NUMER 06/2020
NUMER 07/2020
Temat numeru:
Inwestycje napędzą gospodarkę?
szukaj
Śledź nas:

Gastronomia wróciła do niemal wszystkich pociągów PKP Intercity, w których była przed marcem

| Michał Szymajda 22.07.2020 172

Gastronomia wróciła do niemal wszystkich pociągów PKP Intercity, w których była przed marcem
Fot. A. Konop, Pesa Bydgoszcz/archiwum
PKP Intercity kończy proces przywracania usług gastronomicznych w pociągach różnych kategorii. W menu znajdują się już niektóre ciepłe potrawy.
Prawie we wszystkich pociągach, w których można było kupić posiłki na pokładzie przed początkiem epidemii koronawirusa, usługa gastronomiczna jest już dostępna. Proces przywracania sprzedaży posiłków w pociągach rozpoczął się 27 czerwca w pociągach Pendolino. 1 lipca wagony restauracyjne były dołączane do większości pociągów EIC i EC. Teraz przedziały barowe są już czynne w tych pociągach IC, które prowadzone są zespołami trakcyjnymi Flirt lub Dart, oraz w części dalekobieżnych IC, które kursują w zestawieniu lokomotywa + wagony, a w których uwzględniono specjalny wagon do przygotowywania i sprzedaży posiłków.

– Proces przywracania tej usługi jest już na ukończeniu. Od 10 lipca, na wybranych odcinkach, została przywrócona sprzedaż z wózka mobilnego. Jest ona dostępna pociągach kategorii IC i TLK – dodaje Agnieszka Serbeńska z biura prasowego PKP Intercity..

W pociągach, w których istnieją stałe przedziały barowe, lub dołączane są wagony restauracyjne, pasażerowie nie muszą liczyć już wyłącznie na zimne przekąski czy kanapki. Wracają do nich dania ciepłe, zjemy w nich także śniadanie, np. złożone z kiełbasek na ciepło czy jajecznicy.

– W tej chwili pasażerowie korzystają ze skróconego menu, w którym zostały uwzględnione dania serwowane na ciepło – potwierdza przedstawicielka PKP Intercity.

Dobry pomysłem na korzystanie z oferty gastronomicznej może być użycie aplikacji mWars. Z wyprzedzeniem sprawdzimy w niej czy w naszym pociągu działa bar lub restauracja, zapoznamy się z ofertą dla danego typu pociągu i zamówimy jedzenie, bez konieczności przechodzenia do przedziału gastronomicznego. Dowiemy się z niej nawet jak długo musimy oczekiwać na posiłek.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (44621)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (44621)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2020
NUMER 07/2020
W najnowszym raporcie wracamy do zorganizowanego w czerwcu przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR VIII Kongresu Infrastruktury Polskiej i analizujemy podejmowane w trakcie jego trwania tematy kolejowe, w tym wpływ pandemii na obecną sytuację kolei w Polsce, czy kwestię potrzeby zmiany paradygmatu inwestycji kolejowych.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym, tym razem są to Petr Vavrouška, wiceprezesem mmcite+ – firmy zajmującej się projektowaniem architektury infrastrukturalnej, oraz Jackiem Ratajczykiem, który w firmie Stadler Signalling odpowiada za integrację ETCS.

Polecamy ponadto arcyciekawe materiały dotyczące nowych dwusystemowych pociągów elektryczno-spalinowych dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, prezentację wstępnego planu III linii metra na warszawski Gocław, wynikach i nowym motto Siemens Mobility czy nowym pomyślnie współpracy PKP i PKS.

W dziale historia przeczytacie tekst, którego autor spogląda na początki turyzmu kolejowego w Polsce, czyli coś w sam raz na wakacje.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5