej i pewnie zawsze będzie (i do tego przez Rzeszów jest dalej, więc bilet droższy)
2013-02-08 18:29:38 Autor: Mateusz246
---.182.78.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po modernizacji linii nr 25 i elektryfikacji linii nr 71, cały lub większość ruchu pojedzie przez Skarżysko. Co do planów uruchomienia Ex tą trasą on mógłby być przedłużony i jakies TLK.
2013-02-08 18:37:00 Autor: FD
---.internetia.net.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"@FD
przecież od strony Tarnowa w bieszczady to tylko przez Gorlice a nie Rzeszów. zawsze tak było szybciej i pewnie zawsze będzie (i do tego przez Rzeszów jest dalej, więc bilet droższy)"
Ile dalej?? 10-20 km?? W cenie biletu byś tego nie zauważył. Jakościowo lepsza będzie trasa przez Rzeszów,bez jazdy przez Jasło. (zwłaszcza że 106 będzie częściowo wyremontowana) Natomiast szybsza per saldo może być linia przez Tarnów-Stróże (pod warunkiem zmiany loka w Stróżach a nie w Jaśle, bo jeśli tak będzie w Jaśle to się może nawet okazać że będzie podróż dłuższa)
2013-02-08 19:04:17 Autor: kemi
---.free.aero2.net.pl
@Stroz zobacz co jaśnie pan K zrobił z Wetlina i masz wytłumaczenie.
2013-02-08 21:40:23 Autor: mcls
---.sta.asta-net.com.pl
Skoro już kupują nowe spalinowozy, to mogliby pomyśleć o przedłużeniu TLK z Warszawy Wschodniej do Piły Głównej, tak aby leciał dalej przez Wałcz, Kalisz Pomorski i Stargard Szczeciński do Szczecina Głównego. Niezelektryfikowana linia 403 przecież ma ponad 120 km długości i spory potencjał. Chociaż jedna para to by było już coś, a niedługo zostanie odbudowana mijanka w Tucznie, co by pozwoliło na zwiększenie przepustowości lini. Paleolibertarianin i inni co Wy na to? Taka petycja do IC może dała by im trochę do myślenia... ;]
2013-02-08 21:59:54 Autor: */*
---.play-internet.pl
tabor IC

http://www.youtube.com/watch?v=dde6ND4cwb0
2013-02-08 22:38:11 Autor: wala001
---.dip.t-dialin.net
Kiedys jezdzily pociagi do Krynicy i Zagorza . W Strozach odczepiano wagony do
Krynicy a z reszta wagonow udawal sie pociag na Dziki owczesny Wschod .
Przygoda jak dzis , jedna reka trzymalo sie za rure a druga probowalo sie
dotrzec do wlasnej kieszeni , aby sprawdzic czy jest jeszcze kasa w niej .
Co prawda od Strozy obie rece mogly byc wolne ale sprawdzaly zawartosc
kieszen ich wlasciciela . Nie zawsze byly problemy !
Ale bylo cos , co dzisiaj przebija wszystko , byl to pociag pospieszny nocny z Zagorza do Wroclawia z wagonem pierwszej klasy i miejscowkami .
W tym czasie , kupujac miejscowke i bilet pierwszej klasy , poczulem sie jak
Gierek w pancernym Volvo . Za bilet i miejscowke zaplacilem polmiesieczna pensja , ale warto bylo , bo mam doswiadczenie i juz dzis skladam CIV na przyszlego szefa PKP .
2013-02-08 23:12:17 Autor: dolnoślązak
---.adsl.inetia.pl
A kiedy powrót nocnej sezonowej TLK-i ze Szklarskiej Poręby do Szczecina przez Ĺťary???
Oszołomstwo z PKP IC potrafi jedynie likwidować frekwencyjne składy...
2013-02-09 00:20:28 Autor: MarekzPodkarpcia
---.mielec253.tnp.pl
Po zakończeniu modernizacji E65 i elektryfikacji Tarnobrzeg-Rzeszow, czyli .....za dwa lata

Gdynia 19.45
Gdańsk 20.15 i dalej Tczew, Malbork, Prabuty, Iława, Działdowo, Mława, Ciechanów, W-wa Wsch
Warszawa Centralna 0.20/0.30
i dalej W-wa Zach.Radom, Starachowice, Ostrowiec, Sandomierz, Tarnobrzeg, Nowa Dęba, Kolbuszowa
Rzeszów Gł 4.50/5.00
i dalej Strzyżów
dzielenie skladu w Jaśle
Jasło 5.15/5.30 Biecz, Gorlice Zag., Stróze, N.Sącz....Muszyna ? KRYNICA 8.45
Jasło 5.15/5.30Krosno ? SANOK 7.00 lub dalej do Ustrzyk przez N. Zagórz, Lesko, Ustianowa

+ ewentualnie odłaczane w Rzeszowie dwa wagony do PRZEMYŚLA

delikatna kwestia odjadu z Trojmiasta do Warszawy ? pociąg nie moze podbierać pasażerów pociagom Pendolino dlatego w Warszawie musi byc po północy, ale na tyle wczesnie by skorzystali pasazerowie udajacy się z W-wy na południe, podobnie w przeciwna stronę - odjazd z W-wy w kieunku Gdańska przed godziną 5 rano


Marek
2013-02-09 00:24:34 Autor: Wojtek85
---.nyc.clearwire-wmx.net
Ja wiskuje i uwazam ze najwieksze potki wygenerowały by nastepujące pociągi :

Gdansk-Bydgoszcz -Warszawa-Lublin -Rzeszow -Jasło -Zagórz ( coś jak dzisiejszy Wieniawski z przydłużeniem do Zagórza )

(Może Poznań ) -Wrocław-Katowice -Kraków -Tarnów- Gorlice -Jasło-Zagórz
2013-02-09 02:20:51 Autor: Ubootus
---.nitka.net.pl
To ja proponuję przedłużenie wspomnianych relacji do Szczecina !!! My tutaj na dalekiej kolejowej prowincji jesteśmy pozbawienie dobrego - nocnego połączenia z południowym wschodem Polski. Nocny pociąg w Bieszczady ze Szczecina marzy mi się od lat. Ciekawe tylko czemu faworyzowany jest tak ten Gdańsk i tamta okolica, a reszta naszego kraju to co??
2013-02-09 08:32:41 Autor: marek123
---.94.245.142
ok,
ale dlaczego zakup a właściwie na razie wyrażenie chęci zakupu 10 szt (słownie: dziesięciu) lokomotyw przez narodowego przewoźnika jest ogłaszany jako niebotyczny sukces, gdzie sąsiad zza miedzy dla kolei regionalnej zamawia od ręki 200 szt. z dodtkowymi opcjami zakupu na przyszłe lata
...skąd się bierze taka przepaść ?
2013-02-09 12:13:22 Autor: gg36
---.181.218.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
prywatny przewoźnik/pks na trasie kraków- jasło/krosno - 30-33zł/za bilet N; pociąg tlk w obecnej taryfie przez stróże: kraków-jasło(182km)- 47zł; kraków-krosno(205km)- 50zł/za bilet N- tylko frajer wsiądzie do tak drogiego pociągu , nie wspominając o trasie przez rzeszów (+40kilka km)
2013-02-09 13:06:07 Autor: zebu43
---.internetia.net.pl
Po zakończeniu robót rozważyłbym uruchomienie całorocznej TLKi z Warszawy Wschodniej do Kudowy Zdroju. Już dziś aż prosi się, by grupę trzech wagonów urywanych we Wrocławiu z czoła \"Śnieżki\" (identycznie jest z \"Wrocławianinem\") pociągnąć dalej w kierunku Kłodzka...
2013-02-09 13:19:44 Autor: wert
---.sta.asta-net.com.pl
@gg36
Zgadza się, ąle Kraków to nie pepek swiata i nie wszyscy jeżdzą w Biesy z Krakowa. Z Warszawy, Poznania czy Gdańska wyjdzie taniej jadąć całą trasę pociągiem. Oczywiście jak się pokombinuje to i autobusem za tę kasę się też przejedzie, ale to inna historia.
Poza tym Bieszczady to raj dla rowerzystów i zatrać kilka rowerów w autobusie to rzecz niemożliwa.
2013-02-09 15:49:57 Autor: aron parczew
---.paradowski.pl
BSE. Jak Zamość. rowerzyści nie wystarczom
2013-02-09 18:30:41 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
P
2013-02-09 19:09:41 Autor: fcrfecer
---.centertel.pl
@gg36, aron parczew: po raz kolejny - internet t nie jest zabawka dla dzieci. Macie problem - idźcie do specjalisty, zamiast spamować. Nie widziałem nigdy tak upartej głupoty jak wy. Nie odsyłam do szkoły, bo sądząc po błyskotliwości i poziomie wypowiedzi jesteście przedszkolakami, i to zacofanymi. Skończcie więc tą mało potrzebną dyskusję, dzieci i ryby głosu nie mają. Smoczek do buzi, dobranocka w TV i spać ;)
2013-02-11 08:21:00 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
2013-02-08 18:37:00 Autor: FD ---.internetia.net.pl
W odpowiedzi na post wdr:
\"@FD przecież od strony Tarnowa w bieszczady to tylko przez Gorlice a nie Rzeszów. zawsze tak było szybciej i pewnie zawsze będzie (i do tego przez Rzeszów jest dalej, więc bilet droższy)\"
Ile dalej?? 10-20 km?? W cenie biletu byś tego nie zauważył. Jakościowo lepsza będzie trasa przez Rzeszów,bez jazdy przez Jasło. (zwłaszcza że 106 będzie częściowo wyremontowana) Natomiast szybsza n per saldo może być linia przez Tarnów-Stróże (pod warunkiem zmiany loka w Stróżach a nie w Jaśle, bo jeśli tak będzie w Jaśle to się może nawet okazać że będzie podróż dłuższa)

@FD: Ale ty człowieku bzdury piszesz. Zajrzyj to jakiejkolwiek cegły, i popatrz sobie:
Kraków - Tarnów - Stróże - Jasło: 78+58+46 = 182 km, pod drutem całość - 182 km
Kraków - Rzeszów - Jasło: 158+71 = 229 km, pod drutem 158 km
Różnica: przez Rzeszów jest 47 km dalej. Do tego drożej (zobacz na tabele stawek PLK, a potem pomyśl ile będzie kosztowała ajzda po E30 po remoncie z parametrem 160).

I proszę przestać bzdury pisać. Przez lata jedynymi pośpiechami w pełnej relacji od Zagórza na całej linii 108 to były Bieszczady i składy na Śląsk p. Jasło i dalej linią 96. Frekwencja i czas pozwalał na utrzymanie tych składów. Nawet nocna Warszawa jadąca przez Rzeszów była trasowana od Zagórza do Jasła jako osobówka.
2013-02-14 15:22:27 Autor: Turist
---.ip.netia.com.pl
Tu sie będzie liczyć czas i cena. Ale Cieszę się że jest szansa by na wakacje pojechać w Bieszczady Koleja a nie męczyć się PKS z Gdańska
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS