NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Piastów nie chce ekranów. Wycinka drzew bez zgody burmistrza

| jm, Rynek Kolejowy 26.08.2015 200

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-26 13:07:54 Autor: nieważne1
---.cbmm.lodz.pl
Skoro to tzw. akacje i są przedwojenne - niedługo same polecą i będzie larum by je wyciąć, bo zagrażają życiu. Grochodrzew to jedno z najkrócej żyjących i najmniej trwałych drzew - w większości rozsypują się lub przewracają koło 50-70 lat. Praktycznie nie posiadają stabilnego systemu korzeniowego. PLK mogłaby pomyśleć o czymś innym niż ekrany, a miasto - o posadzeniu nowych (i trwalszych) gatunków drzew.
2015-08-26 13:39:40 Autor: Prokrartorek od 7 jaj
---.static.ip.netia.com.pl
Co za de..l wymyślił 4 metrowe płoty ?
Mam nadzieję że w taki korytarzu płotowym roz i się osobowy i ludzie będą umierac bo będzie loty będą przeszkadzać w akcji ratunkowe, i chciałbym by w tym pociągu siedziało dziecko tego inteligenta który wydał zgodę na taką zabudowę.
2015-08-27 01:46:31 Autor: Leśniczy
---.torproxy.org
Debilizm od kwadratu. Tak samo ja wyrżnięcie lasu wokół stacji na Helu. No ale nie ma się do dziwić PLK, skoro pewne zbiorowisko przypadkowych magistrów prawa pod nazwą UTK strzela PLK karę za karą za niewycięte drzewa (nawet te na terenie prywatnym t.j. w ogródkach działkowych).

A czemu UTK tak robi? Bo po pierwsze magistrzy prawa nie wedzą jaka była geneza przepisu o 15 metrowym pasie wolnym od drzew a po drugie UTK ma kolej w głębokim poważaniu. Liczy się tylko stołek prezesa więc trzeba tak działać by było głośno. Łatwiej jest wlepiać mandat za mandatem, jak straż miejska babciom handlującym pietruszką niż zainicjować zmiany w nielogicznych i nieprzystających do obecneggo stopnia rozoju technicznego przepisach.

Tak więc wszyscy niezadowoleni powinni pisaćskargi bezpośrednio do pana Dyla Krzysztofa na adres UTK@utk.gov.pl lub dzwonić (22) 749-14-00. Może jak magistrzy prawa zaczną odbierać telefony i odpowiadaćna maile to nie będąmieli czasu na głupoty.
2015-08-27 05:22:40 Autor: Kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nie rozumiem tej histerii z ekranami. Przecież to nie PLK sobie je wymyślila tylko wymusiła je decyzja środowiskowa. Zatem z pretensjami do RDOŚ a nie obwiniać za wszystko PLK.
2015-08-27 08:21:33 Autor: Damian Kazik
---.centertel.pl
Jak trzeba coś wyciąć to PLK-a mówi że sie nie da bo ochrona środowiska itp. a tu na siłę wycina się drzewa i wstawia ekrany bo ktoś kto je produkuje ma wyłączność i zielone światło z Unii, tylko że ekrany mogą być a nie koniecznie muszą tam gdzie ich nie chcą i nie są koniecznie potrzebne. Przez 150 lat nikomu hałas przejeżdżających pociągów nie przeszkadzał a i dzś gdy szyny są spawane, pociągi nowocześniejsze i cichsze tylko szumią przejeżdżając nagle przeszkadzają swym hałasem i muszą być ekrany dźwiękochłonne aby mieszkańcy nic nie widzieli i nie słyszeli a podróżni za oknem pociągu widzieli nudny mur. To biznes a nie ekologia. Precz z ekranami !!!!!!.
2015-08-27 10:04:13 Autor: Ula N
---.tvn.pl
Jestem mieszkanką Piastowa. Mam 30 lat. Od ponad 11 korzystam z PKP.
Stacja w Piastowie jest jedną za najładniejszych na trasie do Pruszkowa właśnie dzięki cudnym, zdrowym drzewom. Nie tylko ratują swoją urodą paskudnie zaniedbaną stację, dają cień w upalne dni!!!!!UWAGA one nie stanowią zagrożenia ale peron tak!!!! peron - kruszy się, są dziury!!!!!!!! w zimę aż strach wchodzić do pociągu ponieważ linia peronowa jest dziurawa - mega niebezpieczna i to jest główne niezagorzenie!!!! Nagłośnienia na stacji w Piastowie brak!!!
PKP jest żenujące !!!!!! Półśrodki, zaś komentarza rzecznika prasowego miernota, aż żal dupę ściska na takie żałosne wypociny.
Paskudny mur ma zastąpić piękne drzewa, ekrany rzekomo!!!ma chronić i wyciszać- BZDURA!!!!! trasa szybkiego ruchu powinna być osłoniona z dwóch stron nie część od peronu pociągów podmiejskich. Przykro mi ale idiota i i ignorant !!! projektował pracę modernizacyjne. Chcę podkreślić, że jakiś czas temu zostały wycięte giga topole i krzewy , po stronie pociągów pośpiesznych teraz stoją tam ekrany one nie chronią i na 100% nie wygłuszają hurgotu pociągów pośpiesznych, od czasu ekranów jest tak bardzo głośno, hałas jest słyszalny w promieniu ponad półtora kilometra.
Mam nadzieję, że prasa i szanowny Pan burmistrz piastowa będą wstanie zatrzymać to barbarzyńskie wybryk niszczenia pomnika natury.
2015-08-27 11:49:33 Autor: michał .
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dajcie sobie wycinac drzew - mnie tez wkurza wszedzie ten beton ....
2015-08-27 16:40:21 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@leśniczy
Gratuluję jedynego (jak na razie) przytomnego postu w tej materii.
2015-08-31 13:19:43 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Ekrany to zmora polskich remontów i modernizacji, ktoś robi na tym niezły interes, bo ekrany stawiane są nawet tam, gdzie nie ma ku temu żadnych zasadności. Po prostu gdzie się da, tam stawiamy ekrany - z takiego założenia wychodzą projektanci, powinno się tym CBŚ już dawno zainteresować.
2015-09-01 11:13:04 Autor: Sorry,
---.187.108.60
ale hałas naprawdę bardziej szkodzi (otępia) niż tymczasowy brak pasa zieleni (powoju, bluszczu i dzikiego wina posadzić nie można?). To, że po tylu latach w wariatkowie ludzie nie zwracają na ten hałas uwagi, to tylko działa na ich niekorzyść -- bo nie doceniają zagrożenia, które ktoś skądinąd rozpoznałby od razu. A to, że koleje powinny w mieście iść w tunelu, wykopie albo na estakadzie, a nie na nasypie czy sauté na ziemi, ale pieniędzy nie ma, to swoją drogą...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5