Partnerzy serwisu:
Przetargi

Dziesięciu chętnych na prace na Rail Baltice. Także Chińczycy

Dalej Wstecz
Data publikacji:
23-03-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Dziesięciu chętnych na prace na Rail Baltice. Także Chińczycy
Fot. PKP PLK10 firm chętnych do prac przy środkowym odcinku Rail Baltici
PKP PLK otworzyło koperty z wnioskami o dopuszczenie do postępowania firm chętnych na wykonanie prac modernizacyjnych na odcinku Rail Baltiki pomiędzy Sadownem Węgrowskim a Czyżewem.

Zarządca infrastruktury poinformował, że zainteresowanych budową jest aż 10 podmiotów. W dużej mierze są to firmy znane z wykonywanych już prac na infrastrukturze kolejowej, ale akces do przetargu złożyło też konsorcjum chińskie. Są to:

• PUT Intercor Sp z.o.o.
• Konsorcjum Track Tec Construction Sp. z.o.o. (pełnomocnik), PBKiI Infrakol s.c, Leonhard Weiss i Intop Warszawa
• Konsorcjum Impresa Pizzarotti & C. S.p.A (pełnomocnik), Pizzarott SA i TSO SAS
• Konsorcjum Torpol SA (pełnomocnik) i Budimex SA
• Konsorcjum Vias y Construcciones SA (pełnomocnik), Tesca Empresa Constructora SA, Electren SA, NDI SA i NDI Sp z.o.o.
• Konsorcjum Aldesa Construcciones Polska Sp z.o.o. (pełnomocnik), Aldesa Construcciones SA, Poltores Sp z.o.o., Construcciones Rubau SA i Rover Alcisa SA
• Konsorcjum China National Technical Import & Export Corporation (pełnomocnik), China Railway No 3 Engineering Group Co, China Railway Engeineering Consulting Group Co ltd
• Konsorcjum w składzie Astaldi S.p.A (pełnomocnik), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z.o.o., Construzioni Linee Ferroviarie S.p.A
• Konsorcjum Porr Polska Construcion SA (pełnomocnik), Porr Bau GmbH, PKP Energetyka SA
• Konsorcjum Strabag Sp z.o.o. (pełnomocnik), Strabag Rail GmbH, Strabag Rail a.s, Strabag Altalanos Epito Kft, Trakcja PRKiI SA, ZUE SA.

Postępowanie w sprawie budowy Rail Baltiki jest dwuetapowe, teraz więc PKP PLK zweryfikują, czy uczestnicy postępowania spełniają warunki udziału w postępowaniu. – Procedura wyłonienia wykonawcy w tym przypadku, co do zasady trwa dłużej niż w przypadku przetargu nieograniczonego – tłumaczył rzecznik PKP PLK Mirosław Siemieniec. Inwestycja jest współfinansowana z instrumentu unijnego „Łącząc Europę” (CEF).

Na modernizowanym 35-kilometrowym odcinku dla bezpieczeństwa podróżnych i uzyskania większej płynności jazdy pociągów zmodernizowane zostaną urządzenia sterowania ruchem kolejowym i wybudowane lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Powstanie też drugi tor i nowy most kolejowy na Bugu. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim Systemem Zarządzania Ruchem Kolejowym – ERTMS/ETCS. Zmodernizowana zostanie także sieć trakcyjna i wymienione rozjazdy.

Cena w przetargu stanowi 80% warunku udzielenia zamówienia, termin realizacji 10%, okres gwarancji to także 10% Termin realizacji inwestycji PKP PLK określiły na 27 miesięcy.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5