NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Gorzów: Bez unijnych pieniędzy nie będzie remontu estakady

| jm, Rynek Kolejowy 17.03.2014 104

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-03-17 16:36:34 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Żeby nie przeciążać nowego rozdania nadmiarem obowiązków, biorąc przykład z Opolskiego, rzecznik PLK S.A. powinien wydać oświadczenie, że "Stan tej estakady jest oceniany jako dobry" i żadne środki unijne nie są potrzebne.
2014-03-17 17:14:17 Autor: Kuba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzecznik PLK kłamie jak z nut!
Obecna prędkość maksymalna na całej długości estakady wynosi 40 km/h, a dla towarowych chyba jeszcze mniej. Przed estakadą (okolice ul. Teatralnej) i za estakadą (okolice Al. 11 Listopada) jest wyraźna tabliczka z czwórką, co oznacza że dopuszczalna prędkość wynosi 40 km/h. Tyle że niektórzy maszyniści jeżdżą wolniej w obawie przed katastrofalnym stanem estakady.
Nieładnie Panie rzeczniku tak kłamać !
2014-03-17 17:21:16 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale burdel :). Niestety ale Oddział PLK w Szczecinie wie chyba lepiej jaki jest stan estakady niż centrala PLK w Warszawie ( tam teraz sami bankowcy).
Prędkość na tej estakadzie to 40 km/h ze względu na jej stan który się systematycznie pogarsza. Wskaźniki oznaczające początek ograniczenia stoją w peronach - łatwo je zauważyć.
W 2013 już na poważnie mówiono o remoncie. Pan Massel ( wtedy wiceminister) nawet przyjechał do Gorzowa (jeśli się nie mylę) i po rozmowie z Marszałkiem województwa i dyrektorem ZLK w którego gestii jest ta linia przyznał że remont jest konieczny i dlatego pewnie Oddział PLK w Szczecinie ruszył sprawę.
A teraz ministerstwo mówi nie a centrala PLK rżnie głupa bo co im zostało skoro ministerstwo mówi dla remontu - nie! Kompromitacja! A wesoło bedzie jak nadzór budowlany zakaże eksploatować obiekt o czym juz wspomina. I wtedy będziemy na odległość 2 km teleportować pociągi jak w filmie Star Trek.
2014-03-17 18:09:56 Autor: konserwator
---.pool-101-109.dynamic.totbb.net
Pan ,, Rzecznik ,, umie robic tylko ladne zdjecia i zmieniac krawaty - to o czym mowi nie jest wazne - wazne, ze powiedzial co mu napisali a o estakadzie nie ma Zielonego pojecia
2014-03-17 18:10:41 Autor: Wodzirej
---.tmodns.net
Może zwrócić się o pożyczkę do dawnych przyjaciół Rosjan. Jak Unia nie daje kasy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5