Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Jest 13 ofert na elektryfikację mazurskiej linii 38. Drogo

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
20-10-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Jest 13 ofert na elektryfikację mazurskiej linii 38. Drogo
Fot. M. Szymajda
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na modernizację i elektryfikację odcinka Giżycko – Korsze. Przekraczają one budżet zamawiającego nawet 2,5-krotnie.

PLK ogłosiła przetarg na modernizację 50-kilometrowego odcinka linii 38 na odcinku Giżycko – Korsze w maju. Prace, według zapewnień PKP PLK, pozwolą skrócić podróż z Olsztyna do Ełku o około 50 minut – głównie dzięki temu, że nie będzie konieczności zamiany lokomotywy elektrycznej na spalinową.

Do przetargu zgłosiło się aż 13 firm. Oferty opiewają na od 1 596 271 860 zł brutto (Porr) do aż 2 742 285 000 zł (Roverpol); na 2,3 mld zł wyceniła prace spółka ZRK DOM należąca do PKP PLK. Tymczasem na zadanie zamawiający przeznaczył znacznie mniej – 1 083 352 881,93 zł brutto. Ceny może jeszcze obniżyć aukcja elektroniczna. Nie wiadomo, z czego jednak ma zostać sfinansowana realizacja, bo pieniądze unijne dla Polski są wstrzymane.

O zakresie prac pisaliśmy tutaj. W marcu z wielomiesięcznym opóźnieniem rozpoczęły się w końcu prace przy gruntownej modernizacji i elektryfikacji linii 38 na sąsiednim odcinku między Ełkiem a Giżyckiem.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Tabor kolejowy coraz bardziej ekologiczny, a co z ekonomią?

Tabor i technika

Ukraina uruchamia pierwsze pociągi elektryczne z Kijowa do Czerkas

Pasażer

Saksonia domaga się elektryfikacji linii kolejowej z Drezna do Görlitz

Infrastruktura

Rusza modernizacja linii 38 Ełk – Giżycko

Infrastruktura

Rusza modernizacja linii 38 Ełk – Giżycko

inf. pras oprac. JM 18 stycznia 2022

Zobacz również:

Tabor kolejowy coraz bardziej ekologiczny, a co z ekonomią?

Tabor i technika

Ukraina uruchamia pierwsze pociągi elektryczne z Kijowa do Czerkas

Pasażer

Saksonia domaga się elektryfikacji linii kolejowej z Drezna do Görlitz

Infrastruktura

Rusza modernizacja linii 38 Ełk – Giżycko

Infrastruktura

Rusza modernizacja linii 38 Ełk – Giżycko

inf. pras oprac. JM 18 stycznia 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5