Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Nowe udogodnienia dla osób niepełnosprawnych na Portalu Pasażera

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
07-02-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Nowe udogodnienia dla osób niepełnosprawnych na Portalu Pasażera
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SAZdjęcie ilustracyjne
Na Portalu Pasażera, firmowanym przez PKP Polskie Linie Kolejowe, pojawiły się nowe funkcjonalności istotne zwłaszcza dla osób z ograniczonymi możliwościami poruszania się.

Jak zapewnia PKP PLK, Portal Pasażera oraz aplikacja mobilna iOS i Android są na bieżąco udoskonalane. Z myślą o ułatwieniach dla podróżnych wprowadzane są nowe funkcjonalności. PP to podstawowe źródło informacji o rozkładzie jazdy i bieżącym ruchu pociągów pasażerskich w Polsce.

– Dla użytkowników aplikacji w ostatnim czasie wprowadzony został m.in. czarny motyw, co ułatwia korzystanie z portalu i aplikacji w różnych warunkach. Dla osób słabowidzących przygotowana została wersja kontrastowa interfejsu. Jest również możliwość powiększania czcionki – napisała Magdalena Janus z biura prasowego PKP PLK.

W Portalu Pasażera wprowadzono także informacje istotne dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej i ich opiekunów. Dotychczasowe komunikaty o dostępności stacji zostały rozszerzone o dane dotyczące sytuacji bieżących, w tym czasowej niedostępności platform i wind. Jeśli z jakiegoś powodu winda jest zepsuta, informacja o tym powinna znaleźć się w aplikacji razem z danymi dotyczącymi spodziewanego usunięcia usterki.

– Komunikaty te są w Portalu Pasażera na bieżąco uzupełniane, według danych od służb technicznych odpowiedzialnych za dworce i stacje – poinformowała Magdalena Janus.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Znów widzimy pociągi na mapie w aplikacji Portal Pasażera

Tabor i technika

Znów widzimy pociągi na mapie w aplikacji Portal Pasażera

Michał Szymajda 03 sierpnia 2022

MI: Wagony bezpośrednie będą lepiej oznaczane

Pasażer

MI: Wagony bezpośrednie będą lepiej oznaczane

Roman Czubiński 02 kwietnia 2020

Nowa odsłona Portalu Pasażera - wersja beta dostępna

Pasażer

Nowa odsłona Portalu Pasażera - wersja beta dostępna

inf. prasowa, oprac jm. 16 marca 2018

Zobacz również:

Znów widzimy pociągi na mapie w aplikacji Portal Pasażera

Tabor i technika

Znów widzimy pociągi na mapie w aplikacji Portal Pasażera

Michał Szymajda 03 sierpnia 2022

MI: Wagony bezpośrednie będą lepiej oznaczane

Pasażer

MI: Wagony bezpośrednie będą lepiej oznaczane

Roman Czubiński 02 kwietnia 2020

Nowa odsłona Portalu Pasażera - wersja beta dostępna

Pasażer

Nowa odsłona Portalu Pasażera - wersja beta dostępna

inf. prasowa, oprac jm. 16 marca 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5