NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Czech Raildays na zdjęciach

| jm, Rynek Kolejowy 21.06.2014 107

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-06-21 15:35:38 Autor: wojtus
---.183.136.190.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Teraz zagadka: znajdź 10 szczegółów różniących zdjęcie nr 18 i 20.
Czy wagon na 19 zdjęciu musiał zostać ucięty??

Tak to jest jak się zatrudnia takich "fotografuf" ...
2014-06-21 15:43:27 Autor: Murzyn
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wojtus widać że nie masz co robić z życiem więc takie bzdury wypisujesz...
2014-06-21 17:49:58 Autor: sad
---.tktelekom.pl
Trzeba było pojechać i zrobić lepsze
2014-06-21 18:50:50 Autor: kolejarz PR
---.cable.net-inotel.pl
te zdjęcia pokazują profesjonalizm redaktorków RK
2014-06-21 20:25:51 Autor: mikol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
straszne gnioty,zero profesjonalizmu,ale to dla RKa standard,panie Patryk wybierz się Pan na kurs
2014-06-21 22:35:46 Autor: isdr
---.sikornik.net
O maj gad, co to za zdjęcia, fotorelacje w wykonaniu tego autora to obraza dla pojęcia fotografia, czy RK nie ma innych współpracowników tylko takiego gnot-ciarza
2014-06-21 23:33:17 Autor: Manewrowy
---.dynamic.chello.pl
Co to za lokomotywa w barwach PKP Cargo na trzecim zdjęciu?
2014-06-22 01:18:12 Autor: mrc68
---.dynamic.gprs.plus.pl
Seria 714 na CNG
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4517059700814&l=430d0dd553
2014-06-22 07:57:54 Autor: Zula
---.dynamic.chello.pl
Foto porażka;)
2014-06-22 09:04:02 Autor: aya rl
---.zory.vectranet.pl
Czy te zdjęcia mają być wysłane na World Grand Prix Foto ?! Nie !!! Więc " mikole " mordy w kubeł i podziwiać rozwój czeskich kolei bo w Polsce tego nie zobaczycie przez najbliższą dekadę ;-)
2014-06-22 09:10:32 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
Same pucowane trupy. Prawie zero nowego taboru - przynajmniej w tej fotorelacji. Trochę nie za bardzo widać tu rozwój.
2014-06-22 12:35:08 Autor: wejuhv
---.38.108.16.internetia.net.pl
Wielcy mikolscy znawcy atakują haha. Zdjęcia są ok.
2014-06-22 17:31:16 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
Widocznie bardziej opłaca się modernizować stary tabor i zwiększać liczbę jednostek odświeżonych, unowocześnionych, niż kupić 20 sztuk Pendolino, które i tak nie pojedzie tak jak powinno.

Już lepiej byłoby zmodernizować wszystkie EN57 i ED72 za tą cenę.
Więcej pasażerów by skorzystało na tym. A na IR to wystarczy (wygodne fotele), klimatyzacja i już.
Nikt za 50 zł nie oczekuje wszak luksusu. Ale też niewielu pojedzie w cenie IC Premium.
Taka prawda.
Wystarczyłoby główne magistrale podnieść do 160 km/h.
Linie mniej ważne do 120 km/h.
A lokalne do 80-100 km/h.
I pozbyć się ograniczeń w stylu 20-50 km/h.
Czas przejazdu byłby atrakcyjniejszy. Dodatkowo skomunikowania i pasażerowie wrócą.
Dla 20 Pendolino nikt nie wróci. Taka prawda.
2014-06-22 19:42:23 Autor: qwerty12
---.adsl.inetia.pl
Co poradzić... Bałwany siedzą w domu i pisząĘ farmazony, zamiast ganiać się po podwórzu... Szkoda, że tacy, jak to mówią pseudoMIKOLE są tacy mądrzy tylko w internecie, oj szkoda. Nic tylko współczuć rodzicom.
2014-06-23 10:01:52 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Sąsiedzi mogą i potrafią a u nas tak normalnie po polsku
2014-06-25 11:45:00 Autor: qwert12
---.adsl.inetia.pl
No wojtus, znawco fotografii.. ! Gdzie są twoje zdjęcia na rynku kolejowym? Chętnie ocenimy twoje wypociny. Ale mnie się zdaje że nie chodzi o same zdjęcia, tylko o sam hejt i zazdrość.
2014-07-02 12:15:53 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
a co to? wystawa taboru zabytkowego?
2014-09-09 13:01:10 Autor: Gość
---.dynamic.chello.pl
Zanim już za dwa tygodnie wybierzemy się na największe w Europie targi kolejowe (Innotrans w Berlinie), to dla przypomnienia reportaż jak wyglądała ostatnia tego typu impreza w czeskim wydaniu :)

https://www.youtube.com/watch?v=bPC0VqeQrzs
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5