Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Jest przetarg na projekt przebudowy linii średnicowej w Warszawie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
18-11-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Jest przetarg na projekt przebudowy linii średnicowej w Warszawie
Fot. Michał Szymajda
PKP PLK ogłosiły właśnie przetarg na opracowanie dokumentacji przebudowy linii średnicowej w Warszawie. Prace koncepcyjne mają potrwać ok. 25 miesięcy, a oferenci będą oceniani pod względem aż czterech kryteriów, z czego cena nie będzie stanowiła wartości nadrzędnej.

Ogłoszony przetarg dotyczący wykonania niezbędnej dokumentacji projektowej oraz prowadzenia nadzoru autorskiego dla przebudowy linii średnicowej w Warszawie. Mowa tutaj o odcinku od Warszawy Wschodniej do Warszawy Zachodniej w ramach projektu realizowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Wykonawca, który zdecyduje się wziąć udział w przetargu, będzie miał za zadanie opracować koncepcję wstępną, programowo-przestrzenną, projekt budowlany oraz program funkcjonalno-użytkowy. Dodatkowo przyszły wykonawca będzie musiał uzyskać niezbędne do rozpoczęcia inwestycji decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach. Ostatnim zadaniem w przetargu będzie prowadzenie nadzorów autorskich na etapie opracowania projektów wykonawczych oraz realizacji robót budowlanych.

25 miesięcy na projekty

Opracowanie wstępnej koncepcji ma się pojawić po 4 miesiącach od czasu podpisania umowy. Następnie PKP PLK wybiorą wariant odnośnie realizacji inwestycji. Następnie w przeciągu dwóch miesięcy wykonawca będzie musiał opracować koncepcję programowo przestrzenną. Kolejne 4 miesiące zajmie opracowanie projektów budowlanych oraz 6 miesięcy – opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych.

PKP PLK określiły, że prace projektowe wraz z czasem potrzebnym na prowadzenie nadzoru inwestycji potrwają do 100 miesięcy od dnia wyboru wariantu z koncepcji wstępnej. Na 25,5 miesiąca określono jednak same prace projektowe.

Firmy chcące wziąć udział w przetargu muszą wykazać się przynajmniej jednym projektem, dla którego wykonały projekt budowlany, o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto oraz doświadczoną kadrą pracowniczą. Wadium w tym przetargu wynosi 800 tys. zł.

Cena tylko 25%

Przetarg trwa do 10 stycznia 2017 roku do godziny 10:00. Zaskoczeniem są kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena w tym przypadku stanowi zaledwie 25%. Po 30% wagi uzyskały takie parametry, jak zapewnienie dodatkowego wsparcia kluczowego personelu zespołu projektowego oraz organizacja wykonawcy.

Zamawiający przydziela dodatkowe punkty za przypisanie do projektu dodatkowych – oprócz wymaganych – projektantów, przy czym dla każdej wymienionej specjalności można wskazać tylko jedną osobę na dodatkowego projektanta.

W przypadku organizacji PKP PLK przydzieli maksymalną liczbę punktów, gdy oferent wykaże, że projektanci z branż inżynierii kolejowej, mostowej, architektonicznej i elektroenergetycznej z osób z kluczowego personelu wskazanego do realizacji zamówienia zatrudnione są na stałe bezpośrednio u wykonawcy w ramach bezterminowej umowy o pracę, to możliwe będzie uzyskanie kompletu punktów w ocenie przetargowej.

Z kolei 15% jest do uzyskania za wizualizacje dla wybranych przystanków osobowych. Tutaj ocenie podlegać będą przedstawione przez oferenta wizualizacje dwóch przystanków kolejowych – Warszawa Ochota (wariant z istniejącą lokalizacją peronów) oraz Warszawa Powiśle. Oferent musi przygotować 2 wizualizacje – jedną z perspektywy człowieka stojącego na peronie oraz jedną z widokiem pod kątem. Dokumenty muszą zawierać opisy wykorzystanych materiałów, opis zastosowanych rozwiązań. PKP PLK będą oceniać atrakcyjność rozwiązań funkcjonalnych, walory wizualne oraz eksploatacyjne sprowadzające się do utrzymania i konserwacji obiektu.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5