Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Nadodrzanka: Powstanie kolejne studium dla odcinka Wrocław – Głogów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
22-03-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Nadodrzanka: Powstanie kolejne studium dla odcinka Wrocław – Głogów
Fot. Krzysiek Stefanowski, SM42.pl
PKP PLK ogłosiła przetarg na opracowanie Studium Wykonalności dla modernizacji odcinka linii C–E59 z Wrocławia do Głogowa.

Wprawdzie w 2010 roku zrealizowane zostało Studium Wykonalności dla całej magistrali C-E59 Wrocław – Szczecin (Nadodrzanki), ale PLK nie przystąpiła do prac na odcinku Wrocław Brochów/Grabiszyn – Głogów. Jak tłumaczy w ogłoszeniu, stało się tak „w związku z brakiem wystarczających środków finansowych”. W 2014 roku rozpoczęto opracowanie kolejnego studium, którego dwa etapy objęły całą linię z Wrocławia do Szczecina.

Teraz zamawiany jest następny dokument – dla dolnośląskiego odcinka magistrali. Składają się nań: linia kolejowa nr 273 Wrocław Główny – Szczecin Główny na odcinku Wrocław Główny – Głogów w km 2,500 – 101,400, linia kolejowa nr 349 Święta Katarzyna – Wrocław Kuźniki na odcinku w km 5,122 – 13,134 oraz 18,100-19,663, linia kolejowa nr 750 Wrocław Brochów WBA – Wrocław Stadion na odcinku 1,542 – 12,771 oraz linia kolejowa nr 758 Stadion – Wrocław Muchobór w km 0,000 – 3,357.

Jak czytamy w ogłoszeniu, efektem projektu ma być „osiągnięcie zadowalającego stanu technicznego” oraz „spełnienie wymaganych parametrów na całym odcinku objętym projektem”. Studium ma określić wariant inwestycji, w wariancie maksymalnym założono osiągnięcie na całej długości odcinka linii kolejowej prędkości rozkładowej, dla ruchu pasażerskiego 160 km/h i towarowego 120 km/h oraz nacisku na oś 221kN i 245kN dla obiektów inżynieryjnych (przy uwzględnieniu warunków terenowych, miejscowo, prędkość ta może być niższa).

Szacunkowy koszt studium to 5 milionów złotych netto. PLK uważa, że wystarczający będzie 220-dniowy okres realizacji. Cena nie będzie jedynym kryterium udzielenia zamówienia – 40 proc. punktów będzie można uzyskać za skrócenie terminu realizacji. W przetargu nie ma kryteriów jakościowych. Oferty powinniśmy poznać 26 kwietnia.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5