Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dłuższe perony w Nowym Dworze Mazowieckim i nowy peron w Bogaczewie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Kontron
Nokia

Data publikacji:
07-06-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Dłuższe perony w Nowym Dworze Mazowieckim i nowy peron w Bogaczewie
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plzdjęcie ilustracyjne
Przebudowane w ramach modernizacji magistrali E65 perony w Nowym Dworze Mazowieckim są za krótkie – orzekły PKP PLK i planują wydłużenie miejsc oczekiwania podróżnych. Prace związane z przebudową infrastruktury dla pasażerów planuje się także w niewielkim podelbląskim Bogaczewie.

Stacja Nowy Dwór Mazowiecki otrzymała nowe perony w roku 2008, w związku z jednym z pierwszych etapów przebudowy magistrali kolejowej pomiędzy Warszawą a Gdańskiem. Niestety, dzisiejsza długość peronów (200 metrów) sprawia, że zatrzymania na stacji dłuższych pociągów TLK są trudne – ponieważ część wagonów pozostaje poza stacją. Dlatego PKP PLK właśnie rozpisały przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej wydłużenia peronów i częściowej przebudowy stacji. W zależności od wariantu wybranego przez PKP PLK – po wykonaniu prac perony mają mieć albo 300, albo 400 metrów.

Wiaty będą podobne do istniejących

Dokumentacja projektowa swoim zakresem powinna obejmować wydłużenie istniejących peronów w takiej samej technologii, w jakiej zbudowano je blisko 10 lat temu, dostosowanie peronów do nowych wymagań oznakowania, nawierzchni i małej infrastruktury, budowę nowych wiat peronowych w technologii identycznej jak istniejące, przebudowę sieci trakcyjnej i przesunięcie rozjazdów.

Cena stanowi jedynek kryterium udzielenia zamówienia. Termin otwarcia ofert w przetargu na projekt ustalono na 14 czerwca.

Prace w Bogaczewie

PKP PLK zdecydowały się także na ogłoszenie przetargu w formule „projektuj i buduj” dla stacji Bogaczewo, na linii 204 Malbork – Braniewo. Peron ma być gruntownie przebudowany i podwyższony, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi TSI. W dzień powszedni zatrzymuje się tu 7 par pociągów, kursujących pomiędzy Elblągiem a Olsztynem. Kryterium wyboru oferty jest wyłącznie cena. Prace przy przebudowie mają się zakończyć do 30 listopada 2017 r., tak, aby pociągi w rozkładzie jazdy 2017/2018 zatrzymywały się już przy nowej infrastrukturze.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Kontron
Nokia

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Kujawsko-pomorskie: Ruszają prace na szlaku Kretki – Brodnica

Infrastruktura

Kujawsko-pomorskie: Ruszają prace na szlaku Kretki – Brodnica

Kasper Fiszer 27 sierpnia 2025

MI: Z Legnicy do Kamieńca wkrótce w 100 minut

Infrastruktura

MI: Z Legnicy do Kamieńca wkrótce w 100 minut

Kasper Fiszer 27 sierpnia 2025

Zobacz również:

Pendolino zwalnia pod Malborkiem. Zły stan nasypu

Infrastruktura

Pendolino zwalnia pod Malborkiem. Zły stan nasypu

Michał Szymajda 25 kwietnia 2024

Będzie lepszy dojazd z Katowic na Słowację

Pasażer

Będzie lepszy dojazd z Katowic na Słowację

Przemysław Brych 27 marca 2023

Pozostałe z wątku:

Kujawsko-pomorskie: Ruszają prace na szlaku Kretki – Brodnica

Infrastruktura

Kujawsko-pomorskie: Ruszają prace na szlaku Kretki – Brodnica

Kasper Fiszer 27 sierpnia 2025

MI: Z Legnicy do Kamieńca wkrótce w 100 minut

Infrastruktura

MI: Z Legnicy do Kamieńca wkrótce w 100 minut

Kasper Fiszer 27 sierpnia 2025

Zobacz również:

Pendolino zwalnia pod Malborkiem. Zły stan nasypu

Infrastruktura

Pendolino zwalnia pod Malborkiem. Zły stan nasypu

Michał Szymajda 25 kwietnia 2024

Będzie lepszy dojazd z Katowic na Słowację

Pasażer

Będzie lepszy dojazd z Katowic na Słowację

Przemysław Brych 27 marca 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij