NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Pesa dostarczy nowe lokomotywy dla PCC Intermodal

| inf. pras oprac. JM 07.07.2021 5,7k

Pesa dostarczy nowe lokomotywy dla PCC Intermodal
Rys. Pesa
PCC Intermodal i Pesa Bydgoszcz zawarły kontrakt na dostawę 3 nowych lokomotyw.
Jak informuje Pesa, spółki zakontraktowały wspólnie 3 z 7 lokomotyw objętych Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko (Działanie 3.2). Lokomotywy Gama ruszą w trasy po regularnej siatce połączeń intermodalnych operatora pomiędzy portami polskimi Gdańsk/Gdynia a najważniejszymi regionami gospodarczymi kraju już latem przyszłego roku.

Lokomotywy dla PCC wraz z serwisem

Umowa obejmuje produkcję i serwis gwarancyjny, certyfikowanych na Polskę lokomotyw elektrycznych, wraz z serwisem utrzymaniowym do naprawy P4. – Jesteśmy zadowoleni, że przetarg na dostawę lokomotyw spotkał się z tak dużym zainteresowaniem i że to ostatecznie polski producent złożył najkorzystniejszą ofertę. Wierzymy, że doświadczenie i jakość produktów Pesa pomoże nam jeszcze sprawniej i efektywniej rozwijać system przewozów intermodalnych w Polsce i przenosić coraz więcej ładunków z dróg na tory – powiedział Dariusz Stefański, prezes (CEO) PCC Intermodal cytowany w komunikacie.

– Pierwszy krok – podpisanie umowy za nami, będziemy z niecierpliwością wypatrywali kolejnych, by na finale, za około rok rozpocząć w naszej flocie eksploatacje lokomotyw 111E – Gama. Nie da się rozwijać transportu intermodalnego bez taboru zapewniającego odpowiedni poziom dostępności. Nie da się promować rozwiązań ekologicznych, tworzyć wartości firmy w oparciu o jakość bez partnerów, których misja osadza się na podobnych fundamentach. Mamy nadzieje, że wspólnie z Pesą osiągniemy kolejne poziomy rozwoju naszych produktów – dodał Adam Adamek, wiceprezes przewoźnika,

Pesa rozwija platformę Gama

Piotr Rościszewski, Kierownik Sprzedaży Rynku Lokomotyw i Wagonów Pesy informuje, że producent dostarczy elektryczne lokomotywy z platformy Gama dedykowane do przewozów intermodalnych. – Jestem przekonany, że doskonale wpisze się ona w potrzeby przewozowe naszego klienta – stwierdził.

– Pesa konsekwentnie rozwija platformę Gama. Poza eksploatowanymi już w Polsce lokomotywami 111Ed, 111E i 111Db wkrótce zaoferujemy klientom dwunapędową lokomotywę 111DE, która będzie przystosowana do pracy pociągowej zarówno pod siecią trakcyjną, jak i na liniach niezelektryfikowanych. Jesienią rozpoczniemy również testy pierwszej polskiej lokomotywy manewrowej z napędem wodorowym. Jej premiera odbędzie się na wrześniowych Targach Trako” – zapowiedział Maciej Maciejewski, wiceprezes, Dyrektor Sprzedaży Pesy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (45698)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (45698)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5