NUMER 11/2020
NUMER 11/2020
Temat numeru:
Intermodal na Jedwabnym Szlaku
szukaj
Śledź nas:

Logo DB na polskich stacjach kolejowych. Google: To błąd

| jm, Rynek Kolejowy 01.11.2020 171

Logo DB na polskich stacjach kolejowych. Google: To błąd
Tak wyglądało logo DB w Mapach Google fot. Google Maps
Logo DB na polskich stacjach kolejowych. Google: To błąd
Logo DB na polskich stacjach kolejowych. Google: To błąd
Logo DB na polskich stacjach kolejowych. Google: To błąd
Logo DB na polskich stacjach kolejowych. Google: To błąd
Poruszenie internautów wzbudziło w ubiegłym tygodniu pojawienie się logo Deutsche Bahn przy polskich stacjach kolejowych w Mapach Google. 
Logo Deutsche Bahn pojawiło się w popularnych Mapach Google przy wielu polskich stacjach kolejowych. To zaskakujące, bo powszechnie wiadomo, że niemiecki przewoźnik nie uruchamia właściwie połączeń w naszym kraju (z wyjątkami, takimi jak połączenia Berlin - Szczecin, czy współpraca z PKP Intercity i Polregio).

Logo pojawiło się w różnych miejscach kraju, choćby w Warszawie, Lublinie i Gdyni, a więc też niekoniecznie przy tych które obsługuje należąca do DB Arriva RP. Co więcej, to jedyne logo niemieckiego przewoźnika kolejowego przy dworcach – na mapach nie ma loga PKP Intercity, Kolei Mazowieckich czy innych krajowych spółek. Spytaliśmy o tę sytuację biuro prasowe Google Polska. Po sprawdzeniu zgłoszenia otrzymaliśmy odpowiedź, że to błąd, który wkrótce zostanie naprawiony. 

Zapytaliśmy również, czy można oczekiwać opublikowania na mapach znaków polskich przewoźników – jak np. w Niemczech, szczególnie biorąc pod uwagę trwającą od pięciu lat współpracę z PKP Intercity? - Nieustannie szukamy nowych sposobów umieszczania na Mapach Google przydatnych informacji od przewoźników, w tym momencie jednak nie mamy nic więcej do przekazania – brzmiała odpowiedź z biura prasowego.

Przedstawiciele Google dodali jeszcze, że logotypy polskich przewoźników są widoczne po rozwinięciu wizytówki dworca; gwoli ścisłości, nie są to jednak logotypy, a nazwy kategorii pociągów (np. EIP, IR) lub oznaczenia linii (np. R1, RL, S3).
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (4831)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Warszawa (4831)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2020
NUMER 11/2020
„Rynek Kolejowy” 11/2020 jest już dostępny online! Za darmo!

Raport w najnowszym wydaniu „Rynku Kolejowego” został poświęcony intermodalowi na Nowym Jedwabnym Szlaku. Warte uwagi są zwłaszcza materiał o tym, jak dalej rozwijać przewozy intermodalne, opisujący tłok na Jedwabnym Szlaku, czy ten wskazujący kierunki rozwoju przewozów intermodalnych.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym. Przy okazji obecnego wydania na nasze pytania odpowiadają rozmówcy, a wśród nich: Anatol Kupryciuk, prezes zarządu Lotos Kolej, Jakub Jakóbowski, koordynator projektu „Powiązanie gospodarcze w Eurazji” w Ośrodku Studiów Wschodnich, Ireneusz Merchel, prezes zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych, Tomasz Warchoł, prezes Kolei Małopolskich.

W numerze znajdą Państwo również tekst prezentujący ciekawą koncepcję dworca Olsztyn Główny. W miesięczniku przeczytać można także o Olechowie, który jest nowym kierunkiem w aglomeracji dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz o wpływie koronawirusa na już rozwarstwiony transport publiczny. W dziale Prawo i polityka wskazujemy zgubne skutki planowanej Ustawy o czasie pracy maszynistów.

W dziale historia Włodzimierz Winek snuje jak zawsze ciekawą opowieść, tym razem o progach kolejowych

 

Gorąco polecamy!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5