NUMER 05/2019
NUMER 05/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej na giełdzie
szukaj
Śledź nas:

Impulsy warszawskiej SKM jadą do napraw P4. Będą też zmiany w pociągach

| Michał Szymajda 16.05.2019 85

Impulsy warszawskiej SKM jadą do napraw P4. Będą też zmiany w pociągach
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Elektryczne zespoły trakcyjne 35WE, eksploatowane intensywnie przez warszawską SKM, muszą przejść wymagany dokumentacją systemu utrzymania przegląd poziomu P4 połączony z drobnymi naprawami. Część komponentów w pociągach zostanie zmodernizowana.
Przeglądy przejdzie wszystkie 9 pojazdów, które Newag dostarczał w latach 2012–2013. Pierwsze z tych pociągów obsługiwały ruch podczas Euro 2012 i były to wówczas najdłuższe ezt w Polsce.

W ramach prac P4 zaplanowano też na przykład badanie główne przekładni osiowych, konserwację silników trakcyjnych, przegląd sprzęgów i wymianę uszkodzonych elementów drzwi odskokowo-przesuwnych. Impulsy zostaną też odmalowane, SKM Warszawa chce też by wykonano estetyzację wnętrza i wymianę „systemów teleinformatycznych oraz urządzeń” na ezt.

Otwarcie ofert w przetargu zaplanowano na 10 czerwca. Przewoźnik chciałby, by prace odbywały się od sierpnia 2019 roku do 31 marca 2021. Oczywiście, prace na pojazdach nie będą się toczyć w jednym czasie, aby nie doszło do wstrzymania ruchu pojazdów.

W kwietniu 2019 warszawska SKM zdecydowała się także na ogłoszenie przetargu, którego celem jest rozbudowa budynku socjalno-biurowego dla potrzeb symulatora jazdy w swojej bazie na Szczęśliwicach. Przewoźnik czeka też na nowe pojazdy Elf 2, które wyprodukuje dla niego Pesa Bydgoszcz. 
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 05/2019
NUMER 05/2019
W numerze 5/2019 miesięcznika "Rynek Kolejowy" analizujemy raporty roczne kolejowych spółek giełdowych (i nie tylko) oraz plan PKP PLK na warszawską "średnicę". Poza tym piszemy o problemie z punktualnością na linii Polska – Ukraina, karach umownych (a raczej ich braku) dla Pesy w Wielkopolsce i rozwoju kolei w Polsce Wschodniej. Polecamy również rozmowy, w tym z Kolejami Rosyjskimi (RŻD) oraz firmą Graw.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5