NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Nowa hala Przewozów Regionalnych oddana do użytku w Kołobrzegu

| UMWZ / ms, rynek-kolejowy.pl 08.12.2015 342

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-08 13:52:03 Autor: Pasażer1985
---.static.ip.netia.com.pl
Ok. W Kołobrzegu, ale jak PiSiory podzielą województwo zachodniopomorskie oraz pomorskie i utworzą z nich środkowopomorskie, to kto przejmie tą halę?
Będzie na terenie środkowopomorskiego, które taboru nie będzie posiadało. Wiatr zacznie hulać i pojawi się problem połączeń stykowych.
2015-12-08 13:54:08 Autor: PR WROC....
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
TAK TRZYMAĆ I DO PRZODU KOLEDZY !!!!!!!!!!!!!!! POWODZENIA :-)
2015-12-08 13:59:54 Autor: Wiesław Sedes
---
@Pasażer1985
To akurat żaden problem, hala stanowi własność PR, które dysponują też własnym taborem, więc najwyżej nie będą jeździć marszałkowskie EZT tylko tabor PR. Problem może być jedynie z taborem spalinowym.
2015-12-08 14:27:57 Autor: miotła
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]

2015-12-08 19:01:50 Autor: Antek
---.dson.org
A kto ma takie kwalifikacje? Ja go przyjmuję w ciemno! Takich ludzi mi trzeba!!!
2015-12-08 22:00:18 Autor: PRByly
---.play-internet.pl
PR Gdynia wyślij im swoje złomy niech zrobią mały tuning :) :) . Swoją drogą dwie padnięty jednostki PR GDYNIA dziś w Tczewie to klasyk.
2015-12-08 22:16:01 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przedstawiony przez PRByły przykład świadczy o wielkiej wiedzy maszynisty, który chciałby duzo kasy a jak ma poprowadzić poc. W trakcji wielokrotnej to juz ma problem. Oczywiscie sa ta braki w szkoleniu. Oczywiscie odpowiada za to rowniez kierownictwo PRGdynia. Moze ktoś sie temu przyjży.
2015-12-09 09:43:30 Autor: 1!
---.jeleniagora.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Pasażer1985:
"Ok. W Kołobrzegu, ale jak PiSiory podzielą województwo zachodniopomorskie oraz pomorskie i utworzą z nich środkowopomorskie, to kto przejmie tą halę?
Będzie na terenie środkowopomorskiego, które taboru nie będzie posiadało. Wiatr zacznie hulać i pojawi się problem połączeń stykowych."
Według mojej oceny po utworzeniu woj. środkowopomorskiego nie będzie żadnego problemu z halą w Kołobrzegu, bo zarówno hala, jak i tabor należą do Przewozów Regionalnych, a problemem będzie jedynie tabor spalinowy.
2015-12-09 10:40:33 Autor: Pasażer 57
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Pasażer1985:
"Ok. W Kołobrzegu, ale jak PiSiory podzielą województwo zachodniopomorskie oraz pomorskie i utworzą z nich środkowopomorskie, to kto przejmie tą halę?
Będzie na terenie środkowopomorskiego, które taboru nie będzie posiadało. Wiatr zacznie hulać i pojawi się problem połączeń stykowych."
[Admin: zmoderowano]
Żeby nie było nie jestem fanem PiS, a na pewno i zdecydowanie nie jestem fanem PO i nie mam nic wspólnego z katastrofą filmowego samolotu pt. "pasażer 57".
2015-12-09 10:56:02 Autor: jan x.
---.153.126.1
Super!
2015-12-09 11:01:46 Autor: Pasażer1985
---.static.ip.netia.com.pl
Niestety połączenia stykowe w każdym województwie są problemem. I tu obawiam się też tego problemu. Środkowopomorskie będzie biedne, więc zapomniałbym o prężnym rozwoju lokalnej kolei. Połączenie Szczecin - Kołobrzeg - zagrożone, Szczecin Wałcz - też.
2015-12-09 13:15:38 Autor: Skipper
---
[Admin: zmoderowano]
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5