NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Mniejszy przetarg na tabor Kolei Śląskich

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 05.02.2015 170

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-02-05 15:47:17 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Nowa jakość Kulei Śmiesznych: -)
2015-02-05 16:04:08 Autor: Brawa !!!
---.free.aero2.net.pl
no i Wielkie Brawa dla Kolei Śląskich! Firma się rozwija, no i 100% nowoczesnego taboru już za kilka lat, czyli wyrasta nam najlepszy przewoźnik w Polsce.
2015-02-05 16:11:55 Autor: kolejTAR
---.174.79.166
Brawa-ty chyba kpisz? Ta jakosc na kiblach po liftingu i fatalny rozklad jazdy nie liczac linii Czewa-Gliwice ??
2015-02-05 16:36:36 Autor: seb
---.dynamic.chello.pl
Kible po liftingu....a co w tym złego? To tansza i poki co niezla alternatywa, zobacz ile turbokibli ma KM ktory jest jednak pionierem w tej dziedzinie...
2015-02-05 16:46:27 Autor: tt
---.207.107.13
Najlepszy przewoznik w Polsce, tylko nowy tabor?
Fajnie, a przy jakiej siatce polaczen? 7-8 par na dobe do TG i Lublinca?
GOP przy swojej sieci kolejowej ma potencjal wiekszy niz mazowieckie z Warszawą, ale lata zaniedban zrobily swoje, ze pociagu toczą sie tutaj po 20-30 km/h.
Niech PLK wyremontuje szlaki, dojdą nowe, przykladowo Tychy - Bieruń - Oświęcim, czy w przyszlosci odbudowa TG - Zawiercie (z dojazdem na lotnisko w Pyrzowicach) plus dobry takt, to po prostu nie bedzie czym jezdzic.

To jest wymarzony region dla samochodziarzy, jedynie Tychy sie wylamuja z jednorazowymi biletami autobus/trolejbus/kolej, parkingami park&ride.. Reszta to leśne dziadki, dwa metry mułu i wodorosty.
2015-02-05 17:48:11 Autor: AM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieję że KŚ przystąpi do przetargu na bazę w Katowicach

http://www.przewozyregionalne.pl/node/17879

Zastanawiam się również czy zamówienie będzie pisane pod konkretnego producenta.
Warto pamiętać że w przeszłości SIWZy były pisane mało szczegółowo co wykorzystała Pesa przysyłając mocno okrojone Elfy.
2015-02-05 18:02:41 Autor: kolejarz śmieszny
---.123.47.23
Tym tempem za 35 lat 100% taboru kolei śląskich bedzie nowe, prosto z fabryki. :)
2015-02-05 18:27:05 Autor: xzy123a
---.play-internet.pl
Tak sie śmiejecie z KŚ.


A takie PR Gdynia nic nie kupują (pomijam ścierwobusy do kwidzyna) - i nawet nie ma perspektyw na nowe jednostki do 2020 roku

Jaki z tego morał? PR powinny upaść
2015-02-05 18:29:35 Autor: Mistrad
---.dynamic.chello.pl
Używany tabor jest już tak brudny że go nie widać? Trzeba kupić nowy?
2015-02-05 19:53:33 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@xzy123a

Morał z tego taki, że trzeba dać umowę na min 7 - 10 lat.
Z rozsądnymi stawkami, na których przewoźnik nie straci.
Plus stabilne (Tzn znane na cały ten okres) stawki PLK i ich zmiany,

Oraz ostro tępić za podstawianie zbyt krótkich składów.

Ten PR Gdynia faktycznie jakiś ułomny w porównaniu nawet z innymi PRami.
2015-02-05 20:38:21 Autor: Jako gość
---.231.52.206.koba.pl
Ułomny to jest PR Białystok do spółki z UMWP. Nie narzekajcie na Gdynię, popatrzcie co w podlaskim się dzieje.
2015-02-05 20:43:46 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Niech kupią resztę kaczokibli od SKWM i przerobią na asynchrony. Przynajmniej 15 lat jeszcze pojeżdżą, a koszt będzie podobny do zakupu 2 nówek, jak znalazł na niskofrekwencyjne trasy i będzie można coś puszczać w trakcji podwójnej. Poza tym niektóre elfy i flirty najwyższy czas przedłużyć o 1 człon, a 27WE nawet o 2 człony. Przynajmniej będzie mniejszy tłok. Zakupy nówek - tak jak dla SKM - rodzina 50-60 sztuk pojazdów 2- 3- i 5-członowych - zacząć od zakupu 10 szt z opcją zakupu kolejnych.
2015-02-05 21:28:02 Autor: Łe kur...
---.play-internet.pl
To teraz za resztę newsa będzie trzeba płacić? Po ch...ju taki biznes.
2015-02-06 10:04:52 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Niech kupią resztę kaczokibli od SKWM i przerobią na asynchrony. Przynajmniej 15 lat jeszcze pojeżdżą, a koszt będzie podobny do zakupu 2 nówek, jak znalazł na niskofrekwencyjne trasy i będzie można coś puszczać w trakcji podwójnej. Poza tym niektóre elfy i flirty najwyższy czas przedłużyć o 1 człon, a 27WE nawet o 2 człony. Przynajmniej będzie mniejszy tłok. Zakupy nówek - tak jak dla SKM - rodzina 50-60 sztuk pojazdów 2- 3- i 5-członowych - zacząć od zakupu 10 szt z opcją zakupu kolejnych."
Pod warunkiem montażu toalet. Przeróbka na asynchrony może nastąpić przy okazji P4 więc stosunkowo tanio. No i oczywiście podniesienie prędkości do 120 km/h.
2015-02-07 23:05:57 Autor: nie_rozumiem
---.dynamic.chello.pl
Nie rozumiem dlaczego oni jeszcze funkcjonuja gdzie UTK przeciez licencja juz dawno powinna byc zabrana moze potrzeba im kontroli z ERA
2015-02-07 23:30:05 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Tego nikt nie rozumie. KŚ powinny być zlikwidowane tuż po porażce, a przewozy zlecone z ręki PeeRom, a jednocześnie ogłoszone przetargi na styki i wewnętrze. Śląskie wtedy spokojne by mogło kupić kilkadziesiąt nowych pociągów. Bo jak zwykle, za tą porażkę, zapłacili i płacą nadal sami pasażerowie.
2015-02-09 22:33:02 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
A ja bym kupił trochę kibli i przerobił na A, ale jednak w większości nowy tabor.
Wiecie, są linie, które już zostaną, niestety, w takim stanie technicznym, jak teraz są. Tam cudów nie trzeba.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5