Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Jest przetarg na modernizację odcinka Ozorków – Zgierz

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
14-12-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Jest przetarg na modernizację odcinka Ozorków – Zgierz
fot. Kasper Fiszer
Jest przetarg PKP PLK na wykonanie modernizacji odcinka Ozorków – Zgierz. Jednotorowa linia będzie w czasie prac zamknięta przez rok. 

Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 16 Łódź Widzew – Kutno na odcinku Zgierz – Ozorków. PLK wybierze wykonawcę na mocy planowanej dostępności linii kolejowej (waga: 10) oraz ceny. Na wykonanie całości zamówienia wykonawca będzie miał czas do połowy października 2021 roku. 

Przetarg obejmuje odcinek linii kolejowej nr 16 od km 14,204 do km 35,884 na terenie województwa łódzkiego w powiecie zgierskim. Nawierzchnia toru linii nr 16 znajduje się obecnie w złym stanie technicznym. Stan szyn wraz z podkładami został określony w dokumentach jako zły. Na odcinku znajduje się 14 przejazdów drogowych oraz 20 obiektów inżynieryjnych. Jak czytamy w dokumentacji przetargowej, prędkość rozkładowa na przedmiotowym odcinku wynosi obecnie w zdecydowanej większości 70 km/h, a na odcinku występują ograniczenia prędkości dochodzące do 20 km/h. (Jak jednak słusznie zauważyli nasi Czytelnicy, w rzeczywistości aż takich zwolnień na tym odcinku nie ma - aktualizacja J.M.). 

Po modernizacji prędkość maksymalna dla pociągów pasażerskich ma wzrosnąć do 120 km/h, a pociągów towarowych do 100 km/h. Planowana długość peronów to 150 m i 200 m. Po inwestycji maksymalna obsługiwana długość pociągów wyniesie 600 metrów. 

Remont tego odcinka ma być skoordynowany z pracami pomiędzy Ozorkowem a Łęczycą – tam przerwę w ruchu zaplanowano w okresie od kwietnia 2020 r. do czerwca 2021 r. Na odcinku Ozorków – Zgierz przerwa ma trwać krócej, bo rok – od 1 lipca 2020 roku. PLK planuje też podniesienie przepustowości stacji Zgierz oraz budowę drugiego toru lub nowej linii jednotorowej.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Infrastruktura

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Roman Czubiński 13 sierpnia 2025

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Prawo i polityka

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Roman Czubiński, współpraca – Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Biznes

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Roman Czubiński 08 sierpnia 2025

Zobacz również:

Będzie drugi pociąg Regio Bydgoszcz – Łódź?

Pasażer

Będzie drugi pociąg Regio Bydgoszcz – Łódź?

Kasper Fiszer 04 lipca 2025

Łódzkie: Modernizacja odcinka Łęczyca – Kutno do 2027 r.

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Infrastruktura

Kraków – Tunel: PORR i Trakcja System z umową na szybką inwestycję

Roman Czubiński 13 sierpnia 2025

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Prawo i polityka

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Roman Czubiński, współpraca – Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Biznes

PKP Cargo sprzedają działki w Warszawie

Roman Czubiński 08 sierpnia 2025

Zobacz również:

Będzie drugi pociąg Regio Bydgoszcz – Łódź?

Pasażer

Będzie drugi pociąg Regio Bydgoszcz – Łódź?

Kasper Fiszer 04 lipca 2025

Łódzkie: Modernizacja odcinka Łęczyca – Kutno do 2027 r.

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij