Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Rosyjskie kupują nowe lokomotywy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
13-10-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Ural Locomotives

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Rosyjskie kupują nowe lokomotywy
Fot. Sinara
Firma Ural Locomotives wyprodukuje dla RŻD 10 elektrycznych lokomotyw do obsługi pociągów towarowych. Zamówienie ma zostać zrealizowane w całości w przyszłym roku.

Zamówienie obejmuje dostawę dziesięciu lokomotyw 2ES7. Kontrakt obejmie również ich utrzymanie przez okres 28 lat od terminu dostarczenia. Umowa wpisuje się w nową politykę Kolei Rosyjskich, dotyczącą kwestii organizowania przetargów na tabor wraz z obligatoryjnym utrzymaniem zakupionych pojazdów. 2ES7, jak zapewnia producent, są doskonale przystosowane do wymagań rosyjskiego przewoźnika i są wyposażone w zaawansowane narzędzia techniczne.

Lokomotywy 2ES7 są obecne na torach Rosji od minionego roku, kiedy to przeszły serię testów, m. in. na magistrali bajkalsko-amurskiej. Idealnie sprawdzają się w trudnym terenie o nachyleniu do 18 promili. Pozytywnie przeszły również testy dużych amplitud temperatury. Mogą pracować nawet przy -50 stopniach Celsjusza i płynnie przejść do +15 stopni, bez ryzyka wystąpienia awarii.

2ES7 jest lokomotywą przystosowaną do prądu zmiennego. Może rozpędzać się do prędkości 120 km/h. To lokomotywa dwuczłonowa o układzie osi Bo’Bo’+Bo’Bo’. Ural Locomotives jest producentem taboru, stworzonym w 2010 r. przez rosyjską grupę Sinara oraz niemieckiego Siemensa.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Ukraińskie przejmują tabor rosyjskich przewoźników

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie przejmują tabor rosyjskich przewoźników

Michał Szymajda 20 marca 2023

Rosyjsko-Fińskie Allegro odstawione. Czy pociągi trafią na Ukrainę?

Tabor i technika

Putin zamiast latać, jeździ opancerzonym pociągiem

Prawo i polityka

Putin zamiast latać, jeździ opancerzonym pociągiem

Mateusz Kieruzal, simetra 14 lutego 2023

Finlandia skonfiskowała kilometry rosyjskich wagonów

Prawo i polityka

Finlandia skonfiskowała kilometry rosyjskich wagonów

Przemysław Farsewicz 03 lipca 2022

Remont torów wcale nie wstrzymał ruchu pociągów z Rosji. Jeszcze

Infrastruktura

Zobacz również:

Koleje Ukraińskie przejmują tabor rosyjskich przewoźników

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie przejmują tabor rosyjskich przewoźników

Michał Szymajda 20 marca 2023

Rosyjsko-Fińskie Allegro odstawione. Czy pociągi trafią na Ukrainę?

Tabor i technika

Putin zamiast latać, jeździ opancerzonym pociągiem

Prawo i polityka

Putin zamiast latać, jeździ opancerzonym pociągiem

Mateusz Kieruzal, simetra 14 lutego 2023

Finlandia skonfiskowała kilometry rosyjskich wagonów

Prawo i polityka

Finlandia skonfiskowała kilometry rosyjskich wagonów

Przemysław Farsewicz 03 lipca 2022

Remont torów wcale nie wstrzymał ruchu pociągów z Rosji. Jeszcze

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5