Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

ŁKA kończy naprawy P4 Flirtów. Czas na Impulsy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
05-02-2024
Ostatnia modyfikacja:
02-02-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RK

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
ŁKA kończy naprawy P4 Flirtów. Czas na Impulsy
fot. UMWŁ
Kończy się proces przeprowadzania napraw czwartego poziomu utrzymania jednostek Flirt eksploatowanych przez Łódzką Kolej Aglomeracyjną. Na możliwości taborowe przewoźnika wpływ będą miały jednak kompleksowe przeglądy kolejnych zespołów trakcyjnych. W tym roku do warsztatów naprawczych trafią bowiem Impulsy.

Na początku roku Łódzka Kolej Aglomeracyjna poinformowała, że jedną z przyczyn ograniczenia liczby kursów na trasie ze Skierniewic do Łowicza i Kutna była konieczność sukcesywnego wyłączania z eksploatacji kolejnych jednostek Flirt. Od końca 2022 r. pojazdy wyprodukowane przez koncern Stadler trafiały bowiem na naprawy czwartego poziomu utrzymania (P4). Przeglądy tego typu będą miały wpływ na możliwości wykorzystania swojej floty przez wojewódzkiego przewoźnika także w roku 2024.

Trwa naprawa ostatniego Flirta

Znakomita większość prac przy jednostkach Stadlera została już zakończona. – Wszystkie pojazdy serii Flirt 3, tzn. 20 szt., miały wykonane przeglądy P3. Naprawę P4 przeszło natomiast 19 jednostek – wylicza Joanna Osińska, rzecznik prasowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Trwa serwis ostatniego egzemplarza.

W jego przypadku naprawa okresowa jest połączona z naprawą awaryjną po zdarzeniu eksploatacyjnym. – Planowany termin przekazania jednostki do użytku to koniec marca tego roku – zapowiada nasza rozmówczyni. W kolejnych miesiącach do warsztatów naprawczych będą natomiast trafiać inne pojazdy należące do łódzkiego operatora.

Kilka Impulsów trafi do Newagu jeszcze w 2024 r.

– W roku 2024 planowane jest rozpoczęcie napraw P4 w pojazdach typu 36WEd – informuje przedstawicielka ŁKA. Mowa tu o elektrycznych jednostkach Impuls produkcji nowosądeckiego Newagu. Poza nimi Łódzka Kolej Aglomeracyjna eksploatuje także Impulsy w wersji dwunapędowej, a więc spalinowo-elektrycznej.

– Założenia mówią o naprawie czterech lub pięciu jednostek do końca tego roku – mówi Joanna Osińska. Szczegółowy harmonogram prac jest przygotowywany. Podobnie jak w przypadku pojazdów Stadlera, jednostki Newagu należące do ŁKA są serwisowane przez swojego producenta.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

ŁKA: Trzy łódzkie dworce na podium wg liczby pasażerów

Pasażer

Koleje Mazowieckie odebrały już 58 nowych Flirtów

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie odebrały już 58 nowych Flirtów

Koleje Mazowieckie 19 czerwca 2023

Czarne bimodalne Flirty jadą z Siedlec do Norwegii

Tabor i technika

Czarne bimodalne Flirty jadą z Siedlec do Norwegii

Michał Szymajda 11 grudnia 2020

ŁKA z dofinansowaniem rozbudowy Flirtów i nowymi trasami

Tabor i technika

Niemal wszystkie Flirty dla NS są już w Holandii [zdjęcia]

Tabor i technika

Zobacz również:

ŁKA: Trzy łódzkie dworce na podium wg liczby pasażerów

Pasażer

Koleje Mazowieckie odebrały już 58 nowych Flirtów

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie odebrały już 58 nowych Flirtów

Koleje Mazowieckie 19 czerwca 2023

Czarne bimodalne Flirty jadą z Siedlec do Norwegii

Tabor i technika

Czarne bimodalne Flirty jadą z Siedlec do Norwegii

Michał Szymajda 11 grudnia 2020

ŁKA z dofinansowaniem rozbudowy Flirtów i nowymi trasami

Tabor i technika

Niemal wszystkie Flirty dla NS są już w Holandii [zdjęcia]

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5