PKP Polskie Linie Kolejowe, oddział w Krakowie, ogłosił dwa przetargi nieograniczone. Pierwszy na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 71 Rzeszów - Warszawa przez Kolbuszową, Etap II - poszerzenie ław torowiska wraz z korektą układu geometrycznego" oraz drugi na budowę budynku nastawni PrB-12 w stacji Kraków Prokocim.
W przypadku modernizacji linii kolejowej nr 71, przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla przygotowania i wykonania robót budowlanych. Dokumentację tą należy wykonać w ilości po 5 egz. w formie papierowej oraz po 1 egz. w formie elektronicznej w formacie pierwotnym oraz pdf.
2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót wymagane przez przepisy Prawa Budowlanego.
3. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, z obsługą geodezyjną i geotechniczną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót.
dla następujących zadań:
a) Poszerzenie ław torowiska z korektą układu geometrycznego toru (łuków) w km 8,650 - 9,000; 14,950 - 16,250; 42,100 - 42,950; 52,300 - 52,650; 57,700 - 58,250; 58,600 - 59,050
b) Korekta układu geometrycznego toru (łuków) bez poszerzania ław torowiska w km 18,650 - 19,550; 25,000 - 25,950; 31,200 - 31,650; 51,600 - 52,000.
4. Opracowanie dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. w formie pisemnej oraz po 1 egz. w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zaklauzulowanej w Kolejowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej PKP S.A. obejmującej:
1). profil podłużny linii kolejowej zatwierdzony przez PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie oraz PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie;
2). protokół zdawczo-odbiorczy znaków regulacji osi toru;
3). zaktualizowanie istniejących map w zakresie wykonywanych robót.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (w ilości 3 egz.) w formie papierowej oraz po 1 egz. w formie elektronicznej) sporządzoną zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego oraz Instrukcją D 19 „O organizacji i wykonywaniu pomiarów geodezji kolejowej. Ostateczny odbiór robót może nastąpić po zatwierdzeniu przez Kolejowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej PKP S.A. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
6. Wykonanie kosztorysów (uproszczonych) na etapie wykonywania dokumentacji.
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane terminy realizacji określone są w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Natomiast w przypadku budowy budynku nastawni na stacji Kraków Prokocim, przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych w oparciu o opis przedmiotu zamówienia z obsługą geodezyjną i geotechniczną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót.
2) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) Opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zaklauzulowanej w Kolejowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej PKP S.A. obejmującej zaktualizowanie istniejących map w zakresie wykonywanych robót.
4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane.
Oferty należy składać w siedzibie krakowskiego oddziału PKP PLK, w nieprzekraczalnych terminach:
1. do dnia 25 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00
2. do dnia 27 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00