Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dolnośląski odcinek linii 281 bliżej remontu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Kontron
Nokia

Data publikacji:
05-12-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Dolnośląski odcinek linii 281 bliżej remontu
Fot. Kolejarz Dawid, SM42.pl
Zarządca infrastruktury zamówi dokumentację remontu kilkudziesięciokilometrowego odcinka linii nr 281.

PKP Polskie Linie Kolejowe w październiku rozpisały przetarg na wykonanie dokumentacji rewitalizacji linii nr 281 na odcinku Grabowno Wielkie – granica województwa (miejscowość Zduny), czyli od 17 do 55 kilometra linii kolejowej. Na podstawie dokumentacji przeprowadzone zostaną roboty budowlane związane z przywróceniem parametrów linii 281. Efektem inwestycji oprócz przywrócenia prędkości pociągów rzędu 120 km/h ma być poprawa przepustowości i bezpieczeństwa oraz zmniejszenie kosztów eksploatacji linii kolejowej.

Obecnie prędkość pociągów na zdecydowanej większości tego odcinka jest ograniczona do zaledwie 40 km/h, a dodatkowo z powodu punktowych ograniczeń z powodu złego stanu toru lub podkładów pociągi muszą zwalniać do 20 km/h.

W miniony piątek PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Zgłosiło się osiem podmiotów, ale tylko trzy z nich przedstawiły oferty mieszczące się w założonym na 2,829 mln zł brutto kosztorysie. Złożyły je: Multiconsult (2 428 020 zł brutto), Solid–Rail (2 236 363,63 zł) oraz Systra (2 330 850 zł). Oferty są identyczne w zakresie kryteriów pozacenowych, więc najbliżej zwycięstwa jest wrocławski Solid–Rail.

To kolejny odcinek linii 281 przeznaczony do remontu. W połowie tego roku PLK rozpisały przetarg na prace na stacji Jarocin oraz na szlaku Jarocin – Żerków. Wygrała go firma Porr.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Kontron
Nokia

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PLK: Rusza przetarg na Warszawę Wschodnią

Infrastruktura

PLK: Rusza przetarg na Warszawę Wschodnią

inf. pras. PKP PLK, oprac. Redakcja 27 sierpnia 2025

Pojechaliśmy Leo Express z Krakowa do Warszawy [zdjęcia]

Pasażer

Pojechaliśmy Leo Express z Krakowa do Warszawy [zdjęcia]

Łukasz Malinowski, współpraca – Mikołaj Kobryński 27 sierpnia 2025

Przetarg na pociągi dużych prędkości dla PKP Intercity niebawem

Tabor i technika

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

PLK: Rusza przetarg na Warszawę Wschodnią

Infrastruktura

PLK: Rusza przetarg na Warszawę Wschodnią

inf. pras. PKP PLK, oprac. Redakcja 27 sierpnia 2025

Pojechaliśmy Leo Express z Krakowa do Warszawy [zdjęcia]

Pasażer

Pojechaliśmy Leo Express z Krakowa do Warszawy [zdjęcia]

Łukasz Malinowski, współpraca – Mikołaj Kobryński 27 sierpnia 2025

Przetarg na pociągi dużych prędkości dla PKP Intercity niebawem

Tabor i technika

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij