NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Kolejne autobusy szynowe SA108 będą modernizowane

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 04.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-05-04 17:45:08 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Zezłomować to badziewie. Po co to w ogole trzymać?
2015-05-04 18:21:21 Autor: hi hi
---.adsl.inetia.pl
To może lepiej powiedz arrivie żeby te swoje "mrówki" z "przebitymi datami" lepiej zezłomowała....

No całe szczęście ty o tym nie decydujesz, panie mądry trollu....
2015-05-04 18:31:17 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
MR i tak jest lepszy od tych plastików szumnie zwanych szynobusami.

I nawet nie handluj z tym.
2015-05-04 19:19:59 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Czesi lubią swoje motoraki, koszty z nimi związane są niskie i dzięki temu pociągi dojeżdżają do takich miejsc w Czechach do których nie opłacałoby wysłać tradycyjny skład. Bez motoraków część tych połączeń Czesi musieliby zlikwidować. Polacy powinni brać przykład. Chojnice ostatnio odstawiły SA101 i SA102 z założeniem, że już raczej na trasy nie wyjadą. Moim zdaniem to jest błąd. W obecnej postaci są to pojazdy dalekie od ideału, lecz modernizacjach mogłaby zmienić wiele rzeczy na lepsze i uczynić z tego całkiem niezłe pojazdy. Dlatego uważam, że Chojnice powinny wysłać SA101 i SA102 na modernizację, a nie kasować.
2015-05-04 20:48:01 Autor: erap2
---.gorzow.mm.pl
SA102 odstawili? To czym ja wczoraj jechałem?
2015-05-04 22:02:18 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
SN82 i 83 zamiast SA101 i 2. Ale zamiast jeździć w Chojnicach to gniją u syndyka...
2015-05-05 07:03:12 Autor: Eurotram
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post ep40:
"Czesi lubią swoje motoraki, koszty z nimi związane są niskie i dzięki temu pociągi dojeżdżają do takich miejsc w Czechach do których nie opłacałoby wysłać tradycyjny skład. Bez motoraków część tych połączeń Czesi musieliby zlikwidować. Polacy powinni brać przykład. Chojnice ostatnio odstawiły SA101 i SA102 z założeniem, że już raczej na trasy nie wyjadą. Moim zdaniem to jest błąd. W obecnej postaci są to pojazdy dalekie od ideału, lecz modernizacjach mogłaby zmienić wiele rzeczy na lepsze i uczynić z tego całkiem niezłe pojazdy. Dlatego uważam, że Chojnice powinny wysłać SA101 i SA102 na modernizację, a nie kasować."
Dlatego właśnie jestem zaniepokojony przyszłością pewnych połączeń (dziś nawet w takcie godzinnym) obsługiwanych przez 809/810, które pewnie za niedługi czas dojeżdżą swoich dni (i to mimo jakiegoś tam wewnętrznego drobnego liftingu).
2015-05-05 14:18:35 Autor: Gdynianin
---.19.247.50
W odpowiedzi na post erap2:
"SA102 odstawili? To czym ja wczoraj jechałem?"
ep40 chyba niedokładnie się wyraził, SA101 i SA102 jeżdżą jeszcze co prawda, lecz jedynie do czasu wyjeżdżenia kilometrów. Na Chojnice-Kościerzyna doskonale się nadają, więc jedynie jak już to przydałoby się zmienić silnik i odnowić wnętrze. Jeśli jednak uprą się na wycofanie z kursów liniowych to powinni choć jedná sztukę zachować jako historyka. W momencie wycofywania SN61 dużo sztuk zostało odstawionych w stanie sprawnym, lecz przez niedasizm zamiast zrobić z tego flotę sprawnych historycznych Ganzów doprowadzono do sytuacji, że egzemplarz z Chabówki jest jedynym sprawnym egzemplarzem. Jako, że SA101 i SA102 są znacznie mniej liczną serią reakcja musi być silniejsza, żeby nie podzieliły losu Ganzów.
2015-05-05 19:54:17 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
SA101 i SA102 mają wiele wad, słaby napęd, słabe hamulce itd..., lecz modernizacja wiele z tego mogłaby poprawić. Na Kościerzyna-Chojnice takie pojedynczoosiowce się nadają. SA135 lub Newagowski odpowiednik nie są w planach zakupowych UMWP, gdyby były to by się znalazło godne następstwo, lecz jako, że tak nie jest to SA101 i SA102 nadal pozostają wozami najbardziej dopasowanymi do charakteru linii (SA103 i SA109 też, tyle, że SA103 prócz dobrego dopasowania do tej linii są też dobrze dopasowane do linii gdzie SA101 i SA102 nie pasują, więc SA103 są zajęte robotą gdzie indziej, a pojedynczy SA109-006 będąc żałosnym produktem z silnikiem z Ikarusa może wkrótce odejść do krainy wiecznych odjazdów jeśli jeszcze parę razy zostanie stuknięty). Na SN82 i SN83 nie liczyłbym gdyż zanim syndyk rozwiąże sprawę z nimi to zdążą przegnić.

Przy okazji, cudowne wynalazki znane jako SN81 zostały wycofane? Dziwne by to było, żeby SA101 i SA102 odstawiać, a taki złom jak SN81 trzymać.
2015-05-06 09:04:17 Autor: Gdynianin
---.19.245.78
W lutym SN81 jeszcze jeździł. Cudo nieprzeciętne, jakby SN81 zniknęły to narzekać jedynie by narzekali fani autobusów Jelcz, bo na drogach Jelczy co raz mniej, a SN81 to tak jakby Jelcz na szynach (ja Jelczy zasadniczo nie lubiałem, wolę Ikarusy)
2015-05-06 10:36:59 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Muł jakim jest SA101 mało do czego się przydaje, 24 metry SA103 są napędzane przez silnik 350kW, a sumaryczne z obu członów ponad 30 metrów stojedynki jest napędzane silnikiem ~200kW więc to nie ma prawa jeździć dobrze. Takie coś gdyby się pojawiło na E-65 to by wam tę linię zablokowało.
2015-05-06 11:55:58 Autor: Gdynianin
---.19.247.83
Właśnie z tego powodu SA101 i SA102 powinny zostać poddane modernie z wymianą silnika
2015-05-06 12:16:34 Autor: BIPA
---.19.18.234
To już lepiej kupić nowe
2015-05-06 12:24:01 Autor: Gdynianin
---.19.247.83
W teorii tak, lecz jako, że UMWP nie zamierza kupić SA135 to alternatyw do moderny SA101 i 102 raczej nie ma
2015-05-06 12:38:48 Autor: BIPA
---.19.18.234
W UMWP nie chcą kupić SA135 i nowych EZT bo nie zgolili wąsów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS