Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

FPS H. Cegielski o nowym wagonie dla PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
25-09-2025
Ostatnia modyfikacja:
25-09-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras.

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
FPS H. Cegielski o nowym wagonie dla PKP Intercity
fot. Łukasz Malinowski
Przedstawiamy stanowisko producenta H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, który odnosi się do dyskusji wokół wagonu dla PKP Intercity zaprezentowanego podczas targów TRAKO 2025.

Wskazujemy, że zaprezentowana dwa lata temu makieta przedziału dotyczyła wagonu pierwszej klasy, natomiast egzemplarz wystawiony podczas tegorocznych targów TRAKO 2025 to wagon klasy drugiej. Przedstawione wizualizacje stanowiły wstępną koncepcję zabudowy przedziału zamawiającego, a nie jej finalny efekt. Naturalne różnice w zakresie wyposażenia i materiałów wynikają zarówno z wymagań kontraktowych, jak i odmiennych standardów przewidzianych dla poszczególnych klas.
 
Zastosowane rozwiązania oraz materiały zostały dobrane zgodnie z obowiązującymi normami, w uzgodnieniu z PKP Intercity, które aktywnie uczestniczyło w procesie konfiguracji pojazdu. Wierzymy, że zapewnią one trwałość, bezpieczeństwo i komfort codziennej eksploatacji wagonów.
 
Jednocześnie z uwagą wsłuchujemy się w głosy pasażerów i ekspertów, które pojawiły się w trakcie targów. Wszystkie zebrane opinie są dla nas niezwykle pomocne i – jesteśmy pewni – będą cennym wsparciem także dla zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o ewentualnych modyfikacjach.
 
Jesteśmy w pełni otwarci na wszelkie zmiany i modyfikacje, które pozwolą lepiej dostosować wagon do oczekiwań przyszłych pasażerów PKP Intercity. Wierzymy, że ankiety zbierane podczas targów TRAKO będą cennym źródłem informacji dla zamawiającego i staną się podstawą do wspólnego wypracowania rozwiązań podnoszących komfort podróży.
 
Prosimy pamiętać, że ostateczny kształt produktu zawsze wynika z decyzji i akceptacji zamawiającego. My, jako producent, realizujemy zamówienie zgodnie z wymaganiami klienta i pozostajemy gotowi do wdrożenia wszelkich zmian, które zostaną przez niego uznane za konieczne.
 
Jesteśmy przekonani, że dzięki konstruktywnej współpracy osiągniemy rezultat, który będzie powodem do dumy zarówno dla PKP Intercity, jak i dla FPS oraz przede wszystkim – dla pasażerów kolei.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jak stawić czoła regresowi kolejowych przewozów towarowych w Europie?

Biznes

Jak stawić czoła regresowi kolejowych przewozów towarowych w Europie?

Mikołaj Kobryński 21 października 2025

Rail Capital Partners: Nasza siła to dostępność

Biznes

Rail Capital Partners: Nasza siła to dostępność

Roman Czubiński 23 października 2025

Pierwszy polski interfejs EULYNX

Biznes

Pierwszy polski interfejs EULYNX

Kombud Group 10 października 2025

Zobacz również:

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Pasażer

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Redakcja 23 października 2025

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Tabor i technika

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Roman Czubiński, Jakub Rösler 21 października 2025

Pendolino w Czechach z problemami

Tabor i technika

Pendolino w Czechach z problemami

Redakcja 20 października 2025

Pozostałe z wątku:

Jak stawić czoła regresowi kolejowych przewozów towarowych w Europie?

Biznes

Jak stawić czoła regresowi kolejowych przewozów towarowych w Europie?

Mikołaj Kobryński 21 października 2025

Rail Capital Partners: Nasza siła to dostępność

Biznes

Rail Capital Partners: Nasza siła to dostępność

Roman Czubiński 23 października 2025

Pierwszy polski interfejs EULYNX

Biznes

Pierwszy polski interfejs EULYNX

Kombud Group 10 października 2025

Zobacz również:

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Pasażer

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Redakcja 23 października 2025

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Tabor i technika

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Roman Czubiński, Jakub Rösler 21 października 2025

Pendolino w Czechach z problemami

Tabor i technika

Pendolino w Czechach z problemami

Redakcja 20 października 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij