Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Nikt nie chce naprawiać wagonów PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
18-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Nikt nie chce naprawiać wagonów PKP Intercity
Fot. Łukasz Piotrowski, SM42.pl
Żadna firma nie złożyła oferty w postępowaniu na naprawę 70 wagonów PKP Intercity na poziomie P3. 

Postępowanie zostało ogłoszone miesiąc temu. PKP Intercity na naprawę 70 wagonów planowało wydać 3,444 mln złotych. Miały ją przejść wagony WL (18 sztuk), XB (4), WR (2 szt.), Z1B,406A (16 szt.), 154Aa, 154A, 152A (15 szt.), Z2A, Z2B (13 szt.) 134Ac (jeden) i 305Ad (jeden).

Jak się okazało, żadna firma nie złożyła oferty w tym przetargu, choć zainteresowanie było; świadczy o tym kilkanaście wniosków potencjalnych wykonawców złożonych do zamawiającego (które PKP Intercity odrzuciło). W nieoficjalnych rozmowach przedstawiciele branży taborowej przyznają, że ostatecznie o niezłożeniu oferty decydowała raczej niska cena narzucona przez zamawiającego przy wysokich kosztach organizacji napraw.

To nie pierwsze nieudane postępowanie w ostatnim czasie. W styczniu w przetargu na naprawę na czwartym poziomie utrzymania 49 wagonów zgłosił się tylko jeden chętny i to tylko na trzy z sześciu części zamówienia. Łącznie unieważniono postępowania na naprawy P4 łącznie 110 wagonów. W kwietniu PKP Intercity dokonało otwarcia ofert w dwóch przetargach na modernizację łącznie 30 wagonów i ogłosiło nowe postępowania na wykonanie naprawy okresowej na 5. poziomie utrzymania wraz z modernizacją na łącznie 183 wagony
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity chce wynająć nawet 32 spalinowe zespoły trakcyjne

Tabor i technika

PKP Intercity chce wynająć nawet 32 spalinowe zespoły trakcyjne

Jakub Rösler 26 sierpnia 2025

PKP Intercity: Część pociągów wakacyjnych zostaje na dłużej

Pasażer

PKP Intercity: Część pociągów wakacyjnych zostaje na dłużej

inf. pras. PKP Intercity 20 sierpnia 2025

Będzie przetarg na naprawę główną wagonów sypialnych PKP Intercity

Tabor i technika

Długi weekend sierpniowy i kolejne rekordy PKP Intercity

Pasażer

Łódź traci weekendowy IC „Parsęta” do Kołobrzegu

Pasażer

Zobacz również:

PKP Intercity chce wynająć nawet 32 spalinowe zespoły trakcyjne

Tabor i technika

PKP Intercity chce wynająć nawet 32 spalinowe zespoły trakcyjne

Jakub Rösler 26 sierpnia 2025

PKP Intercity: Część pociągów wakacyjnych zostaje na dłużej

Pasażer

PKP Intercity: Część pociągów wakacyjnych zostaje na dłużej

inf. pras. PKP Intercity 20 sierpnia 2025

Będzie przetarg na naprawę główną wagonów sypialnych PKP Intercity

Tabor i technika

Długi weekend sierpniowy i kolejne rekordy PKP Intercity

Pasażer

Łódź traci weekendowy IC „Parsęta” do Kołobrzegu

Pasażer

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij