NUMER 10/2018
NUMER 10/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Maszyniści vs 160 km/h
szukaj
Śledź nas:

Pasażerowie stawiają wysokie wymagania nowoczesnym pojazdom komunikacji podmiejskiej

| materiał partnera 03.07.2018 0

Pasażerowie stawiają wysokie wymagania nowoczesnym pojazdom komunikacji podmiejskiej
Swing Fot. Pesa
Pasażerowie stawiają wysokie wymagania nowoczesnym pojazdom komunikacji podmiejskiej
Pasażerowie stawiają wysokie wymagania nowoczesnym pojazdom komunikacji podmiejskiej
Wymagane jest maksimum swobody, komfortu i bezpieczeństwa. W wyniku tego ciągle zmniejsza się przestrzeń do montażu systemu hamulcowego. Knorr-Bremse stawia czoła tym wyzwaniom, konstruując ekstremalnie zwarte, lekkie systemy hydrauliczne łączące bezpieczeństwo, elastyczność i szybkość działania z wysoką wydajnością. Oferowane przez Knorr-Bremse urządzenia w istotny sposób przyczyniły się do rozwoju nowych generacji pojazdów, takich jak np. tramwaje niskopodłogowe. Wysoki poziom inwestycji w badania i rozwój zapewnia, że systemy oferowane przez Knorr-Bremse pozostają najnowocześniejsze na świecie.
Pierwszy sukces Knorr-Bremse na rynku tramwajowym miał miejsce w 2009 roku, kiedy to firma wybrana została na głównego dostawcę układów hamulcowych platformy Swing dla Warszawy. Lepszego początku nie można było sobie wyobrazić, albowiem był to największy w historii przetarg Tramwajów Warszawskich, w ramach którego miało być dostarczonych 186 nowych pojazdów. Projekt stanowił nie lada wyzwanie – nie tylko dla producenta pojazdu, ale również dla poddostawców. Producent pojazdu potrzebował solidnego i sprawdzonego dostawcy układów hamulcowych. Wieloletnie doświadczenie inżynierów oraz wysoka jakość oferowanych produktów pozwoliły na zbudowanie niezawodnej platformy. Dobra współpraca z bydgoską Pesą szybko zaowocowała kolejnymi zamówieniami. Niebawem w ślad za Warszawą ruszyły kolejne miasta – Gdańsk, Segedyn, Szczecin, Bydgoszcz, Kluż-Napoka, Szczecin, Sofia, Toruń, Łódź. Platforma Swing szybko stała się hitem sprzedaży. Aby sprostać wymaganiom kolejnych przetargów, wspólnie z Pesą Bydgoszcz rozwijane były kolejne platformy, tj. Twist, Fokstrot, Jazz. Dziś jest to już ponad 600 kompletów hamulcowych z powodzeniem dostarczonych w latach 2009-2018. Portfolio grupy Knorr-Bremse na stałe uzupełniają systemy piaskowania, systemy drzwiowe – IFE, napędy i systemy klimatyzacji – Kiepe Electric, oraz dobrze znany dostawca rozwiązań w zakresie automatyki pojazdów szynowych – Selectron. Część z wymienionych systemów jest obecna w eksploatowanych tramwajach zapewniając komfort i bezpieczeństwo pasażerów.

Początek roku 2017 to rozwinięcie współpracy z firmą Stadler Polska. Przetarg na 30 dwuczłonowych tramwajów z opcją kolejnych 10 został rozstrzygnięty na korzyść naszego klienta. W zakresie dostaw Knorr-Bremse znalazł się układ hamulcowy, system piaskowania i system sterowania pojazdem oferowany przez Selecton. Projekt będący rozwinięciem rodziny TANGO, był niezwykle wymagający pod kątem spełnienia norm czeskich oraz terminów dostaw. Obecnie przeprowadzane są próby dynamiczne wymagane do uzyskania homologacji, po których już wkrótce pierwsi pasażerowie będą mogli cieszyć się jazdą. 

Wartość inwestycji w nowy tabor szynowy na najbliższe lata jest imponująca. Knorr-Bremse z wielkimi nadziejami patrzy w przyszłość polskiego rynku lekkich pojazdów szynowych. Nowa perspektywa unijna zapowiada się obiecująco nie tylko dla producentów taboru szynowego, ale również dla wszystkich poddostawców. Jesteśmy gotowi na kolejne przetargi, oferując multisystemowe rozwiązania, które pozwalają na obniżenie kosztów. Sprawiamy, że nasi klienci mogą być bardziej konkurencyjni wciąż oferując wysoką jakość produktów. 



VII Kongres Kolejowy
 Kongres Kolejowy


7 listopada na stadionie warszawskiej Legii odbędzie się Kongres Kolejowy, największe w branży wydarzenie organizowane już po raz ósmy przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR oraz Magazyn Rynek Kolejowy. Po raz kolejny poruszone zostaną na nim najważniejsze kwestie dotyczące sektora kolejowego w Polsce: od spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami infrastrukturalnymi, poprzez rozwój przewozów pasażerskich i towarowych aż po tematy dotyczące taboru czy wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.

Zapraszamy do zapoznania się z programem i rejestracji udziału na stronie /www.kongreskolejowy.pl

Udział w Kongresie jest bezpłatny po rejestracji na stronie i otrzymaniu akredytacji.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Knorr Bremse (10)
(200)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Knorr Bremse (10)
(200)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2018
NUMER 10/2018
W tym numerze miesięcznika raport poświęciliśmy planom umożliwienia przewoźnikom jazdy z prędkością 160 km/h w pojedynczej obsdzie. Oprócz tego jak zawsze ciekawe rozmowy, w tym z prezesami ZUE i PKP Energetyki. Polecamy również dział tabor i technika, w którym m. in. podsumowujemy dotychczasowe dostawy taboru szynowego w tym roku. W numerze trzy organizacje pozarządowe prezentują swoją propozycję „Strategia kolejowa 2040”, dotyczącą między innymi budowy nowych linii kolejowych.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS