NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dziesięciu chętnych na prace na Rail Baltice. Także Chińczycy

| Michał Szymajda 23.03.2016 286

Dziesięciu chętnych na prace na Rail Baltice. Także Chińczycy
10 firm chętnych do prac przy środkowym odcinku Rail BalticiFot. PKP PLK
PKP PLK otworzyło koperty z wnioskami o dopuszczenie do postępowania firm chętnych na wykonanie prac modernizacyjnych na odcinku Rail Baltiki pomiędzy Sadownem Węgrowskim a Czyżewem.
Zarządca infrastruktury poinformował, że zainteresowanych budową jest aż 10 podmiotów. W dużej mierze są to firmy znane z wykonywanych już prac na infrastrukturze kolejowej, ale akces do przetargu złożyło też konsorcjum chińskie. Są to:

• PUT Intercor Sp z.o.o.
• Konsorcjum Track Tec Construction Sp. z.o.o. (pełnomocnik), PBKiI Infrakol s.c, Leonhard Weiss i Intop Warszawa
• Konsorcjum Impresa Pizzarotti & C. S.p.A (pełnomocnik), Pizzarott SA i TSO SAS
• Konsorcjum Torpol SA (pełnomocnik) i Budimex SA
• Konsorcjum Vias y Construcciones SA (pełnomocnik), Tesca Empresa Constructora SA, Electren SA, NDI SA i NDI Sp z.o.o.
• Konsorcjum Aldesa Construcciones Polska Sp z.o.o. (pełnomocnik), Aldesa Construcciones SA, Poltores Sp z.o.o., Construcciones Rubau SA i Rover Alcisa SA
• Konsorcjum China National Technical Import & Export Corporation (pełnomocnik), China Railway No 3 Engineering Group Co, China Railway Engeineering Consulting Group Co ltd
• Konsorcjum w składzie Astaldi S.p.A (pełnomocnik), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z.o.o., Construzioni Linee Ferroviarie S.p.A
• Konsorcjum Porr Polska Construcion SA (pełnomocnik), Porr Bau GmbH, PKP Energetyka SA
• Konsorcjum Strabag Sp z.o.o. (pełnomocnik), Strabag Rail GmbH, Strabag Rail a.s, Strabag Altalanos Epito Kft, Trakcja PRKiI SA, ZUE SA.

Postępowanie w sprawie budowy Rail Baltiki jest dwuetapowe, teraz więc PKP PLK zweryfikują, czy uczestnicy postępowania spełniają warunki udziału w postępowaniu. – Procedura wyłonienia wykonawcy w tym przypadku, co do zasady trwa dłużej niż w przypadku przetargu nieograniczonego – tłumaczył rzecznik PKP PLK Mirosław Siemieniec. Inwestycja jest współfinansowana z instrumentu unijnego „Łącząc Europę” (CEF).

Na modernizowanym 35-kilometrowym odcinku dla bezpieczeństwa podróżnych i uzyskania większej płynności jazdy pociągów zmodernizowane zostaną urządzenia sterowania ruchem kolejowym i wybudowane lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Powstanie też drugi tor i nowy most kolejowy na Bugu. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim Systemem Zarządzania Ruchem Kolejowym – ERTMS/ETCS. Zmodernizowana zostanie także sieć trakcyjna i wymienione rozjazdy.

Cena w przetargu stanowi 80% warunku udzielenia zamówienia, termin realizacji 10%, okres gwarancji to także 10% Termin realizacji inwestycji PKP PLK określiły na 27 miesięcy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Podlaskie (454)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi

Wiecej z regionu:

Podlaskie (454)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5