Koleje Mazowieckie startują z drugą edycją akcji "Koleją podróżujemy wspólnie". Kampania miała swoją premierę w ubiegłym roku. Podobnie jak poprzednio spoty będą dotyczyły zachowań w pociągu, na które zwrócili uwagę podróżni.
Jak podają KM, wśród zachowań, które pasażerowie pociągów Kolei Mazowieckich uznali za najbardziej irytujące, i wokół których skupią się spoty, znalazły się m.in. głośne rozmowy przez telefon, spożywanie napojów alkoholowych, czy palenie wyrobów nikotynowych.
Spoty emitowane w pociągach, a także na profilach KM na YouTube oraz
Facebook mają charakter edukacyjny – podkreśla przewoźnik. Podpowiedzą m.in. jak kupić bilet w pociągu, a także zwrócą uwagę na to, jak nasze wzajemne zachowania wpływają na jakość podróżowania.
– W kontekście pandemii COVID-19 skupią się także na obowiązku zachowania przepisów dotyczących bezpieczeństwa, takich jak np. zasłanianie ust i nosa. Celem kampanii jest przede wszystkim uświadomienie podróżnym, że komfort i bezpieczeństwo podróży zależą od wszystkich użytkowników transportu publicznego – podsumowują Koleje Mazowieckie.