Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Kolejne przetargi na prace na CMK. Aż 21 obiektów do przebudowy [oferty]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
12-08-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Kolejne przetargi na prace na CMK. Aż 21 obiektów do przebudowy [oferty]
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły kolejny przetarg na przebudowę obiektów inżynieryjnych na Centralnej Magistrali Kolejowej, która jest przygotowywana do prędkości pociągów 250 km/h. Powtórzono też postępowanie na przygotowania podbicia torów dla tej prędkości. 

[aktualizacja]

11 sierpnia PKP PLK otworzyły koperty z ofertami w przetargu na poniższe zadanie. Wpłynęło ich 5: od Trakcji SA (75,3 mln zł netto), spółki Polwar (73,7 mln zł netto), z Intopu Tarnobrzeg (54, mln zł netto), z Budimexu (72,7 mln zł netto), z konsorcjum Intop Warszawa i Sarinż (69,4 mln zł netto). Najbliżej zdobycia kontraktu jest więc samodzielnie startujący w konkursie ofert Intop Tarnobrzeg. Jednak i w tym wypadku, jeśli PLK zdecyduje się wybrać tą ofertę, będzie musiała sporo dołożyć. Pierwotnie zakładała bowiem wydatki na poziomie maksymalnie 39,8 mln zł netto.

Modernizacja 21 obiektów na CMK

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 21 obiektów. Chodzi o Cztery wiadukty (w km: 99,693; 101,970; 103,088; 104,275), dwa mosty (w km: 95,821; 99,246) oraz przepusty (w km: 93,966; 94,795; 95,470; 96,343; 97,380; 98,487; 100,538; 100,975; 101,820; 102,230; 102,995; 103,181; 104,964; 105,705; 106,196). Wszystkie położone są na szlaku Opoczno Płd. – Pilichowice.

Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie  wszystkich robót budowlanych, przeprowadzenie oceny zgodności podsystemu strukturalnego „Infrastruktura” z TSI objętego zakresem zamówienia na każdym etapie, oraz w przypadku zmiany zakresu projektu w stosunku do zakresu określonego obowiązującą decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach – opracowanie materiałów do wniosku o wydanie zmiany tej decyzji. Zamówienie obejmuje wykonanie zakresu rozbiórki i budowy obiektów inżynieryjnych, odtworzenia odwodnienia oraz usunięcie drzew i krzewów.

Wykonawcy zostaną wybrani na mocy kryterium ceny (80 proc.) i okresu gwarancji (20 proc.). Oferty będą przyjmowane do 8 sierpnia.

To kolejny przetarg na przebudowę obiektów inżynieryjnych na Centralnej Magistrali Kolejowej. Trwają już inwestycje w innych lokalizacjach. Jak informuje PKP PLK, docelowo, po modernizacji CMK oraz certyfikacji infrastruktury podniesienie prędkości do 250 km/h planowane jest od rozkładu jazdy 2023/24.

Ogłoszony został też kolejny przetarg - na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim na wykonanie podbicia torów na linii dla dostosowania do prędkości 250 km/h. To powtórzone postępowanie - w pierwszym przekroczony został kosztorys i pozostało ono nierozstrzygnięte.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PLK obniży prędkość na CMK do 160 km/h na przynajmniej rok

Infrastruktura

PLK obniży prędkość na CMK do 160 km/h na przynajmniej rok

Jakub Madrjas 17 lipca 2023

Rozjazdy high speed dostarczone na CMK

Fotorelacje

Rozjazdy high speed dostarczone na CMK

inf. pras oprac. JM 02 czerwca 2023

250 km/h na CMK: Będą ekrany i odstraszacze zwierząt

Innowacje

Trwa modernizacja CMK. Ograniczenie prędkości i jeden tor

Infrastruktura

Wymiana uszkodzonych rozjazdów na CMK nie nastąpi szybko

Infrastruktura

Zobacz również:

PLK obniży prędkość na CMK do 160 km/h na przynajmniej rok

Infrastruktura

PLK obniży prędkość na CMK do 160 km/h na przynajmniej rok

Jakub Madrjas 17 lipca 2023

Rozjazdy high speed dostarczone na CMK

Fotorelacje

Rozjazdy high speed dostarczone na CMK

inf. pras oprac. JM 02 czerwca 2023

250 km/h na CMK: Będą ekrany i odstraszacze zwierząt

Innowacje

Trwa modernizacja CMK. Ograniczenie prędkości i jeden tor

Infrastruktura

Wymiana uszkodzonych rozjazdów na CMK nie nastąpi szybko

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5