NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Newag sprzedał pierwsze ezety do Włoch. Pięć Impulsów II dla Bari

| jm, Rynek Kolejowy 10.12.2015 427

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-10 16:22:01 Autor: Sisi
---.play-internet.pl
Brawo pesa. Wspaniała wiadomość ze pesa kolejny raz odnosi sukces za granicą. Tym razem we Włoszech. Brawo panie zaboklicki za ambicje niech się pan nie poddaje i tworzy światowy koncern
2015-12-10 16:34:05 Autor: szymel
---.interkar.pl
Szanowna "redakcjo" Newag to zdaje się udzieli gwarancji na pociągi a nie jak to napisaliście opciągi...
Ale widać o czym myślicie zamiast porządnie sprawdzić tekst...
2015-12-10 16:37:54 Autor: Wolak
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-12-10 16:48:59 Autor: Chudy
---.218.116.181
Gratulujemy. :)
2015-12-10 17:22:55 Autor: brema
---.dynamic.chello.pl
Mam pytanie ten "Impuls II" to cos więcej na jego temat wiadomo? Przeglądam na co dzień RK ale nie przypominam sobie żeby tutaj coś na ten tematu było pisane?

Ten pociąg to narazie jeszcze w fazie Koncepcji? coś wiadomo na jego temat? :)


Oczywiście Gratulacje :) :D Brawo Newag ! :D
2015-12-10 17:31:42 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Historyczny moment dla całego polskiego przemysłu kolejowego. Ostatnimi pojazdami elektrycznymi produkowanymi na eksport były zdaje się ET22 dla Maroka. A zespoły trakcyjne elektryczne, EN71 dla Jugosławii.
Działo się to bardzo dawno temu, więc cieszy fakt że nasz polski tabor powędrował za granicę.
Gratulacje dla Newagu, i oby jeszcze więcej zamówień z zagranicy.
2015-12-10 17:35:20 Autor: stalowy_proboszcz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Sisi
Czytamy i nic nie rozumiemy.
Newag - nie Pesa :)
2015-12-10 17:39:42 Autor: Misio12
---.218.116.181
Ciekawe gdzie się podział "Gruby" z Bydgoszczy?

Jeszcze nic nie naszczekał?

GRATULACJE.
2015-12-10 18:19:04 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
Brawo Newag! Gratulacje :D.

Niespożyte się siły i wysiłki inżynierów z Nowego Sącza. Ciekawy ten Impuls II, jaka jego prędkość max, przyspiesznie od 0 do 100 km/h, rozstaw osi, spalanie średnie na trasie, no i droga hamowania, na zimno i ciepło...
2015-12-10 18:40:40 Autor: wrrr
---.mynet.com.pl
Logicznie patrząc Impuls2 powinien być wersją rozwojową, biorąc pod uwagę usprawnienia dotychczasowego Impulsa, np. niejednolitego czoła, w wielu innych aspektach, może to być pojazd nie tyle dynamiczniejszy, co bardziej bezawaryjny, przyjaźniejszy w obsłudze itp. Kto wie może nawet nie tylko taki trafi do Włoch, może nawet do Małopolski zawita, biorąc pod uwagę zaproponowaną cenę. Oby.
2015-12-10 18:41:05 Autor: Michaś
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten Impuls II to może być wersja pociągu dla zachodnich kontrahentów. W Polsce dalej będzie Impuls I bo na to stać polskie samorządy.
2015-12-10 18:58:09 Autor: Avejj
---.242.138.101
Ile to ja się naczytałem w internetach, że PESA sprzedaje puciongi do Niemiec, Francji, Hiszpanii i że ją tam chwalą. Że to produkt eksportowy, że Pendolino jest sto lat za Dartami.

Tymczasem wielce innowacyjny Dart z plastiku ledwo jeździ, 3 sztuki na złom, pojazd pokiereszowany, masa części amputowana

a Newag? Tisze jediesz, dalsze budiesz. Bez milionów łądowanych w PR, lobbingu w mediach, włażenia w tyłek politykom - po prostu sobie robi nowy pociąg. Jak PESA robiła Darta, to wszystkie media brandzlowały się do screenów z 3dsMaxa. A Newag po prostu pokaże nowy, gotowy pociag.
2015-12-10 19:17:11 Autor: w temacie
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nare@Avejj
Nareszcie jakiś zroworozsądkowy komentarz...
Trzymam kciuki za Newag
2015-12-10 19:36:06 Autor: ulala
---.dynamic.chello.pl
Dobry wieczór. Pytanie: czym się różni Impuls 2 od tych dostarczonych dla ZGZ? I nie mówię tu o roletach i innych gadżetach, a o rozwiązaniach technicznych? I czy ktoś wie jakie są to różnice w cenie, jeżeli chodzi o zakup przez Włochów dwójki i ZGZ jedynki. Dziękuję z góry za odpowiedź, a proszę o nie kierowanie mnie do google. Dużo laików czyta ten portal, żeby zobaczyć co w kolejowej trawie piszczy, więc rzeczowe porównanie zawsze w cenie. A wszystkim psioczącym na Pesę czy Newag... lepiej zarżnąć obie firmy, nie będzie problemu...
2015-12-10 19:40:20 Autor: wss5
---.232.175.75
Brawo NEWAG!
Chyba dobra praca i spokój przynosi efekty. Tylko tak dalej i będziemy mieli swoje produkty na zachodzie Europy, a to naprawdę jest niesamowite. Szkoda tylko, że PESA nie bierze przykładu z nieco mniejszej Firmy tylko walczy i przesadza z zamówieniami czego efekty są bardzo widoczne i nie służą naszemu wizerunkowi.
Jeszcze raz gratulacje dla całej ekipy NEWAGU, bo to nie zarząd je wymyśla i produkuje.
2015-12-10 20:07:55 Autor: rp1polska
---.static.ip.netia.com.pl
Brawo!
2015-12-10 20:09:08 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
No i git! Powoli, po cichu, bez rozgłosu medialnego. Teraz do roboty i pokażcie co potraficie :-)
2015-12-10 20:44:16 Autor: Gdrubas z Bydgoszczy
---.static.ip.netia.com.pl
PESA już złożyła odwołanie, i na dniach NEWAG odpadnie, a umowę podpiszemy my.
Pesa robi znacznie lepsze i wygodniejsze pociągi co wiecej Włosi, Niemcy, Rosjanie, Chińczycy, Hiszpanie, Portugalczycy , Norwegowie bardzo chwalą sobie zakupione pociągi made in pesa.

Po za tym jak pesa wygrywa przetarg to się nie chwali i nei biegnie do gazet i mediów.
My sobie robimy pocichu i spokojnie.
2015-12-10 20:55:54 Autor: kibic
---.dynamic.chello.pl
do grubasa z Bydgoszczy:
dlaczego judzisz tępaku? Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Umowa już jest podpisana więc nie pitol o jakiś odwołaniach Pesy. Pesa niech się zajmie produkcją do końca roku bo ma nabranych zamówień od groma i teraz ma problem czy się z nimi wyrobi do końca roku. A ty jeżeli faktycznie jesteś pracownikiem a nie tylko internetowym debilem to zasuwaj do fabryki nadrabiać opóżnienia.
2015-12-10 21:11:47 Autor: zeus04
---.133.22.13
@Avejj:
Pokaże nowy, albo nowy stary. Co tam może być nowego?
2015-12-10 21:13:15 Autor: zeus04
---.133.22.13
Aby tylko MK za daleko nie odlecieli i jeszcze bardziej stracili kontakt z rzeczywistością...
2015-12-10 21:15:00 Autor: ja
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kibic
Spokojnie, to nie jest Grubas. Co więcej, to nawet nie jest fanboy Bydgoszczy :) Grubas zawsze używał swojego "buahahahahahahaha", a ten koleś ewidentnie nabija się z Pesy.
No ale prawo Poego.
2015-12-10 22:40:11 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Intercity odebrało już 20 FLIRTÓW!
Hura! Hura! Hura!
2015-12-11 00:15:03 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
"(...) Dotąd za granicę dostarczano pociągi spalinowe, głównie ze względu na różnice w systemach zasilania. Akurat we Włoszech ten problem nie występuje - podobnie jak w Polsce stosuje się tam napięcie 3kV (...)".

Owszem, ale nie wszędzie... znamy pewną derrissmę o solidnym przekroju druta i jeszcze ciekawszym prądzie :D.

Nie mniej, raz jeszcze gratuluje, spokojnego, ale konsekwentnego rozwoju sprzedaży pociągów Newagu na zachód, w ogóle poza Polskę. Właśnie EZTów. O to chodzi, tu dużo bardziej budujące niż wojna w Pesą. Serio :D.
2015-12-11 00:44:38 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
@Wolak

Widzę, że pan się ładnie przedstawił przed, nam tutaj w tej chwili słuchaczom, przed tymi milionami słuchaczy. Czy pan aby nie z serwisu kadafi.org?
2015-12-11 03:40:04 Autor: _paweł_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
SUPER!

Impuls 2 oraz otwarcie wora z eksportem EZT!

Zobaczcie jaką mamy kłopotliwą sytuację z rodzaju "problemy 1. świata":
- Impulsy a na pewno dwójka są o wiele lepszym EZT od wyrobów PESY - tego nikt nie próbuje kwestionować
- Tramwaje Solarisa to także wyższa liga techniki i dizajnu w porównaniu z PESĄ
2015-12-11 08:43:08 Autor: Gosc
---.google.com
Mały człowiek z tego Konieczka. Ma zamówień na 800 mln i donosi na pese i PKP. Po co taka wojna?
2015-12-11 08:49:28 Autor: Grain
---.play-internet.pl
Klęska pesy. Pesa w odwrocie na całym froncie. Pesa utraciła fotel lidera.
2015-12-11 08:49:34 Autor: Grain
---.play-internet.pl
Klęska pesy. Pesa w odwrocie na całym froncie. Pesa utraciła fotel lidera.
2015-12-11 09:00:07 Autor: 1!
---.jeleniagora.vectranet.pl
Newag sprzedając 15 EZT Impuls II do Włoch pokazał, że stawia na jakość, a nie ilość, jak to jest w przypadku PESA Bydgoszcz.
2015-12-11 09:18:21 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Właśnie trwa reset najdroższego EN57 czyli EN57-892 w Rudzie Śląskiej...
2015-12-11 09:42:49 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
...pasażerów zabrał następny pociąg, EN57-892 stoi w Rudzie...
2015-12-11 10:38:11 Autor: Avejj
---.smolna.pw.edu.pl
W odpowiedzi na post zeus04:
"@Avejj:
Pokaże nowy, albo nowy stary. Co tam może być nowego?"
PESA pokazała Darta. Co niby w nim jest nowego oprócz nadwozia? Nigdy tego nie chcieli jakoś zdradzić, hę?
2015-12-11 11:14:22 Autor: wss5
---.128-255.202.173.217.in-addr.arpa
Ludzie co się z wami dzieje?
Nie można od jakiegoś czasu pochwalić NEWAGU bo zaraz są głupie docinki. Kto i jakim prawem atakuje i wmawia, że białe to czarne i odwrotnie?. Przecież większa część ludzi jest normalna i może normalnie cieszyć się z kimś i czymś. A teraz moje życzenie do GWIAZDKI spraw żeby nie mogli pisać tutaj głupcy, podjudzacze i prymitywy.
2015-12-11 11:29:11 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@Zeus

Dobrego słowa na AKŚ powiedzieć nie można.

Ale co innego budować własny pojazd dobierając od 0 wszystkie komponenty, a co innego obudowywać plastikiem jakiś złom, w którym zepsuć się może wszystko.
Można jedno potrafić robić doskonale, a drugiego niezbyt.
2015-12-11 11:41:22 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Akurat pudło i wózki AKŚ nie zawiodły. Reszta jest w 100% dobrana przez Newag. Zawiodła tym razem pneumatyka. Po dwóch resetach sprężarka pracowała, ale nie potrafiła napełnić zbiorników. Maszynista biegał wokół jednostki i szukał nieszczelności, ale nic nie było słychać. Nowoczesne sprężarki mają zawory odmulające, sawne itp. sterowane na drodze elektrycznej...
2015-12-11 19:49:33 Autor: mn
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pesa w AKM stosuje te same sprężarki i są z nimi te same problemy. Też mi coś.
2015-12-11 22:53:50 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Czyli nie warto przepłacać w Newagu...
2015-12-12 14:52:29 Autor: obiektywnie
---.22.167.100
Nie warto przepłacać w Newagu a w Pesie kupować ...
2015-12-12 17:01:41 Autor: ep40
---.dynamic.mm.pl
O to właśnie chodzi, robić, a nie gadać piękne słowa.
2015-12-12 19:32:35 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Robić, a jak jest czym to się chwalić. Nie fabrykować plotek, nie napuszczać kancelari prawnych, nie donosić...
2015-12-14 10:54:22 Autor: dwdtr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest to aluzja do Pesy za niewywiązywanie się z terminów tego rocznych !
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5