NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Milczarski: PKP SA nie powinna dalej istnieć

| mg, Rynek Kolejowy, 21 marca 2011 21.03.2011 137

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-03-21 15:56:53 Autor: liberał
---.ip.netia.com.pl
Biurokracja kolejowa ma się dobrze.Wszystkie postulaty pana M. są słuszne, ale wątpię czy możliwe do zrealizowania ze względu na opór urzędniczej materii.
2011-03-21 16:40:18 Autor: Technics
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Deutsche Bahn nie powinna istnieć.
2011-03-21 16:51:24 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Proponuje włączyć tabor Freightliner PL do PKP Cargo :-D.
2011-03-21 18:39:53 Autor: 4138
---.149.246.94.ip4.artcom.pl
A co to za postulat pana Milczarskiego odnośnie prywatyzacji m.in PKP Cargo??
Może niech jeszcze powie innym przewoźnikom(DB, CTL) co mają robić-tak żeby jemu pasowało.

Widzę również inne postulaty są, odnośnie dworców, PLK itp. chyba żeby odwrócić nieco uwagi, bo ZNPK głównie chodzi o PKP Cargo. Jakiś czas temu (jeszcze z Sędzikowskim) zwoływali konferencje i postulowali tylko w sprawach związanych z Cargo.
2011-03-22 08:34:39 Autor: liza
---.tktelekom.pl
A cóż to za persona ten Milczarski ? Kolejny \"ekspert\" ? W jakim charakterze się produkuje ? Ciekawe też, co konkretnie ma na myśli mówiąc o kontroli nad \"terminalami przeładunkowymi\" - i czym są owe mityczne niemalże terminale oraz co powoduje, że biedny Freightliner nie ma do nich dostępu (albo ten dostęp jest utrudniony) ? Bo chyba nie chodzi mu o zwyczajne punkty ładunkowe, które - tak jak każdy inny przewoźnik - może (ale pewnie nie chce - bo to kosztuje) dzierżawić ?
2011-03-22 11:04:13 Autor: obserwa-tor
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moim zdaniem FPL powinien przestać istnieć.
2011-03-22 11:22:49 Autor: db
---.128.126.130.static.crowley.pl
@liza: \"i czym są owe mityczne niemalże terminale oraz co powoduje, że biedny Freightliner nie ma do nich dostępu (albo ten dostęp jest utrudniony) ? Bo chyba nie chodzi mu o zwyczajne punkty ładunkowe, które - tak jak każdy inny przewoźnik - może (ale pewnie nie chce - bo to kosztuje) dzierżawić ?\"
nie mają również inni prywatni przewoźnicy dostępu, gdyż stawki za dostęp do niektórych terminali, które posiada PKP Cargo są tak zaporowe, że kapitału zakładowego by niektórym zabrakło... :)
i o to głównie chodzi
2011-03-22 11:30:11 Autor: anty
---.dynamic.chello.pl
p. M robi wszystko aby tylko jego firemka miala jakes zyski poniewaz \"angole \" naciskaja go z góry rzadajac wynikow oraz realizacji biznesplanu!!! A tu mu bruzdzi PKP Cargo blokujac dostep do terminali przeladunkowych dotego jeszcze wygrywa z nim przetargi na dostawe wegla do elektrowni ( Dolna Odra , Kozienice). W tym kraju nie mozna robic dobrych interesow!!!
Nic mu nie uklada sie tak jak by sobie tego zyczył ( dzierzawa elektrykow Siemensa i brak zajecia dla nich!!! - liczenie na wygranie przetargow a tu du.. i przekazanie Lotosowi aby je wykorzystal do prowadzenia swoich poc )
2011-03-22 11:35:14 Autor: anty
---.dynamic.chello.pl
@liza: \"i czym są owe mityczne niemalże terminale oraz co powoduje, że biedny Freightliner nie ma do nich dostępu (albo ten dostęp jest utrudniony)
Tak chodzi o zwykle punkty ladunkowe ale ze czesc jest w PLK ktora wydzierzawila na wieloletnia dzierzawe PKP cargo , ktore z kolei musi utrzymac je wydajac kase , uzycza Freightlinerowi ale juz nie za przyslowiawa zlotowke i to ich boli najbardziej bo mu koszty wzrastaja i przewoz jest na granicy oplacalnosci albo przedrywa przetargi bo ma wygorowane stawki. A Angole patrza na \'slupki\" i rozliczaja prezesa !!!
2011-03-22 12:09:05 Autor: liza
---.tktelekom.pl
do : db
o ile wiem - to dzierżawić każdy może - Cargo chyba nie jest właścicielem większości użytkowanych przez siebie punktów ładunkowych (zwanych szumnie \"terminalami\" przez różnych \"ekspertów\"). Problem pewnie w tym, że udostępnienie \"terminala\" kosztuje i czasem trzeba poczekać - a to boli, więc należy szczekać. Może odezwie się UOKiK (który jak powszechnie wiadomo jest zupełnie bezinteresowny - zwłaszcza jeśli idzie o Cargo). Prywatny przewoźnik chciałby wszystko za darmo i na żądanie - ciekawe, czy tak jest w \"db\", a właściwie w DB ?
2011-03-29 12:45:47 Autor: anty(/)prywatyzacja
---.play-internet.pl
co za gość PKP powinno być jedną spółką państwową
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5