NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Leo Express z Krakowa do Pragi pojedzie codzienne

| inf. pras. 31.05.2019 4,6k

Leo Express z Krakowa do Pragi pojedzie codzienne
Fot. Leo Express
Leo Express z Krakowa do Pragi pojedzie codzienne
Leo Express z Krakowa do Pragi pojedzie codzienne
Od 28 czerwca Leo Express zacznie obsługiwać codzienne połączenie kolejowe między Czechami a Krakowem. 
Aktualnie na tej linii funkcjonuje bardzo popularne połączenie weekendowe. Jak informuje przewoźnik, połączenie to będzie skomunikowane z linią autobusową z Krakowa do Lwowa na Ukrainie, które będzie obsługiwane przez nowe, bardziej komfortowe autobusy. –W Krakowie pasażerowie mogą wypróbować naszą wyjątkową usługę Door2Door i przyjechać na dworzec kolejowy lub z niego pod dowolny wybrany adres na terenie miasta – informuje przewoźnik. 

Od 1 czerwca Leo Express wydłuża również połączenie minibusowe między Ostrawą a lotniskiem w Katowicach. Wybrane kursy z katowickiego lotniska pojadą dalej do Krakowa przez Oświęcim – Muzeum Auschwitz, park rozrywki Energylandia w Zatorze i lotnisko w Krakowie. Rozkład jazdy jest dostosowany do rozkład lotów w Katowicach oraz godziny otwarcia parku rozrywki Energylandia i muzeum w byłym obozie koncentracyjnym Auschwitz. Dodatkowo poranny kurs zatrzyma się również na lotnisku w Krakowie. – Nasze połączenie minibusem, dzięki porannemu przyjazdowi i wieczornemu wyjazdowi, jest idealne na jednodniowe rodzinne wycieczki do Krakowa lub do parku rozrywki. Podróżowanie z nami jest także bardziej przyjazne dla środowiska niż jazda samochodem – mówi dyrektor Leo Express w Polsce, Juraj Andrejka.

– Polacy pokochali markę Leo Express. Nasze popularne połączenie na trasie Praga – Kraków będzie teraz kursować codziennie. Wydłużmy również połączenie minibusowe z Bogumina, które będzie także zatrzymywać się w Krakowie. Stamtąd nasze połączenia będą się łączyć z kursem do Lwowa na Ukrainę – mówi Peter Köhler, dyrektor generalny Leo Express. – To kolejny krok do bezpośredniego połączenia Polski i Ukrainy. Uruchomienie takiego połączenia kolejowego planujemy w przyszłości – dodaje Köhler.

Zmiany przeprowadzono również na minibusowej linii z Krakowa do Koszyc. W wybrane dni minibusy zatrzymują się na lotnisku w Koszycach. Połączenie to jest skomunikowane z rozkładem lotów Turkish Airlines do Stambułu. Od 1 lipca pasażerowie będą mogli odwiedzić Grand Bari Tokaj – nowo otwartą winnicę, która znajduje się około godziny jazdy od Koszyc. Klienci Leo Express będą mieli okazję dostać się do dwóch winiarni, gdzie mogą uzyskać specjalne pakiety usług ze zniżkami.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5