NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Lubelskie: Dewastacja „Orient Expressu”

| SOK Lublin/ jar, Rynek Kolejowy 30.01.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-01-30 09:12:56 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
Już ładnych parę lat gnije ten skład w Małaszewiczach i końca nie widać. Właścicielowi widać bardziej zależy na odszkodowaniach za zdewastowane wagony, niż na ich ratowaniu przed kompletną ruiną.
2012-01-30 09:20:18 Autor: ------
---.static.sitel.net.pl
jaka jest chistoria tego pociagu i dlaczego on tam stoi .
iczy jest na szerokim torze
2012-01-30 09:27:50 Autor: LoooooooooooooooL
---.itcomp.pl
Hahaha te kolejowe dziadki chyba przez przypadek na nich wpadli bo oni się graficiarzy boją a co dopiero złodziei...
2012-01-30 09:28:28 Autor: bryndza
---.204.174.237
no właśnie czy ktoś mógłby napisać więcej- dlaczego te wagoniki stoją akurat w PL i akurat w małaszewiczach?
2012-01-30 09:47:50 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
OIDP to skład był kilka lat temu na tournee w b. ZSRR.
Wrócił nieco \"zubożony\". Właściciel nie odebrał składu na granicy, żądając wypłaty odszkodowania. Strona wynajmująca odmówiła. I tak sie bujają do dziś .
W grę wchodziła jeszcze kwestia zmiany wózków, ale nie pamiętam detali. Pogooglanie pewnie da jakieś wymiki.
2012-01-30 11:55:45 Autor: zabijacz śmieci
---.ip.netia.com.pl
ubrać ich w koszulki z napisem \"jestem śmieciem\" i niech szorują szczoteczkami dworce przez 3 miesiące - byłaby to odpowiednia kara
2012-01-30 14:08:26 Autor: Edek
---.home.aster.pl
Zdaje się, że wąskie wózki się gdzieś zawieruszyły i od tego zaczęła się jazda w temacie odszkodowań.
2012-01-30 15:18:29 Autor: nynuś
---.play-internet.pl
Tym składem jechała niemiecka grupa nadzianych turystów ładnych parę lat temu. Telewizja niemiecka kręciła film o ich podróży po Rosji. Mam nawet ten film na dvd. Cudem udało mi się Go dorwać. Tam właśnie te wagony jeżdżą po Rosji jako \"Nostalgia Orient Express\"
2012-01-30 17:43:50 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Przecież w Istambuł Orient Expresie od 1998 roku odbywa się wesele Ĺťony Króliczka i Króliczka ( ( ( 15 księga Pana Tadeusza, w 14 księdze była podróz do Japonii - zaręczyny ). Zaproszono 94 gości, jednakże zapomniano o nowożeńcach. Teraz trzeba zamówić wszystkie detale do renowacji pociągu włącznie z 15 monogramemi CIWL i numerami wagonów pozłacanymi 24 karatowym złotem.
2012-01-30 18:04:11 Autor: Gal_Anonim
---.gliwice.vectranet.pl
Oto kilka szczegółów na temat wagonów CIWL stojących na stacji Małaszewicze.
Pod koniec 2007 roku z Brześcia do Małaszewicz przetransportowano po szerokim torze 13 wagonów CIWL (9 śpiochów, restauracyjny, barowy, pullmanowski i bagażowy). Wszystkie mają przydział do stacji Wien Westbahnhof i są własnością firmy Orent-Express Train de Luxe Betriebs GmbH.
W 1993 roku firma ReisebĂźro Mittelthurgrau z ZĂźrichu przekazała do Brześcia 15 wagonów CIWL. Transport przez Polskę pierwszych 14 odbył się w nocy z 2 na 3 kwietnia. Wagony przejechały z pominięciem Warszawy i przed czwartą nad ranem dotarły do Brześcia (jak widać sprawę przejazdu udało się zachować w tajemnicy). Ostatni wagon wysłano 10 kwietnia. W Brześciu dokonano zamiany wózków na szerokotorowe. Wózki normalnotorowe zostały na tej samej stacji. Skład wagonów przez 12 lat był wynajęty rosyjskiej firmie Orient-Express Serwis, która podobno woziła zagranicznych turystów w kierunku Władywostoku i Pekinu (niewiele na ten temat wiadomo).
W 2002 roku firma Orent-Express Train de Luxe Betriebs GmbH przejęła wagony od firmy ReisebĂźro Mittelthurgrau z ZĂźrichu, ponieważ ta druga stała się niewypłacalna. Transport wagonów do Austrii jest jednak utrudniony z powodu kłopotów z odzyskaniem wózków normalnotorowych pozostawionych w Brześciu. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że Koleje Białoruskie zażądały od austriackiej firmy sporej sumy za postój tych wagonów na stacji w Brześciu. \\\"
2012-01-30 18:27:03 Autor: Gal_Anonim
---.gliwice.vectranet.pl
http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/103
2012-01-30 18:36:26 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Monogramów pozłacanych potrzeba 30 szt, numerów pozłacanych po 4 na wagon, nazwy wagonów po 4 na wagon ( angielski, niemiecki, francuski i polski ) , napisy pozłacane pod dachem 15 szt w j. angiielskim, i 15 szt w j. polskim.

text napisów pozłacanych pod dachem:
j. angielski:
International Sleeping-Car (and Great European Expresses) Company
j. polski:
Międzynarodowe Towarzystwo Wagonów Sypialnych (i Expresów Europejskich)

Wózki - 2 x 30 szt ( 30szt - 1520mm i 30szt - 1435mm (160km/h ) ) 3 osiowe ( nigdy nie były stosowane w wagonach Lx )

Jest 7 wagonów Lx sypialnych:
3 wagony Lx16 - Rzeczpospolita Polska
3 wagony Lx16 - Rzeczpospolita Krakowska
1 wagon Lx20 - Rzeczpospolita Zakopiańska
2012-01-30 19:21:19 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Jeszcze są dwa wagony serwisowe ( ten na fotografii ), wagon restauracyjny, wagon barowy, 2 wagony pullman 1 kl ( jeden w Japonii ), wagon prezydencki (!), 2 wagony bagażowe ( jeden miał generator ).
Ten w Japonii nie jest wliczony.

Całość jest wytrasowana Lublin-Warszawa/Przemyśl - Kraków ---- Wadowice ----- Rzym.
Wagon Lx20 dołączany jest w Wadowicach.
2012-01-30 20:00:13 Autor: kuzyn króliczka
---.is.net.pl
królik czegoś ty znowu dziś nawciągał
2012-01-30 20:58:12 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
@kuzyn króliczka
Nic, ale mają poważny problem. W każdym razie parowozownie w Gnieźnie stoją puste. Natomiast wagonów jest dużo, dużo więcej.
2012-01-30 23:08:39 Autor: Afi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sporo ciekawostek na temat Orient Express Service jest tu http://www.orientexpress.ru/
2012-06-08 13:55:21 Autor:
---.play-internet.pl
Mam rozumiec ze sklad wrocil z Rosji okradziony? Tam nic nie mozna wyslac bo okradna jak w 1939r
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS