NUMER 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
Temat numeru:
IV pakiet kolejowy
szukaj
Śledź nas:

KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]

| Michał Szymajda 11.08.2020 86

KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
Fot. ASO Mieczkowski
KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
KD chcą wysłać na przeglądy autobusy szynowe. I dostają już naprawione [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie rozpisały przetarg na wykonanie przeglądów i napraw na poziomie P4 czterech swoich autobusów szynowych. Do konkursu ofert zgłosiło się trzech potencjalnych wykonawców.
Naprawa poziomu P4 połączona z dodatkowymi pracami technicznymi, mającymi przywrócić pojazd do stanu bazowego, konieczna jest w wypadku czterech pojazdów: SA134-025, SA135-004, SA135-009 i SA135-008. Wraz z ogłoszeniem przetargu Koleje Dolnośląskie określiły swoje możliwości finansowe na 8,52 mln zł brutto. Oferty trzech chętnych do wykonania prac są jednak droższe.

Najbliższej uzyskania zlecenie jest SPS Mieczkowski z Lisiego Ogona, który chce podjąć się prac za 9,5 mln zł brutto. Drugą pod względem kosztowym ofertę złożył ZNTK Mińsk Mazowiecki, który produkował pojazdy. Za naprawdę chce 10,4 mln zł brutto. Ciekawostką jest też obecność w przetargu konsorcjum spółek Public Transport Service i Seluch, które coraz mocniej wchodzi na rynek napraw taboru kolejowego. Konsorcjum wyceniło swoją ofertę na 12,1 mln zł. brutto. Koleje Dolnośląskie będą się musiały zdecydować, czy podnieść budżet dla tych napraw.

Tymczasem w ASO Mieczkowski zakończyły się właśnie prace związane z naprawą P4 połączoną z modernizacją (m.in. systemów informacji pasażerskiej) dla autobusów szynowych SA134 023 i SA135 007. Wykonawca naprawy pochwalił się tym na swoim Facebooku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnośląskie (711)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Dolnośląskie (711)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
W najnowszym raporcie przyglądamysię bieżącej sytuacji związanej z otwartym dostępem do torów, prezentujemy uwagi Railway Business Forum do projektu nowelizacji ustawy o transporcie kolejowym. Były minister transportu, Tadeusz Syryjczyk, zastanawia się, czy IV pakiet kolejowy wprowadzi rewolucję na kolei, czy jednak będzie tylko zalążkiem umiarkowanych zmian.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym. Tym razem na nasze pytania odpowiadają – Artur Martyniuk, prezes Polregio, Cezary Mączka, członek zarządu i dyrektor zarządzania zasobami ludzkimi w Budimeksie, oraz Thomas Gratez, odpowiedzialny za szybką kolej w Siemens Mobility.

 Zachęcamy również do sięgnięcia do pozostałych artykułów, w tym m.in. tekstu Pawła Rydzyńskiego o pociągach nocnych, artykułu Witolda Urbanowicza podsumowującego status tramwaju na warszawski Gocław, czy materiału Kaspra Fiszera o potrzebie rozwoju połączeń kolejowych z Wielunia.

W dziale historia Włodzimierz Winek wprowadzi czytelników w tematykę pierwszych autobusów kolejowych.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5