NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

„Hańcza” na razie nie wjedzie na Litwę

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 18.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-18 10:12:09 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Czy problem leży w tym, że na nazwy i literki na lokomotywach nie są zlitewszczone?
2016-01-18 10:15:01 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Może IC nie ma w zasobach kadrowych żadnego maszynisty o wpisanym do paszportu imieniu Adomas Mickevičius, a żadnego Kowalskiego czy Malinowskiego nie wpuszczą?
2016-01-18 10:20:32 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Może nazwę trzeba zmienić na Ančia i wtedy wpuszczą?
2016-01-18 11:22:23 Autor: 33
---.146.66.142.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dyskutowanie z Litwinami o jeździe do Maćkowa nie ma żadnego sensu - tory 1435 są do Kowna i jest tam też peron przy normalnym torze, jak wjazd na Litwę to tylko do Kowna, Maćkowo nie ma uzasadnienia ekonomicznego a pod względem propagandowym jest śmieszne poc. Kraków - Maćkowo.
2016-01-18 11:37:03 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Oto i rozwój kolei w UE: flagowy projekt Rail Baltika zardzewiał na odcinku Suwałki-Trakiszki-Maćkowo,
bo jak przypuszczam ruchu towarowego nie ma tam w ogóle.
2016-01-18 11:49:33 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
Przewoźnicy autokarowi z pewnością już drżą ze strachu przed niebywałą konkurencją jaką będzie jeden pociąg dziennie dojeżdżający do pierwszej wiochy pod granicą. Brak pociągów do Kowna, do którego doprowadzono normalny tor to jakiś obłęd.
2016-01-18 11:57:57 Autor: RuruMaHobi
---.centertel.pl
Wielka szkoda, że redakcja nie zapytała o sprawę strony litewskiej. Może problem jest w tym że IC chce jeździć tylko do Maćkowa, a Litwini chcą do Kownacki (albo Kowno albo nic)?
2016-01-18 15:02:01 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@RuRuMaHobi

nie, Litwini też chcą jeździć do Maćkowa na skomunikowanie. Też chcą tkwić w tym absurdzie.

Uruchamiają specjalny pociąg "ekspresowy" z/do Kowna, godzinami dostosowany do "Hańczy" obecnie z niejasnych powodów skrócony jest on do Mariampola i do Maćkowa nie dojeżdża.
2016-01-18 15:53:19 Autor: LD
---.internetia.net.pl
A ja bym chcial w koncu przeczytac konkretne info ze czeska seria 754 lub polska SU160 maja HOMOLOGACJE do wjazdu na tory LG.

Takie info jakie swego czasu podalo PKP Cargo odnosnie serii ST48.

Tylko tyle i... az tyle.

(ps. sory za brak polskich znakow)
2016-01-18 16:31:35 Autor: ...
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Uważam, że pisząc taką wiadomość należało spytać stronę Litewską o powód, chyba ktoś tam mówi po angielsku?
2016-01-18 16:40:27 Autor: paf
---.dynamic.chello.pl
Powód jest prosty. Nie bo nie.
2016-01-19 10:03:22 Autor: d3
---.146.75.177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ja mam pewne przypuszczenia co do tego że Litwini zainwestowali sporą kasę (Przebudowa Maćkowo Kowno zrobili za swoje pieniądze) aby nie był to projekt unijny finansowany jako RB bo wówczas musieli by wpuścić nasze pociągi bez gadania a tak to sobie lecą z polaczkami jak zwykle w kulki.
Najbliższy pociąg jaki tam wjedzie to może być dopiero Warszawa Ryga ale to będzie za ładnych parę lat teraz to możecie do nich jeździć jak śp. Kaczyński 17 wizyt w 2 lata i nic.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5