NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Tylko jedna oferta na na remont st. Dąbrowa Górnicza Ząbkowice w kosztorysie

| Martyn Janduła 28.07.2017 14

Tylko jedna oferta na na remont st. Dąbrowa Górnicza Ząbkowice w kosztorysie
fot. MOs810 CC BY-SA 4.0
PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzą dwa przetargi na przebudowę stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce oraz Ząbkowice. Postępowanie na wykonanie prac na pierwszej stacji trwa do 8 sierpnia, z kolei otwarto już oferty na przebudowę Ząbkowic.
W grudniu ubiegłego roku PKP PLK rozpisała przetarg na prace na stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce. Inwestycja obejmuje m.in. wyburzenie peronów i budowę nowego, dwukrawędziowego oraz rewitalizację obejmującą tory, rozjazdy, wiaty i oświetlenie. W przypadku tego postępowania nie doszło jednak do jego pozytywnego rozstrzygnięcia. Po wielu analizach ofert PLK odrzuciły łącznie aż ośmiu z dziesięciu ofert. W związku z tym pozostały tylko dwie ważne, ale obie przekraczały kosztorys inwestorski. W związku z tym 21 czerwca PLK unieważniła przetarg, zaś 29 czerwca rozpisała nowy, który trwa, a otwarcie ofert nastąpi 8 sierpnia.

Zakończyło się jednak postępowanie przetargowe w związku z przebudową stacji Dąbrowa Górnicza Ząbkowice. Do procedury przystąpiło tylko pięciu oferentów. Najtańszą złożyło konsorcjum AZI–BUD z Będzina i Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX za 8,24 mln zł. Jest to również jedyna oferta, która mieści się w kosztorysie zamawiającego, który przygotował na to zadanie 10,55 mln zł brutto.

Droższe oferty przygotowali firma Nowak-Mosty z Dąbrowy Górniczej za 10,92 mln zł brutto, konsorcjum Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane ARMEX oraz Kolejowe Zakłady automatyki z Katowic za 14,39 mln zł, ZUE za 14,51 mln zł. Najdroższą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Usług Teletechnicznych Intercor z Zawiercia za 14,76 mln zł. Termin wykonania zamówienia ustalono na 30 września 2018 roku. Wszyscy zadeklarowali 72 miesiące na wykonane prace. Zamawiający oceni teraz oferty pod względem ceny, która stanowi 90% w ocenie przetargowej oraz okresu gwarancji, który wyceniono na 10%.

W zadaniu pn. „Dostosowanie st. Dąbrowa Górnicza Ząbkowice dla potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się ” przewidziano budowę przejścia podziemnego wraz z remontem peronu nr 1. Zamówienie obejmuje wykonanie zakresu branży konstrukcyjnej przejścia podziemnego, torowej, budowlanej, energetyki, teletechniki oraz zakresu infrastruktury pasażerskiej. W ramach zadania zamawiający planuje również roboty budowlane związane z budową przejścia podziemnego wraz z pochylniami dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się i ścieżką rowerową, budowę wind obsługujących perony stacji, niezbędne przełożenia sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego kolidującego z inwestycją, połączenie przejścia z istniejącym ciągami komunikacyjnymi, rozbiórkę istniejącej kładki dla pieszych, budowę monitoringu, przebudowę peronu nr 1 polegająca na dostosowaniu parametrów do obowiązujących standardów dla peronów o wysokości 55cm i długości 200m, regulację w planie i profilu toru nr 3 linii nr 186.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5