NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

M&MR Trading: Rozwój sektora przewozów towarowych

| informacja prasowa M&MR Trading Polska 03.08.2021 288

M&MR Trading: Rozwój sektora przewozów towarowych
fot. M&MR Trading Polska
Dynamiczne zmiany otoczenia gospodarczego oraz skutki światowego kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa stworzyły konieczność wskazania potencjalnych scenariuszy rozwoju m.in. transportu intermodalnego i przewozów cargo. Zapraszamy zatem do dyskusji na temat rozwoju sektora przewozów towarowych podczas konferencji „Kolejowe przejścia graniczne – klucz do eksportu i tranzytu” (20-22 października w Małaszewiczach, Terespolu i Janowie Podlaskim). Wydarzenie jest częścią obchodów Europejskiego Roku Kolei 2021. Organizatorami są Fundacja ProKolej oraz Intermodal News, a M&MR Trading Polska - Partnerem Kluczowym.  
Rozwój sektora przewozów towarowych generuje popyt eksploatacyjny, a także konieczność rozwoju infrastruktury, podnoszenia jej parametrów ruchowych, w tym obciążeniowych, potrzebę modernizowania i budowy nowych jej elementów. Przekłada się to na wzrost zapotrzebowania na taki asortyment jak:

- materiały cierne układów hamulcowych wagonów towarowych i lokomotyw,
- elementy zawieszenia ciężkich lokomotyw prowadzących składy towarowe, jak i lokomotyw manewrowych,
- zestawy kołowe i koła wagonów towarowych i lokomotyw,
- maźnice dla lokomotyw i wagonów towarowych.

Rozwój sektora przewozów towarowych uruchamia też potrzeby w zakresie diagnostyki infrastruktury oraz kontroli pociągów towarowych. Kontrola ta może mieć charakter sprawdzenia parametrów obciążeniowych lub ruchowych pod kątem zgodności z wymaganiami podstawowymi Zarządców Infrastruktury lub może mieć charakter kontroli technicznej całych pociągów, prowadzonej pod kątem utrzymania sprawności czy zwiększenia niezawodności taboru.

TransComfort, BU M&MR Trading Polska Sp. z o.o., funkcjonuje i ma liczne referencje na rynku przewozów towarowych jako dostawca i aplikator technologii dla nowo powstającego taboru oraz nowo budowanej infrastruktury. TC dysponuje rozwiązaniami budowy nawierzchni kolejowych, np. dedykowanymi dla bocznic, a także może implementować nowe, nieznane dotychczas na rynku technologie. Jest to szansa na kooperację w wielu projektach rynku infrastruktury kolejowej, a co za tym idzie, na bezpośredni i aktywny udział w rozwoju sektora przewozów towarowych.

Zapraszamy do dalszej dyskusji podczas październikowej konferencji.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Gdynia (2)
(682)

Więcej z regionu:

Wrocław (1121)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Gdynia (2)
(682)

Wiecej z regionu:

Wrocław (1121)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5