NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Czechy: Zmodernizowanymi wagonami do Berlina i Hamburga

| Railway Gazette/lp, Rynek Kolejowy 06.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-06-06 08:31:39 Autor: Przemo
---.web.vodafone.de
Jeśli 109E dostanie homologacje na niemcy to będzie "ciągnąć" wagony do samego Hamburga? Ciekawe.
A po drugie ciekawy jestem malowania tych wagonów.Czy będzie "po Czesku" czy "po Niemiecku" ?
2014-06-06 08:40:09 Autor: viking
---.196.227.1
To i tak pozostaną czeskie g...na!!! Nienawidzę jeździć ceskimi wagonami, są brudne, śmierdzące, niewygodne i fatalnie wykończone. Kiedyś koleje śląskie eksploatowały je - katastrofa!!! A teraz PKP IC jeździ ceskami jako "VARSOVIA" z Budapesztu do Warszawy... czy my w kraju nie mamy własnych wagonów tylko musimy brać ceskie g...no???

FPS produkuje kapitalne wagony!!!

Jechałem ostatnio "VARSOVIĄ" - oczywiście klima nie działała, bo po co??? Siedzenia były brudne, do kibla lepiej nie wchodzić... można coś złapać!!! Taki to pociąg międzynarodowy....

Zmuszę się chyba i napiszę list do UTK o wyjaśnienie dlaczego PKP eksploatuje czeskie wagony i by sprawdzili poziom czystości tego pociągu.
2014-06-06 09:02:25 Autor: Jo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@viking

To nie PKP eksploatuje czeskie wagony, lecz CD uruchamia kurs Budapeszt-Warszawa i są czeskie wagony.

A do treści...
DB nie zerwało umowy z CD przed dwoma laty, ale umowa teraz się kończy. I RJ chciało wejść zamiast CD...
2014-06-06 09:34:26 Autor: fixall
---.dynamic.chello.pl
No i znowu ten zamknięty obieg. Czy szanowni redaktorzy branżowego portalu w końcu nauczą się jaka jaka jest różnica między układem a obiegiem?
2014-06-06 10:03:29 Autor: m.m.
---.187.252.130
viking: masz kompleksy?
2014-06-06 11:11:38 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@viking
kiedyś jechałem EC do Ołomuńca i w tym "czeskim złomie" klima nie działała, ale tylko do granicy, bo po prostu polski konduktor nie umiał jej włączyć
2014-06-06 13:40:30 Autor: mg
---.cft.edu.pl
Czemu w BWE nie ma wagonów do Hamburga/ Kolonii/Monachium i innych miast, a z EC z Pragi/Budapesztu są wagony do Hamburga?
2014-06-06 16:25:55 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Czemu nie jeżdżą polskie wagony do Szwecji ?
Chociaż do Danii powinny jeździć.
Niemieckie jeżdżą.
Czeskie przez całe terytorium Niemiec jadą a Polskie tylko do Berlina.
2014-06-06 23:36:19 Autor: Zenon Melon
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak zawsze, amigo, rozbrajasz mnie...
Czemu nie jeżdżą szwedzkie wagony do Polski i Czech?
Chociaż do Świnoujścia Miasto powinny jeździć.
Węgierskie jeżdżą.
Słyszałeś o Janie Kiepurze i Amsterdamie i podróży przez całe Niemcy (nie chodzi mi o chłopaka ze Sosnowca)?
2014-06-07 10:00:53 Autor: Jo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy nie jesteście w stanie, redakcjo, myśleć przy tłumaczeniu tekstów z RG? I bezwiednie przepisywać teksty, tylko w polskim języku.

Współpraca między CD a DB nie została zerwana w 2012 roku. Wówczas to DB zadecydowała o podpisaniu "listu intencyjnego" z RJ na rozpoczęcie wspólnej obsługi linii Praga - Berlin od rozkładu 2015/2016 czyli za trzy lata. Współpraca miała też polegać na sprzedaży biletów i projekcie IC-BUS. Ale od tego 2012 roku CD i DB normalnie wciąż ze sobą współpracowały i uruchamiały codzienne EC z Pragi do Berlina.

Jednak rok przed ewentualnym wejściem na tą trasę przez RJ okazało się, że ta prywatna firma nie ma pieniędzy na zakup taboru i DB postanowiło zakończyć w tym zakresie współpracę. Pozostał tylko temat sprzedaży biletów i IC BUS.

Poprawcie to, co macie, bo robicie ludziom wodę z mózgów.
2014-06-07 11:13:30 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
@Zenon Melon nie rozbrajasz nikogo ? Czemu ?
Tak bym sobie wsiadł do polskiego wagonu i jechał do Polski. Takie marzenie mam.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS