PKP Intercity informuje, że jeśli w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 roku pasażer łączył się z płatną infolinią przewoźnika, ma szansę na zwrot kosztów.
Chodzi o numer dla abonentów krajowych i zagranicznych - 703 200 200. Jak pisze przewoźnik, jeśli rozmowa odbyła się w sprawie zawartej umowy przewozu (warunkiem jest bilet na połączenie kolejowe PKP Intercity), można skorzystać z możliwości zwrotu opłaty za to połączenie. Kolejnym warunkiem jest to, że opłata była wyższa niż stawka za zwykłe połączenie telefoniczne według taryfy dostawcy usług.
Jak dodaje przewoźnik, wniosek powinien zawierać informacje pozwalające zidentyfikować zawartą umowę przewozu (np. kopię biletu na przejazd pociągiem PKP Intercity lub numer biletu), poniesione koszty udokumentowane poprzez wskazanie dokładnej daty rozmowy i numeru telefonu, z którego wykonano połączenie w wyżej wymienionym okresie.
Przewoźnik prosi o skorzystanie z
formularza zgłoszeniowego znajdującego się na jego stronie internetowej .
W polu
Twoje pytanie należ wybrać
Jakość obsługi.
W polu
Treść wiadomości należy wpisać
„Zwrot opłaty za połączenie z infolinią premium w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2023 r.”Wniosek można również złożyć w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity lub przesłać tradycyjnym listem.