NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Małopolska: pociąg w Bieszczady z poparciem Burmistrza Gorlic

| dl, Rynek Kolejowy 14.06.2012 257

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-06-14 14:07:49 Autor: Kryniczanin
---.147.59.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Redakcjo a co ma Ex Ernest Malinowski w Wierchomli Wielkiej do pociągu w Bieszczady?
2012-06-14 14:17:38 Autor: podróżny
---.dynamic.chello.pl
A ładnie wygląda i miejsce zrobienia zdjęcia znajduje się stosunkowo niedaleko od Gorlic :)))) Innego zapewne nie mieli...
2012-06-14 14:27:00 Autor: kolega
---.extreme-net.one.pl
@kryniczanin

czepiasz się. puść jakąś tlk do gorlic, zrob fote i daj im, to dolacza prawdziwa...
2012-06-14 15:02:16 Autor: Kryniczanin
---.204.117.41.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin

Kolega
A czy to problem było dać pustą stacje w Zagórzanach?

To by realnie przedstawiało obecny stan kolei w Gorlicach.
2012-06-14 15:35:29 Autor: vorteX
---.extreme-net.one.pl
Eh ta Kryniczanka i w dodatku krakowska 005 chyba:)
2012-06-14 16:50:57 Autor: kikos
---.rzeszow.vectranet.pl
gdyby zaczęli pracować nad torami z Jasła do Gorlic to by było rentowne połączenie z Rzeszowa do Gorlic. Jasło z Rzeszowem potrafiło się dogadać...
2012-06-14 17:09:41 Autor: kemi
---.comarch.com
No nie masz racji bo to Podkarpacie nie chciało dofinansować odcinka Jasło - Biecz. A linia nie jest w złym stanie i szynobusy spokojnie mogły by tam jeździć no ale niestety mamy to co mamy.
2012-06-14 17:16:11 Autor: kikos
---.rzeszow.vectranet.pl
no pewnie ,że nie chciało. Do tego musiałaby się dorzucić małopolska ;]
2012-06-14 18:43:53 Autor: kemi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I się dorzucała do Biecza:) Tylko kursy Stróże - Biecz były bezsensem. A co do Rzeszowa to władze nie widzą inny powiatów ważne że Rzeszów się rozwija.
2012-06-14 22:14:40 Autor: orto
---.dynamic.chello.pl
Burmistrz to imię?
2012-06-15 00:05:29 Autor: KKK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
WIEM ZE NIE PRAWDA!! BO PRZYPADEK Z STRÓŻE - GOLICE BARDZO ZŁY TOREM JEST PIJANY KRZYWE NA PEWNIE BŁOTO!:P:P:P:P:P OKEY
2012-06-15 17:43:18 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Coś na wzór Rabki - w Zagórzanach by się przydała łącznica i relacja Stróże - Zagórzany - Gorlice - G. Zagórzany - Jasło i vice versa w sam raz na początek na EN81
2012-06-16 17:01:37 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Potrzebna jest przede wszystkim dobra wola PLK (flekówka szlaku ze Stróż do Jasła na te 70 km/h) oraz przewoźników - kwestia relokacji lokomotyw spalinowych - PR bądź PKP Cargo (SU45 albo SU42, chociaż te ostatnie bardziej nadają się na linie o trudnym profilu).
2012-06-19 09:36:56 Autor: Piotr.
---.imir.agh.edu.pl
@kemi: linia nie jest w złym stanie???? Co???? 70km/h na 13 (trzynastu) kilometrach całej linii D29-108 to jest dobry standard? Piłeś? To wytrzeźwiej, a potem pisz.
Tylko od Kogutowa do Zagórzan jest kilkanaście WOSów i maksymalnie 60 km/h. Aż dziw bierze że Lotos jeszcze tamtędy targa Traxami swoje beczki do Jasła.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5