NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Jest przetarg zachodniej grupy zakupowej - wygra ten, kto zbuduje szybciej?

| jm, Rynek Kolejowy 10.04.2013 116

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-04-10 17:33:35 Autor: CS
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przewiduję wygraną Newagu, oni lubią kryterium szybkiej dostawy ;D... No ale zobaczymy ;D.
2013-04-10 17:42:55 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Szybka dostawa to domena Pesy. Patrz Koleje Śląskie (EZTy), Mazowieckie (EZTy, SZTy), Przewozy Regionalne (SZTy). Niestety raczej nie obejdzie się bez kreatywności w tym kryterium - papier przyjmie każde kwiatki.
2013-04-10 18:28:15 Autor: dawny
---.adsl.inetia.pl
Szybko znaczy dziadostwo:(
2013-04-10 18:39:08 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Dokładnie, można dać i tak nierealny termin żeby zdobyć punkty, koszty wrzucić w cenę, a i tak oddać złożony na kolanie bubel. Zamawiający szkodzi sam sobie - dostanie niską jakość za wysoką cenę.
2013-04-10 19:13:41 Autor: atreju
---.150.151.116.internetia.net.pl
Newag? Nie. Pewnie znowu nie mają podzespołów w zapasie (jak silników dla SZT dla lubuskiego), a Pesa przecież produkuje aktualnie coś dla wielkopolskiego. Znowu będzie przesunięcie czy coś w tym rodzaju i przetarg jest pozamiatany.
Będą Elfy.
Bo w powiązanie z Południową Grupą Zakupową nie ma co liczyć.
Howgh.
2013-04-10 19:17:26 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
To co Pesa będzie deklarować czas dostawy pociągów w godzinach, Newag w minutach, a ZNTK w sekundach -;
2013-04-10 22:55:33 Autor: Autor
---.adsl.inetia.pl
Jakie to mają być pociągi? 4-członowe?
2013-04-11 00:07:40 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
SIWZu jeszcze nie opublikowano, ale cena wskazuje na 4 człony.
2013-04-11 01:01:59 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Co ta Wielkopolska kombinuje?
2013-04-11 01:19:33 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post mathewicforum:
"Co ta Wielkopolska kombinuje?"
Wielkopolska została zaskoczona poziomem dofinansowania z UE, który wynosi tylko 50%. Domagają się jego zwiększenia do 75%, w przeciwnym razie nie są tymi składami zainteresowani :)
2013-04-11 02:25:41 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
To, że dofinansowanie ma wynosić 50% wiadomo jest od wielu lat, wielkopolskie się po prostu, w tak zwanym międzyczasie, spłukało i nie ma pieniędzy na taki wydatek.
2013-04-11 07:53:04 Autor: Humungus
---.155.180.218
Skąd Redakcja RK wytrzasnęłą informację, jakoby Wielkopolska w tym projekcie jeszcze uczestniczyła? To kompletna bzdura!
Jesteśmy spłukani już od dobrych 10 miesięcy i z projektu się definitywnie wycofaliśmy, o czym z resztą RK już informował. Proszę sprostować podane info.
Dodatkowe opcje zakupu są do podziału dla lubuskiego i zachodniopomorskiego.
2013-04-11 08:01:07 Autor: ZM
---.tktelekom.pl
Nowy dostawca, będzie jeszcze szybciej:
http://logistyka.wnp.pl/przetarg-kolei-slaskich-czy-zbigniew-majcherek-zasluzyl-na-zaufanie,194853_1_0_0.html
2013-04-11 10:11:36 Autor: DarekP
---.internetdsl.tpnet.pl
Pierwotnie zakup ZGZ przewidywał 4-członowe EZT bardzo wysoko wyposażone, niejako wzorowane poziomem na ATRIBO. Zakup PGZ miał być bardziej ekonomiczną wersją z EZT 3-członowymi. Po ogłoszeniu przetargu na PGZ okazało się, że wyposażenie jest bardzo bogate i zobaczymy, czy oferenci zmieszczą się przewidywanych kosztach. Zobaczymy co pokaże SIWA dla ZGZ, ale ponieważ nadal jest tam Zachodniopomorskie, więc można się spodziewać nie mniejszych wymagań, niż w PGZ.
2013-04-11 12:30:45 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kupowane są czteroczłonowce.

PS. Język polski - jeśli przydzielenie to komu? (czemu?), a nie \"dla kogo\".
2013-04-11 22:43:46 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@DarekP
Jeśli będą zbyt duże wymagania to będą musieli dopłacić bo np. dla Kolei Dolnośląskich cena za przeciętnie wypasione czteroczłonowe EZTy oscylowała właśnie wokół 20 mln zł.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5