NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Koleje Dolnośląskie członkiem CIT

| Koleje Dolnośląskie 07.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-07 14:52:46 Autor: szklar
---.15.102.13
To może napiszcie jeszcze jak Czeskie Drahy musiały zmodyfikować rozkład jazdy pociągów Szklarska Poręba Górna - Liberec i podzielić część pociągów z powrotem na dwie relacje z przesiadką w Harrachowie, z powodu nagminnego zrywania skomunikowań w Szklarskiej przez pociągi przyjeżdżające z Wrocławia. Jak widać nawet 50-minutowe "skomunikowania" nie wystarczyły dla KD.

Wszystko to widać w zaktualizowanych tabelach na stronie PLK.

O przynależności do CIT KD zapewne nie zapomną się pochwalić w mediach i na swoim profilu fejsbukowym, ale tym jak wyglądają realizowane przez nich połączenia międzynarodowe już tak.
2016-01-07 15:24:43 Autor: AAA
---.200.198.120
To kiedy Koleje Dolnośląskie przystąpią do FIP ? Do tej pory nie akceptowały biletów FIP wydawanych na obszar PKP. W Szwajcarii dostaje się FIP na koleja prywatne lub BLS, na Węgrzech jest bilet na GySEV. Może dla pracowników PKP i PR nie jest to istotne, ale ja pracuję na kolei poza Polską i na Polskę dostaję tylko bilety na PKP (ważne też na PR).
2016-01-07 16:13:04 Autor: tomek1
---.143.240.43
W odpowiedzi na post szklar:
"To może napiszcie jeszcze jak Czeskie Drahy musiały zmodyfikować rozkład jazdy pociągów Szklarska Poręba Górna - Liberec i podzielić część pociągów z powrotem na dwie relacje z przesiadką w Harrachowie, z powodu nagminnego zrywania skomunikowań w Szklarskiej przez pociągi przyjeżdżające z Wrocławia. Jak widać nawet 50-minutowe "skomunikowania" nie wystarczyły dla KD.

Wszystko to widać w zaktualizowanych tabelach na stronie PLK.

O przynależności do CIT KD zapewne nie zapomną się pochwalić w mediach i na swoim profilu fejsbukowym, ale tym jak wyglądają realizowane przez nich połączenia międzynarodowe już tak."
Potwierdzam. Jechałem w święta ze Szklarskiej do Liberca i w Harrahovie trzeba było się przesiadać. Co mnie ogromnie zdziwiło bo myślałem że pociągi jeżdzą bezpośrednio. Ciekawe że KD nigdzie nie informują o przesiadkach.
2016-01-07 18:39:06 Autor: marus
---
Pociągi z Jeleniej Góry do Liberca powinny być bezpośrednie, to by nie było cyrków że pociąg z Wrocławia się spóźnia i człowiek zostaje na lodzie w Szklarskiej Porębie albo musi czekać 50 minut żeby przejechać jedną stację do Jakuszyc. W takiej sytuacji nikt normalny nie będzie jeździł pociągami tylko pojedzie własnym autem. To co najmniej dziwne żeby pomiędzy dwoma dużymi 100-tysięcznymi miastami nie dało się zorganizować normalnych pociągów tylko ciągle prowizorka. Ale wiadomo, dla KD ważniejsze jest żeby Wrocław miał bezpośrednie pociągi do Szklarskiej Poręby (którymi i tak nikt nie jeździ) niż żeby ożywić ruch na pograniczu. Coś mi się wydaje, że KD całkiem uwalą frekwencję na tym połączeniu i nawet Stadlery nie pomogą.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5