NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Innowacyjna lokomotywa - jak sformuje skład?

| Karolina Olszewska/jm, Rynek Kolejowy 13.10.2015 215

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-13 12:12:01 Autor: MC
---.centertel.pl
Przeczytałem "...bo haki same się nie podniosą i nie odczepią". Hi, hi. Podnoszące się haki? A niby w jaki to sposób haki będą podnosić się i po co? Na mój gust - to pałąk sprzęgu cięgłowego podnosił się od niepamiętnych czasów, a hak zawsze był nieruchomy. A gdy faktycznie "haki same się podniosą...", to będzie to najwybitniejsze osiągnięcie techniczne XXI wieku. Moje gratulacje.
2015-10-13 12:16:56 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
No i Karolina Olszewska się zreflektowała - chodzi o lokomotywę pod konkretne rozwiązania przemysłowe, a nie pod szeroko pojętą kolej. Proszę zatem pisać bardziej szczegółowo, bo sama Pani widziała, jak Pani niedomówienie brzmiące jak zwykły żart wywołało dyskusję.
2015-10-13 12:19:01 Autor: Y
---.static.ip.netia.com.pl
A wszystko przez autora poprzedniego artykułu. Niekompletna informacja plus źle dobrane zdjęcie wywołały wiele niepotrzebnych komentarzy.
2015-10-13 12:19:35 Autor: omg
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju przy takiej wiedzy inżynierskiej co do budowy wagonu gratuluje :):):). To jest Polska.
2015-10-13 14:46:41 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
To nie informacja z ubiegłego tygodnia wywołała tak duże zainteresowanie, tylko nierzetelność dziennikarska autorki tejże informacji.
2015-10-13 19:37:31 Autor: cm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli nie chodzi o zastąpienie np SM42 w manewrach, bo to dalej będzie niewykonalne.
Zastosowanie takiej lokomotywy do wagonów z automatycznymi sprzęgami - czemu nie.
2015-10-14 10:25:41 Autor: peron7
---.play-internet.pl
drużyny manewrowe mogą spać spokojnie,"a pod pierzyne to kto wlezie,...maszynka?"
2015-10-15 13:08:00 Autor: SI
---.internetdsl.tpnet.pl
W roku 1970 mówiło się że w 2000 roku wszystkie wagony kolejowe w Europie mają mieć sprzęg automatyczny, tak jak wszystkie wagony w byłym ZSRR miały. Porażka dla firmy, która nadużywa sloganów reklamowych - w branży nie uchodzi reklama jak w dezodorantach. :(
MC pozdrawiam, racja hak zawsze sztywny jak do tej pory był. :)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5