NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Czesi odkupią używane wagony od Austriaków

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 13.11.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-11-13 09:25:53 Autor: trepan
---.static.vip-net.pl
Dlaczego Pkp nie zakupuje takich wagonów?
2013-11-13 09:55:47 Autor:
---.180.242.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bo pkp nie istnieje...?
2013-11-13 10:33:48 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Zawsze robi się smutno, gdy się czyta takie wiadomości: Tak dobre wagony mogłyby zastąpić część mechpomów i to za względnie niewielkie pieniądze. Tu jest niestety różnica między CD i czeskim Ministerstwem Transportu a PKP IC i polskim MTiGM: Czesi chcą dobrej kolei, chcą uruchamiać pociągi i jeździć. PKP IC chce tylko brać dotacje, a minister Massel interesuje się jedynie rozkładami historycznymi. Czechów pusty śmiech ogarnia, że rozkład jazdy pociągów dalekobieżnych można układać tak, jak w Polsce między Warszawą a Terespolem (4 pary - 9 godzin przerwy między kolejnymi pociągami) czy między Krakowem a Lublinem (2 pary między drugim miastem w kraju a 400-tysięcznym ośrodkiem akademickim). I do tego systematyczne, postępujące wygaszanie wszystkiego - przecież to, jak mało jeździ w tak dużym kraju jak Polska pociągów nocnych i wagonów sypialnych/kuszetek to też jest dramat. A Słowacy mają nadwyżkę i jednych i drugich, można wypożyczyć...
2013-11-13 11:29:47 Autor: kielecko radomski
---.181.133.2
@Vlak

masz całkowitą rację

Dlatego tak jest bo to "pusty kraj" i "puste społeczeństwo"
2013-11-13 11:49:40 Autor: chopin
---.adsl.inetia.pl
Szkoda, że PKP się nie zainteresowała tymi wagonami. Są fajne w środku, ciche niezawodne, łatwe w sprzątaniu tylko klima jest do kitu w czasie upałów, brak okienek (wywietrzników). Ale szkoda.
2013-11-13 11:58:14 Autor: Witek
---.play-internet.pl
Jak to mawiał "G o r a l" : PICnia z grzybnią.
Ich interesuje tylko rozpisywanie przetargów na złom, wiec po co by mieli coś kupować...
2013-11-13 12:19:59 Autor: ckjnkj
---.adsl.inetia.pl
co nie istnieje? PKP? wali chyba w łep masz PKP Intercity PKP Cargo itd. Dlaczego nie kupują? bo wolą sobie sami w słabej pesie modernizować żeby potem nic nie działało i jeździło się niewygodnie
2013-11-13 14:13:02 Autor: oko
---.dynamic.chello.pl
Różnica jest taka że czeskie koleje chcą wygodnie i tanio przewozić pasażerów, a polskie chcą brać dotacje, pasażerowie nie są potrzebni a wręcz niewskazani. Powodują problemy gdy tłok (stąd drogie bilety), spóźnienia itd
2013-11-13 15:04:12 Autor: Ziuta
---.ip.netia.com.pl
Na miejscu polityków Wysokość dotacji byłaby proporcjonalna do ilości połączeń regionalnych jak i międzywojewódzkich do ilości przewiezionych podróżnych. Im mniej podróżnych w pociągach i mniej kursów tym mniejsze dotacje. Im większe opóźnienia tym dotkliwe kary dla przewoźników itp itd
2013-11-13 17:37:26 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
I tak by ich u nas UTK nie dopuścił do ruchu wewnętrznego, jak to było z wagonami Herosa dla KŚ.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS